Off-topic 24h

  • Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Oohhhh... Oon muutaman kerran tehny suklaa fondanttia Gordon ramsayn reseptillä ja pari kertaa onnistunu ihan täydellisesti..



Sille kaveriksi jotain kirpakkaa vadelma töhnää tai sorbettia..




Fry-Drooling-Futurama.gif
 
10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Suklaasta puhe, niin taidan ottaa iltapalaksi pari vasupalaa. Kylkeen kenties pari aakkosta.

Joku vois ottaa alkuun jotain oikeaakin ruokaa, mutta tiedä tuosta..
 
hengitimme eilen #samaailmaa

IMG_0345.jpg


kirkkaasti top3 rokkitähti kenen kanssa harrastanut samaa, ehkä Villet, Hermanni ja Petteri, onley menevät eelle

taisi olla, sitäpaitsi, jo neljäs kerta Annikin kanssa

ei muuten näytä kitara viululta
 
Anneke on kyllä ihana. Kävin täällä kattoon sen, kun oli duona Anatheman toisen Cavanaughin kanssa. Noi pari tuoreempaa levyä, mitä on tehnyt, ei tosin ole hirveästi pudonnut itelle. Äänihän Annekella on mitä hienoin, mutta materiaali vähän niin ja näin.
 
vähän niin ja näin

tais tulla puolet muuta kun sooloa, gatheringia ja covereita mm. strange machines! ei kahta sanaa mikä GAYkan kohokohta


 
tais tulla puolet muuta kun sooloa, gatheringia ja covereita mm. strange machines! ei kahta sanaa mikä GAYkan kohokohta


Mä kävin täällä Tampereella tapaamassa kuningattaren myös. Tämä oli eka kerta kun näen hänet ilman Deviniä.

Se Wasted Years -cover oli upea!

Anneken hymy on niin tarttuva, ei jaksa murjottaa kun tuo mimmi esiintyy. Menen hänen kanssaan isona naimisiin.
 

View: https://youtu.be/6QLUaay9qQg


Voi pojat, tulee elävästi mieleen ku Rovajärven maastoissa sissitiedustelijana seurattiin, ku Parolan pojat starttaili silloisia Suomen armeijan teeseitenkakkosia pikkupakkasessa.

Turhaa niitä savunkehittimiä siihen tornin kylkeen laittaa... 😄

Ai että, ois kyllä makia ku ois yks v-46-6 itelläki tallin kulmalla kiinni penkissä, vois vähä fiilistellä.

Jos ryssä jotain on ryssimättä osannu tehä, niin kelissä ku kelissä polttoaineella ku polttoaineella käyviä hienoja moottoreita.

No joo, painaa tonnin, iskutilavuus vajaat 39 litraa, ja kulutus sopiva tehoon nähen, mutta onhan tuo miehekäs moottori.
 

View: https://youtu.be/6QLUaay9qQg


Voi pojat, tulee elävästi mieleen ku Rovajärven maastoissa sissitiedustelijana seurattiin, ku Parolan pojat starttaili silloisia Suomen armeijan teeseitenkakkosia pikkupakkasessa.

Turhaa niitä savunkehittimiä siihen tornin kylkeen laittaa... 😄

Ai että, ois kyllä makia ku ois yks v-46-6 itelläki tallin kulmalla kiinni penkissä, vois vähä fiilistellä.

Jos ryssä jotain on ryssimättä osannu tehä, niin kelissä ku kelissä polttoaineella ku polttoaineella käyviä hienoja moottoreita.

No joo, painaa tonnin, iskutilavuus vajaat 39 litraa, ja kulutus sopiva tehoon nähen, mutta onhan tuo miehekäs moottori.


Pari vehjes kuvaa löyty siperiavuosilta (nopeasti 15000 kuvan joukosta). Kylmimpänä kuukautena kun oli -60 pakkasta niin eivät sammuttaneet ollenkaan. Siellä nämä ruksutti ja krääsää maailma täynnä.

22949A43-279E-4DCF-A63D-8142920A3331.jpeg

629F7419-5605-4ABC-8108-928427A04858.jpeg

Kesäkuvassa allekirjoittanut ja paikallinen trecol jolla kurvailtiin alkuaikoina ennenku saatiin tiet rakennettua. Muulla ei päässy ku oli sellasta velliä mestat. Kyyti oli ns mielenkiintoinen.
D65408B4-FA4A-4459-9261-04C01A979784.jpeg
 
Röyh.
Olen syönyt koko päivän, jotta energiaa riittäisi illan nyrkkeilytuokioon. Nyt on masu pinkeä kuin rummunkalvo.

En ehkä jaksa/kykene oikein tekemään mitään urheilullista.
Minä tein laardit eli piti lähteä salille mutta en jaksanut niin kostoksi tilasin 2 pizzaa. En olisi tätä itse keksinyt mutta täältä kun saa kaikki mahdolliset tipsit....
 

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom