vokot
asiallista keskustelua, Onely
- Liittynyt
- 3.11.2009
- Viestejä
- 32 354
lämmitettävää tuulilasia
ei ole missään henkilöautoistani ollut: fård, vag, mese, vag, civicci, vag, vag, mese
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
lämmitettävää tuulilasia
Ja voi veljet se ope kikatteli.
Se on vähän samanlainen varuste kuin vakionopeudensäädin, ensmäisen kerran kun sellainen on, ilman ei enää voi olla.ei ole missään henkilöautoistani ollut: fård, vag, mese, vag, civicci, vag, vag, mese
Se on vähän samanlainen varuste kuin vakionopeudensäädin, ensmäisen kerran kun sellainen on, ilman ei enää voi olla.
Itsellänihän on akkulaturi lämmitysjohdossa kiinteästi, mutta esim. tuollaisen irtovehkeen saa parin tuopin hinnalla.talvikautena kun ajankuluksi ajelua tulee vain noin 100km/viikko niin akkua säästääkseni ja latauksen maximoidakseni kaikki ylimääräinen sähkönkulutus on poissa päältä
Se tehtaalla moottorin kupeeseen asennettu "laturi" tuottaa auton käydessä kaikkien noiden mainitsemiesi laitteiden tarvitseman virran, sekä siinä sivussa lataa sinne akkuun sen mitä polttomoottorin käynnistämiseen hupeni.talvikautena kun ajankuluksi ajelua tulee vain noin 100km/viikko niin akkua säästääkseni ja latauksen maximoidakseni kaikki ylimääräinen sähkönkulutus on poissa päältä
Kyllä oli männäviikolla ikävä perinteistä dieselmoottoria, joka hukkalämpöäkin tuottaa, kun euro6 työkalussa ei "webasto" syttynyt, pakkasta ulkopuolella kahdeksantoista celsiusasteen verran.Yotassa sellaista ei tosin ole, mutta ei aiheuttanut ongelmia kun reilu vuosi sitten ajoin kiesin pohjanmaalta kotiin, pakkasta - 5 ja vettä satoi.
Lämppäri puhalsi täysillä kuumaa lasille ja hyvin pysyi auki.
Itsellänihän on akkulaturi lämmitysjohdossa kiinteästi, mutta esim. tuollaisen irtovehkeen saa parin tuopin hinnalla.
Se tehtaalla moottorin kupeeseen asennettu "laturi" tuottaa auton käydessä kaikkien noiden mainitsemiesi laitteiden tarvitseman virran, sekä siinä sivussa lataa sinne akkuun sen mitä polttomoottorin käynnistämiseen hupeni.
Kun piti A6 akku kerran ladata ja oli kello niin laitoin siihen kaksipuolista teippiä niin homma hoitui hienosti. Toki sen jälkeen nyppäsin sen veks.on mulla tuommonen, mutta: autokatoksessa töpseli kellon takana, tulee virtaa vain kahdentunnin erissä
ei jaksa ladata ku kokoajan pitäis olla ramppaamassa ja kääntämässä kelloa että virta kulkee
lataan mobedin akkua onely tuolla
raskas elmä, itse en jaksaisi. Tosin näyttää siltä ettei moni naaraskaan.mutta varmemmin varmasti lataa kun tuhaa kulutusta ei ole
sitäpaitsi! säästän! ysikasia
katso liitettä 250552
josta tulikin miele:n, että mersun kyydissä on istunut yksi NAISiminen, noin 5km matkan! ja hän kysyi noin 3km kohdalla: voidaanko laittaa rario päälle
raskas elmä, itse en jaksaisi. Tosin näyttää siltä ettei moni naaraskaan.
Lämmityskin päällä vain siinä huoneessa, jossa olet, termostaatti minimillä?enhän Minä kotonakaan pidä turhia valoja päällä, vai ne mitä tarvin
Pitäisi hankkia. Oma auto ollut ajamatta kohta kuukauden, välillä laitettava manuaalisesti akku laturiin ettei mene ihan tyhjäksi.Itsellänihän on akkulaturi lämmitysjohdossa kiinteästi, mutta esim. tuollaisen irtovehkeen saa parin tuopin hinnalla.
Oliko vastaus negative.josta tulikin miele:n, että mersun kyydissä on istunut yksi NAISiminen, noin 5km matkan! ja hän kysyi noin 3km kohdalla: voidaanko laittaa rario päälle