ominaisuuksiin nähden
juuri kuulin erään käyttökokemuksia, että ainakaan kolmonen ei ole talviauto
esim vakionopeudensäädintä ei pysty talvella käyttämään, kun se ottaa häiriötä kaikesta
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
ominaisuuksiin nähden
99tkmPaljonko on km mittarissa?
Ja etupään kaikki nivelet uusiksi...kö?99tkm
Ehkäpä selluköpi ja ortoköpi voisivat molemmat hankkia Dacia Dusterit, pitkät takuut ja huoletonta menoa.
Ennole yhtään jaksanut perehtyä millainen nelivetojärjestelmä tuollaisessa on, mutta joo, varmaan tuohon käyttöön soiva peli.Olen puhunut 100% tosissani, että Dusteri pikku alustan tuunauksella ja paremmilla renkailla kelpaisi täysin jahtiautoksi metsäteille särettäväksi. Turkissa ajoimme rikastamolla sellaisella ja ihan se mennä möyri mutaliejussa.
Ennole yhtään jaksanut perehtyä millainen nelivetojärjestelmä tuollaisessa on, mutta joo, varmaan tuohon käyttöön soiva peli.
Tosin kannattaa se vetää Raptorilla mattamustaksi.
Ei kun haluaisin, että osakemarkkinat olisivat Bullish, mutta laskuavaus tuli, eli Bear.lakanatkin hänen valinnan mukaan
Kalvoja saa kanssa aika päheitä, mutta "hiekkamaali" olisi myös oikein hyvä.Tosin kannattaa se vetää Raptorilla mattamustaksi.
Yksi (1) pallonivel oli alkanu kehittämään välystä. Auto on malliston alkupäästä ja tehtaalta oli malliston alkupäähän joku ohjeistus että jos yksikin nivel alkaa kiukuttelemaan niin kaikki tukivarret vaihdetaan "nykyiseen" malliin. Varmaan siis jotain disainissa on muuttunut malliston elinkaaren aikana. No sopii mulle, kun kampanjavaihto ei maksa mulle mitään.Ja etupään kaikki nivelet uusiksi...kö?
Onko irma ajellut sillä.
Niinnäkyi. G oli jossain listan puolivälissä, liekkö toimittajat koskaan maastossa käyneet.Justiinahan eilen oli lehdellä parhaan nelivedot
defenderi eka, dusteri kymmennenneksi paras, ja täydellisesti eri hintaluokan auto kun listan yhdeksän muuta
Sen on joku insinööri suunnitellut.Yksi (1) pallonivel oli alkanu kehittämään välystä. Auto on malliston alkupäästä ja tehtaalta oli malliston alkupäähän joku ohjeistus että jos yksikin nivel alkaa kiukuttelemaan niin kaikki tukivarret vaihdetaan "nykyiseen" malliin. Varmaan siis jotain disainissa on muuttunut malliston elinkaaren aikana. No sopii mulle, kun kampanjavaihto ei maksa mulle mitään.
e: irma ei (tietääkseni) ole ajellut sillä, mutta on se muuten kokenut kaiken ja laista rytyytystä ja rasitusta radalla ja ei radalla.
liekkö toimittajat koskaan maastossa käyneet.
juuri kuulin erään käyttökokemuksia, että ainakaan kolmonen ei ole talviauto
esim vakionopeudensäädintä ei pysty talvella käyttämään, kun se ottaa häiriötä kaikesta
Long Range mallilla, kun lähtee lämpimästä tallista, akku riittää juuri ja juuri Oulusta-Rovaniemelle. Pakkasella.model y.
Long Range mallilla, kun lähtee lämpimästä tallista, akku riittää juuri ja juuri Oulusta-Rovaniemelle. Pakkasella.