Off-topic 24h

  • Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Kävin roikkumassa tangossa, koska kyllä minusta vielä hyvä apina tulee

IMG_20230125_210552.jpg
 
Marraskuun alusta helmikuun loppuun, eli 4kk sisään viettää synttäreitä minä itse, sisko, siskonmies, siskon pojat x3, veli, veljen tytöt x2, vaimon sisko, vaimon veli, vaimon veljen lapset, anoppi, oma faija, molemmat tyttäreni, vaimo, pari kummilasta. Ja joulukin välissä. Maaliskuusta lokakuuhun ei ole kenenkään synttäreitä. Vittu mitä lahjojen ostamista joulu mukaanlukien tämä talvi. Olispa aina kesä.
 
Tekoäly joka vastailee vain fitness-aiheisiin kysymyksiin:
Tosin ihan paska: oli sitä mieltä, että penkki ei ole kuningasliike. Ei myöskään osannut vastata ovatko isot hauvikset tärkeämmät kun iso aivo.
 
Kissun lääkärikäynti sujui moitteetta. Olisi voinut filmata opetusvideon siitä, kuinka eläinlääkärissä käyttäydytään.

Ihanaa, kun kaikki kissani ovat olleet näin erinomaisia potilaita. Tämähän johtuu tietysti siitä, että olen itse varsinainen kissakuiskaaja 😇 Anna minulle villiintynyt ongelmakissa, niin muutan sen suloisesti kehrääväksi palleroksi.

Valitettavasti kissun paino oli laskenut. Verikokeesta lkr soittaa huomenna. Munuaispotilaan ennuste on aina kuolema, jospa siihen kuitenkin olisi vielä vuosien eikä kuukausien aika, koska mitään oireita ei vielä ole.
 
Back
Ylös Bottom