Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Brasseissa oli usein tarjolla käristettyä/kärvennettyä sian nahkaa. En tykännyt.
vähän niin ja näin
Haha, ei sentäs. :DOnko @Joxuz päässyt lehteen Huutokaupoilla?![]()
Mä kävin täällä Tampereella tapaamassa kuningattaren myös. Tämä oli eka kerta kun näen hänet ilman Deviniä.tais tulla puolet muuta kun sooloa, gatheringia ja covereita mm. strange machines! ei kahta sanaa mikä GAYkan kohokohta
![]()
Anneke van Giersbergen Setlist at Rytmikorjaamo, Seinäjoki
Get the Anneke van Giersbergen Setlist of the concert at Rytmikorjaamo, Seinäjoki, Finland on October 19, 2022 from the Darkest Skies Tour and other Anneke van Giersbergen Setlists for free on setlist.fm!www.setlist.fm
View: https://youtu.be/6QLUaay9qQg
Voi pojat, tulee elävästi mieleen ku Rovajärven maastoissa sissitiedustelijana seurattiin, ku Parolan pojat starttaili silloisia Suomen armeijan teeseitenkakkosia pikkupakkasessa.
Turhaa niitä savunkehittimiä siihen tornin kylkeen laittaa...
Ai että, ois kyllä makia ku ois yks v-46-6 itelläki tallin kulmalla kiinni penkissä, vois vähä fiilistellä.
Jos ryssä jotain on ryssimättä osannu tehä, niin kelissä ku kelissä polttoaineella ku polttoaineella käyviä hienoja moottoreita.
No joo, painaa tonnin, iskutilavuus vajaat 39 litraa, ja kulutus sopiva tehoon nähen, mutta onhan tuo miehekäs moottori.
Yakolev M507miehekäs moottori.
Tampereella
Minä tein laardit eli piti lähteä salille mutta en jaksanut niin kostoksi tilasin 2 pizzaa. En olisi tätä itse keksinyt mutta täältä kun saa kaikki mahdolliset tipsit....Röyh.
Olen syönyt koko päivän, jotta energiaa riittäisi illan nyrkkeilytuokioon. Nyt on masu pinkeä kuin rummunkalvo.
En ehkä jaksa/kykene oikein tekemään mitään urheilullista.