Off-topic 24h

  • Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
” Verottajan ohjeistuksen mukaisesti Epassi Hyvinvointi -edun piiriin kuuluvat muun muassa hieronta, fysikaalinen hoito, terveys- ja lääkäripalvelut (esim. silmä-, hammas- ja muut erikoislääkärit). ”
 
10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Työnantajan pitää laajentaa e-passia koskemaan myös hyvinvointipalveluja. Meilläkin oli ensin pelkästään liikuntapalveluihin, hyvinvointipalvelut tulivat meidän e-passin piiriin vasta tämän vuoden alusta.

Minä pystyin Epassilla maksamaan jalkahoidon, koska tekijällä oli myös jalkahoitajan ammattitutkinto ja valitsin erikoisjalkahoidon. Saman liikkeen kosmetologin tekemää perusjalkahoitoa ei voinut Epassilla maksaa 😃 Hiuksenhieno ero, onko hyvinvointi- vai kauneuspalvelu.
 
miten @Heatseeker takatukka edistyy?

jagr.jpg
 
Minulla menossa movemberin vastaisku, ettei kukan luule että vietän sitä


veriripuli.jpg
 
Aika perus kehityskeskustelu:

Suoriutuminen: "exceeds far beyond expectations" (tai miten olikaan jonkun hoovee työkalun sanamuoto)
Palkan tarkistus: "katotaan keväällä"

No, varmaan liksaa tosiaan tarkastetaan keväällä ja liiton puolestakin lienee odotettavissa jotain inflaatiokorotusta vuoden vaihteen jälkeen, mutta aina näistä jää vähän semmoinen kiitti vitusti olo :D
Kuulostaapa ankeelta. Itselle pidetään ja myös itse alan pitämään vasta joulukuussa. Liksaan kylläkin lupailtiin jo 10% korotusta. Just kuittaa inflaation 😄
 
Kuulostaapa ankeelta. Itselle pidetään ja myös itse alan pitämään vasta joulukuussa. Liksaan kylläkin lupailtiin jo 10% korotusta. Just kuittaa inflaation 😄
Joo, aika peruspaskaa. Ehkä ois pitäny ajaa aggressiivisemmin omaa asiaan, mutta kai tuon jaksaa keväälle katsoa. Firman touhussa ja nykyprojektissa ois muutenkin vähän sanomista, että vaikea arvioida kauan tuolla jaksaa ylipäätään olla nykymenolla.

Mutta kilpailutan liksani sit markkinoilla, jos ei tuolla rupea liikkumaan.

muoks. jaa nää oot ilmeisesti vaihtanu johonkin liidi- tai managerihommiin, jos nykyään alaisia :)
 

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom