Off-topic 24h

  • Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Ei kyllä oikeasti kiinnosta mikään noista hommista, vaikka reaalimaailmassa lista on varmaan ihan järkevä ts. hommia joihin voisin sopia ja jotka eivät välttämättä vituttaisi ihan liikaa. (D-)insinöörihän minä nytkin olen. Jos uudestaan pitäisi yhtäkkiä keksiä uusi uravaihtoehto, niin lähtisin varmaan koodaamaan. Sitä on mulle ehdotettukin ja sen verran olen joutunut vuosien varrella eri yhteyksissä pikkujuttuja vääntämään, että luultavasti minusta voisi tulla kohtuuvaivalla ainakin keskinkertainen ammattikoodari.

Oikeasti haluaisin nykyään ruveta vuohipaimeneksi tai ammattijuopoksi, tai sekä-että, mutta niistä ei valitettavasti makseta niin paljoa että sillä eläisi.


Screenshot_20230126_124740_Chrome.jpg
 
10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Työ ootte kaikki vastannu hymynaamaa niihin "teen mielellään asioita käsilläni" kohtiin.

paskapuhetta

mutta naama väärinpäin oli kaikkeen toisten auttamiseen ja johtamiseen ja tutkimiseen ja raporttien laatimiseen ja kirjallisiin hommiin
 
Ei kyllä oikeasti kiinnosta mikään noista hommista, vaikka reaalimaailmassa lista on varmaan ihan järkevä ts. hommia joihin voisin sopia ja jotka eivät välttämättä vituttaisi ihan liikaa. (D-)insinöörihän minä nytkin olen. Jos uudestaan pitäisi yhtäkkiä keksiä uusi uravaihtoehto, niin lähtisin varmaan koodaamaan. Sitä on mulle ehdotettukin ja sen verran olen joutunut vuosien varrella eri yhteyksissä pikkujuttuja vääntämään, että luultavasti minusta voisi tulla kohtuuvaivalla ainakin keskinkertainen ammattikoodari.

Oikeasti haluaisin nykyään ruveta vuohipaimeneksi tai ammattijuopoksi, tai sekä-että, mutta niistä ei valitettavasti makseta niin paljoa että sillä eläisi.


katso liitettä 250360

Arkeologi olis hieno ammatti. Rauhassa tutkisi jossain museon uumenissa asioita mitkä ei mitenkään kriittisiä kenellekään, isokaan moka ei haittais kenenkään elämää ja paha sanoa ulkopuolelta missä tahdissa touhussa pitäisi edistyä. Välillä vaihtelun vuoksi sutisi aurinkovarjon alla jossain kaukomailla luita ja ruukunpalasia ja päivärahat juoksisi.
 
Arkeologi olis hieno ammatti. Rauhassa tutkisi jossain museon uumenissa asioita mitkä ei mitenkään kriittisiä kenellekään, isokaan moka ei haittais kenenkään elämää ja paha sanoa ulkopuolelta missä tahdissa touhussa pitäisi edistyä. Välillä vaihtelun vuoksi sutisi aurinkovarjon alla jossain kaukomailla luita ja ruukunpalasia ja päivärahat juoksisi.

Alalta sattuneesta syystä paljon kuulleena voin kertoa varmana tietona, että tuo kuvaus ei ihan pidä paikkaansa 😬.
 
Hölmöä hommaa istua tyhjänpanttina töissä ainoastaan sen takia, kun ei ole huonetta käytettävissä. Sitä sitten istutaan ja toljotellaan, jos se huone joskus vapautuisi ja pääsisi hommiin.
 
Eläinlääkäri soitti. Kissun kreatiniiniarvo ei ole suurentunut 😺 Eli erikoiskallis dieettiruoka toimii ja munuaisten vajaatoiminta ei ole pahentunut. Laihtuminen vähän huolestuttaa ja painoa pitäisi seurata.

On siis ryöstettävä joku huumediileri. Eikö niillä aina ole tarkat ja herkät vaa'at mukana?
 
Marraskuun alusta helmikuun loppuun, eli 4kk sisään viettää synttäreitä minä itse, sisko, siskonmies, siskon pojat x3, veli, veljen tytöt x2, vaimon sisko, vaimon veli, vaimon veljen lapset, anoppi, oma faija, molemmat tyttäreni, vaimo, pari kummilasta. Ja joulukin välissä. Maaliskuusta lokakuuhun ei ole kenenkään synttäreitä. Vittu mitä lahjojen ostamista joulu mukaanlukien tämä talvi. Olispa aina kesä.
Vaikuttaisi että teidän suvussa on sellainen "jyystökausi" jolloin nussitaan urakalla ja sitten tulee pitkä tyhjiö. Ainakin jälkipolven tekemisen suhteen. 😁
 
Eläinlääkäri soitti. Kissun kreatiniiniarvo ei ole suurentunut 😺 Eli erikoiskallis dieettiruoka toimii ja munuaisten vajaatoiminta ei ole pahentunut. Laihtuminen vähän huolestuttaa ja painoa pitäisi seurata.

On siis ryöstettävä joku huumediileri. Eikö niillä aina ole tarkat ja herkät vaa'at mukana?
Tännekin tuli tänään tekstiviesti että tulokset valmistuneet.

Menin katsomaan, kaikki arvot viitearvoissa. Ommuute semmosia taulukoita että niistä ei perus ortopedi ymmärrä.

Huhhuh pakko laittaa kiinni kun alkoi hemoglobiinista lukeminen pyörryttää huuhhuh.
 
Back
Ylös Bottom