Off-topic 24h

  • Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
En periaatteessa vastaan, mutta en näe tavoittelemisen arvoiseksi/tarpeelliseksi useinkaan/useimmilla. Turbo ässää on vain nelivetona (GT2RS on periaatteessa turbo s takavetona^2 mutta vähän liian hc "arkiajoon" ja hinta x 3-4), joten siihen turpo ässään olisi tyytyminen.. ja toki suurimman osan aikaa sekin on takatuuppari.

Oli kaverin Macan Turbo (neliveto myöskin) lainassa joskus, ei nyt kovin epätavallinen talvikeli ollut ja piti oikein yrittää että sai etupäänkin vetämään.
Carrera2/S? Turbojahan nekin, vai eiko vain nappaa noi "perusmallit"?
 
10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
jossu.PNG
 
Tässä kaipaa paljon raakaa rakkautta. Esimerkiksi siipiä buffalokastikkeella.
 
En tajua miten mahdollista. Itellä loppuu aina kesken.
Minäkin olin ollut ahne ja talvilomalle oli jäänyt käytettäväksi peräti kaksi lomapäivää, olin anomassa pidempää lomaa ja järjestelmä varoitti, että ookko sä nyt ihan varma ja haluatko polttaa tulevia lomia. En halunnut.
 
Nainen oli käyny jossain aasia/erikoisempien ainesten kaupassa. Mistä lie (#mästersef) keksiny ostaa keittobanaanisipsejä. No pitihän sitä maistaa. Maistuu öljy, suola, koostumus kuin banaanilastulla, maku: ei yhtään mitään.
 
^ Aika kiva, että osti kuitenkin maisteluun! Olisin varmaan itsekin ihan uteliaisuuttani, koska #mästerchef.

Minä söin hiljattain työillallisella jälkkäriksi creme bruleen ja ihan ääneen ihmettelin, ettei maistunut yhtään miltään. Siis ihan sama mitä olisi lusikoinut, ei mitään makua.
Mikä pettymys, kun jälkiruuan pitäisi kuitenkin kruunata koko juttu! (Onneksi huoneessa oli suklaata odottamassa. #omateväät )
 
Minä söin hiljattain työillallisella jälkkäriksi creme bruleen ja ihan ääneen ihmettelin, ettei maistunut yhtään miltään. Siis ihan sama mitä olisi lusikoinut, ei mitään makua.
Joskus innostunu tekemään ite creme bruleeta, on hyvää, mutta on kyllä mauttomiakin tullut vastaan ulkomaailmassa.

Olen huomannut tykkääväni enemmän raikkaista, hedelmäisistä/marjaisista jälkiruuista. Suklaiset on yleensä aivan liian suklaisia ja jää aina vaan tunkkanen maku suuhun..
 
Olen huomannut tykkääväni enemmän raikkaista, hedelmäisistä/marjaisista jälkiruuista. Suklaiset on yleensä aivan liian suklaisia ja jää aina vaan tunkkanen maku suuhun..
Minä tykkään kyllä suklaasta mutta se on jälkiruuassa vielä parempaa, jos mukana on esim. vadelmaa tms. raikastamassa.
Mutta jäätelöissä tykkään nykyisin ehkä enemmän raikkaista marjaisista kuin suklaisista (vaikka en siis kyllä jätä syömättä niitäkään!)
 
Siannahkasipsejä asian-storesta.👍 ...😒

Ostin porakoneen Ohlsonilta. 24,95, nettihinta olis ollu 19,95. Alvi pois tosta on 16 euroa. Ei paljoa valmistaminen maksa kun 16 eurussa tuotantokustannukset, valmistajan kate, rahti eurooppaan, paikallisrahti myymälään ja lisäksi myymälän kate millä pitäisi maksaa kauppakeskuksen kallis vuokra, palkat jne tuon tuloilla. 2kg painava sähkölaite. Jollekin eurooppalaiselle tukkurille china-hinnastossa tuon ostohinta täytyy olla luokkaa 5 euroa.🤔 Halpaa on kinukeissa tehdä. Reikä tuli betoniin, ihan hyvin skulas.
 
Minä tykkään kyllä suklaasta mutta se on jälkiruuassa vielä parempaa, jos mukana on esim. vadelmaa tms. raikastamassa.
Mutta jäätelöissä tykkään nykyisin ehkä enemmän raikkaista marjaisista kuin suklaisista (vaikka en siis kyllä jätä syömättä niitäkään!)
Juuei...pidä ymmärtää niin että suklaajälkkäri jäisi syömättä..herra paratkoon. Mutta jos valintana on jotain oletusarvoisesti raikkaampaa niin otan sen.
 

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom