Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
...esittelee sitä muille mielellään.Jos ostaa statussymboliksi muita varten niin silloin varmaan.
...#näkyy kuvien postailulle ei ole mitään perustetta?Jos omaksi iloksi, kuten minä tahi jäsen V niin silloin
Eijjolekkaan, olette täysin oikeassa.#näkyy kuvien postailulle ei ole mitään perustetta?
Nythän on varmaan hyvät ajat ostella ameriikkaa seuraavat neljä vuotta, jos porkkana pitää kurssien suunnan samanmoisena mitä nyt viime viikot on menny. Eiköhän ne sitte taas jossain vaiheessa nouse.Perjantaina on muuten Nordeassa osakesäästöpäivä kohteena Ameriikan Yhdysvallat. Kaikki kaupat 1e. Rahnat vaan loppu kun menin ostamaan sen pahuksen kellon. =D
Puuilolta positiivinen tulosvaroitus, +8%!
Kellokeskustelut parrainta viihdettä, aihe aiheuttaa joissain henkilöissä jopa tunteen paloa.Täällähän on aivan sairasta sakkia.
Joku kelloa koskeva pakkoajatusjoukkopsykoosi.
#voiherravarjele
Nythän on varmaan hyvät ajat ostella ameriikkaa seuraavat neljä vuotta, jos porkkana pitää kurssien suunnan samanmoisena mitä nyt viime viikot on menny. Eiköhän ne sitte taas jossain vaiheessa nouse.
No näinhän mä sanoin tai kirjotin. Sais mun puolesta muutaman vuoden jatkuu alamäki ennen nousua, niin sais vähän lisempää eläkekassaa haalittuaSehän on ihan tutkittua tietoa, että sijoittajien sentimentin ollessa synkimmillään on kaikkein paras hetki ostaa.
Ihan varma, että nyt ei ole oltu päiväunilla?Hämmentävän helppoa autonmyyntiä. Yhtään mustalaista ei soittanut ja meni pyyntihinnalla.
Sehän on ihan tutkittua tietoa, että sijoittajien sentimentin ollessa synkimmillään on kaikkein paras hetki ostaa.
Kuulostaa ihan tojotan myynniltä.Hämmentävän helppoa autonmyyntiä. Yhtään mustalaista ei soittanut ja meni pyyntihinnalla.
Buffet realisoinut omistuksia viime ja tänä vuonna yli 8 miljardilla. Elämme mielenkiintoisia aikoja.
Miettiikö muut ostamista ja omistamista siltä kantilta, että tavara on just sen arvoista kuin siitä on joku valmis maksamaan? Jos näin, niin onko sillä sitten mitään merkitystä mitä joku muu on jostain maksanut, sikäli jos itse on todennut, että ei ole hintansa arvoista?
...esittelee sitä muille mielellään.
...#näkyy kuvien postailulle ei ole mitään perustetta?
![]()
#näkyy