Off-topic 24h

  • Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Kylläpäs iski kaipuu johonkin turistihelvettiin lipittelemään sangriaa ja mussuttamaan pihvejä.
 
Sinne jäi 1 koirista eläinlääkärin lattialle viimeiselle makuulle 😭

Ajattelin jakaa tiedon, kun kaikkia kiinnostaa ja jaettu tuska paras tuska.
Olen pahoillani.
Tiedän tasan tarkkaan mitä se on ja sen saa jakaa. Todennäköisesti se oli kuitenkin paras ratkaisu.
 
e. taas meni suklaata ihan vahingossa. Syytän ot:n Herkuttelijoita tästä uudesta ruokavaliostani :ROFLMAO:
Vein ystävälle kahville mennessäni paketin suklaakeksejä. Söin yli puolet itse. :X3: #eilasketakuneisyöyksinkotona
 
Luuleeko nuo oikeasti että tuo aiheuttaa muuta kuin myötähäpeää? Tai ne jotka vasta liimas ittensä johon maalaukseen ja jotku heitti jotain tomaattikeittoa tms picasson maalauksen päälle? #idiootit
Nuo maalaustöhrijät oli saman järjestön aktivisteja joita videolla esiintyy.


 

9/16 mikä on ihan hyvä tulos kun tunnistin kaksi henkilöä.

Suomalaiset sarjat ja elokuvat on yhtä kiinnostavia kuin varpaidenvälisilsa. Katson vain Latelan.
Metsolat ftw ja Karpolla on asiaa.

Eipä nuo ulkomaalaiset sarjatkaan houkuta, eilen aktivoin amazon prime ilmaiset 7 vrk, siellä on Lotr - Mahtisormukset sarja, joka on kyllä paras sarja hetkeen.
 

Pitihän tämäkin itsestään selvyys selvittää. 🤦‍♂️

Jummijammi. En olisi ikinä hoksannut itse 😲Arvelin vain, että kuntoni jotenkin ihmeesti oli itsekseen noussut, kun pystyin sähköpyörällä ajamaan ylös mäen, jota tavan pyörällä en pystynyt.
 
Xtremelle lämmin osanotto. Eläinystävän menettäminen on niin surullista 😥

Nyrkkeilytuokio meni kivasti siihen asti, kunnes kramppi iski selkään. Sitten makasin lattialla 🙄

Nyt on kaikki kolmiolääkkeet iltapalana. Selkään sattuu, kun painan leuan alas. Saati, jos liikutan selkää itseään. Tosin ei se oikeastaan liiku minnekään, vaan on kauhusta jäykkä ja jähmeä.

Onko kokemuksia kiropraktiasta? Olen niin kyllästynyt selkäkipuihini 😖
 
Xtremelle lämmin osanotto. Eläinystävän menettäminen on niin surullista 😥

Nyrkkeilytuokio meni kivasti siihen asti, kunnes kramppi iski selkään. Sitten makasin lattialla 🙄

Nyt on kaikki kolmiolääkkeet iltapalana. Selkään sattuu, kun painan leuan alas. Saati, jos liikutan selkää itseään. Tosin ei se oikeastaan liiku minnekään, vaan on kauhusta jäykkä ja jähmeä.

Onko kokemuksia kiropraktiasta? Olen niin kyllästynyt selkäkipuihini 😖

View: https://youtu.be/XIWmlT69gBk
 
Sinne jäi 1 koirista eläinlääkärin lattialle viimeiselle makuulle 😭

Ajattelin jakaa tiedon, kun kaikkia kiinnostaa ja jaettu tuska paras tuska.
Osanotto ❤️ meillä meni maaliskuussa 4 vuotias ja toukokuussa 12kk vanha. Kyllä sitä meni monta viikkoa kun öisinkin kävi välillä katsomassa onko viimeinenkin kuollut nukkuessaan jos kuului joku outo ääni.
 

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom