Off-topic 24h

  • Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
ominaisuuksiin nähden

juuri kuulin erään käyttökokemuksia, että ainakaan kolmonen ei ole talviauto

esim vakionopeudensäädintä ei pysty talvella käyttämään, kun se ottaa häiriötä kaikesta
 
10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
mikään muu ei ole vuoden takaisesta muuttunu paitsi, että sauna palaa kerran viikossa tai kahdessa

coronan jyllätessä, kun se paloi #ajankuluksi noin pe,la ja su

#DeGröna
talkoot.jpg
 
Ehkäpä selluköpi ja ortoköpi voisivat molemmat hankkia Dacia Dusterit, pitkät takuut ja huoletonta menoa.

Olen puhunut 100% tosissani, että Dusteri pikku alustan tuunauksella ja paremmilla renkailla kelpaisi täysin jahtiautoksi metsäteille särettäväksi. Turkissa ajoimme rikastamolla sellaisella ja ihan se mennä möyri mutaliejussa.
 
Olen puhunut 100% tosissani, että Dusteri pikku alustan tuunauksella ja paremmilla renkailla kelpaisi täysin jahtiautoksi metsäteille särettäväksi. Turkissa ajoimme rikastamolla sellaisella ja ihan se mennä möyri mutaliejussa.
Ennole yhtään jaksanut perehtyä millainen nelivetojärjestelmä tuollaisessa on, mutta joo, varmaan tuohon käyttöön soiva peli.
Tosin kannattaa se vetää Raptorilla mattamustaksi.
 
olisi näköjään kannattanut myydä roviot vasta tänään
 
Ennole yhtään jaksanut perehtyä millainen nelivetojärjestelmä tuollaisessa on, mutta joo, varmaan tuohon käyttöön soiva peli.
Tosin kannattaa se vetää Raptorilla mattamustaksi.

Justiinahan eilen oli lehdellä parhaan nelivedot

defenderi eka, dusteri kymmennenneksi paras, ja täydellisesti eri hintaluokan auto kun listan yhdeksän muuta
 
Ja etupään kaikki nivelet uusiksi...kö?

Onko irma ajellut sillä.
Yksi (1) pallonivel oli alkanu kehittämään välystä. Auto on malliston alkupäästä ja tehtaalta oli malliston alkupäähän joku ohjeistus että jos yksikin nivel alkaa kiukuttelemaan niin kaikki tukivarret vaihdetaan "nykyiseen" malliin. Varmaan siis jotain disainissa on muuttunut malliston elinkaaren aikana. No sopii mulle, kun kampanjavaihto ei maksa mulle mitään.

e: irma ei (tietääkseni) ole ajellut sillä, mutta on se muuten kokenut kaiken ja laista rytyytystä ja rasitusta radalla ja ei radalla.
 
Viimeksi muokattu:
Justiinahan eilen oli lehdellä parhaan nelivedot

defenderi eka, dusteri kymmennenneksi paras, ja täydellisesti eri hintaluokan auto kun listan yhdeksän muuta
Niinnäkyi. G oli jossain listan puolivälissä, liekkö toimittajat koskaan maastossa käyneet.
 
Yksi (1) pallonivel oli alkanu kehittämään välystä. Auto on malliston alkupäästä ja tehtaalta oli malliston alkupäähän joku ohjeistus että jos yksikin nivel alkaa kiukuttelemaan niin kaikki tukivarret vaihdetaan "nykyiseen" malliin. Varmaan siis jotain disainissa on muuttunut malliston elinkaaren aikana. No sopii mulle, kun kampanjavaihto ei maksa mulle mitään.

e: irma ei (tietääkseni) ole ajellut sillä, mutta on se muuten kokenut kaiken ja laista rytyytystä ja rasitusta radalla ja ei radalla.
Sen on joku insinööri suunnitellut.

Mutta jos kaikki vaihtuu ilman kustannuksia niin homma silloin 5/5.
 
onse tuon porssen asiakastyytyväisyys varmasti hinpunverran eri tasolla kun jokun Pulliaisen(tavallisen), ei Esa, henkilöautomalleissa/merkeissä
 
juuri kuulin erään käyttökokemuksia, että ainakaan kolmonen ei ole talviauto

esim vakionopeudensäädintä ei pysty talvella käyttämään, kun se ottaa häiriötä kaikesta

Katsoin pari videota Tesla kvalitystä ja hylkäsin idean. Siis Y. Varmaan se äXä olis sitten jo parempi, mutta ei edes rattia ja aivan kamalan hintanen.
 
Voihan äksään täpätä vanhanaikaisen ratin samaan hintaan. Kokonaishintaahan autolla on. Niinku kaikilla 2 sekuntia nollastasatkuun autoilla. Tarviiko sitä niin jumalattoman nopiaan päästä. Eikö joku viis sekuntia riittäis ja hinta 55k niinku model y.
 
Back
Ylös Bottom