Off-topic 24h

  • Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Oon, sillähän tässä joku mies yrittikin tehdä vaikutusta omaisuudellaan.

johonkuhun voi tehdä

samoin, kun että sinuun voi tehdä vaikutuksen olemalla luontoihminen, joku toinen vosu ei taas ymmärrä miksi joku mies tuo semmoisia asioita julki

Minäkään en missään nimessä haluaisi ketään metsässäryynääjää, meissä ei olisi mitään yhteistä, Minä olen kaupunki-iminen
tarvisin semmosen NAISen joka viihtyy ydinkeskustoissa
 
10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
johonkuhun voi tehdä

samoin, kun että sinuun voi tehdä vaikutuksen olemalla luontoihminen, joku toinen vosu ei taas ymmärrä miksi joku mies tuo semmoisia asioita julki

Minäkään en missään nimessä haluaisi ketään metsässäryynääjää, meissä ei olisi mitään yhteistä, Minä olen kaupunki-iminen
tarvisin semmosen NAISen joka viihtyy ydinkeskustoissa
Onhan se totta, että ihmiset on erilaisia.

Minua vain kovasti huvittaa aina, kun joku mies esittelee minulle omaisuuttaan. Ja mitä enemmän sitä esittelee, sitä enemmän minua huvittaa; tuon yhden kohdalla meinasin revetä nauramaan siinä kohtaa, kun kasuaalisti toi keskusteluun myös lentolupakirjasuunitelmansa. :LOL:
Kaikki tuollainen kertoo heti ko. miehen olevan sellainen materialisti (ja mahdollisesti hakevan jotain kuuliaista alisteisessa suhteessa olevaa naista rinnalleen) ettei meilläkään olisi mitään yhteistä: ihan erilainen arvomaailma.
Vaikka siis, don't get me wrong, itse nautin myös saamistani osingoista ja varallisuuden tuomasta turvallisuudesta mutta elämässä (ja toisessa ihmisessä) arvostan hyvin paljon ihan muita asioita kuin ympärille kerättyä materian määrää.
 
Haaveilin joskus, koska ajattelisin että se voisi olla kivaa (ei siksi että rahaa on, koska eijjole), mutta näköhäiriöinen migreeni ei oikein osu yksiin lentolupakirjankanssa.
En suosittelisi koska: Yhden tutun ystävä kuoli, kun hänen pienkoneeseensa tuli jokin toimintahäiriö kesken lennon. Samalla tavoin kuoli Kaija Koon isä, ultrakevyen koneen tiputtua.
Tiedän siis ainakin kaksi pienkoneella taivaalta tippunutta! 🙀
 
En suosittelisi koska: Yhden tutun ystävä kuoli, kun hänen pienkoneeseensa tuli jokin toimintahäiriö kesken lennon. Samalla tavoin kuoli Kaija Koon isä, ultrakevyen koneen tiputtua.
Tiedän siis ainakin kaksi pienkoneella taivaalta tippunutta! 🙀
No kuten asia on, niin ei minun neurologialla ole mitään asiaa lentokoneen puikkoihin muutenkaan. Vaikka kuinka mieli tekisi. Ymmärtääkseni olisi muuten optimaalinen harrastus, ei olisi ongelmaa että tilille jää rahaa roikkumaan. Nyt täytyy yrittää hukata ne rahat sukeltamalla ja tyytyä siihen että rahaa jää makaamaan tlille käyttämättömänä.
 
Viimeksi muokattu:
Joo, katoppakö tämä yletön rahanhaaskaustilannehan oli tosiaan vuosia sitten, kun olimme vielä pariskunta ja kun en osannut sanoa ei. Nyt sotapakolaisaikana olen laittanut limitin rahankäytölle, joka ei ole korkea ja josta en pahemmin edes lipsu. Ja sekös neitiä vasta ärsyttää, ai että se ärsyttääkin. Toki se myös näkyy ja kuuluu.
Taisit jossain toisessa kohtaa mainita myös ettet hänen kanssaan harrasta enää makkaranpiilotusta, mikä onkin erittäin järkevä peliliike koska nykytilanteessa hänellä olisi varmaan todella suuri motivaatio hankkiutua "vahingossa" paksuksi ja näin varmistella tulevaisuuden rahoitusta. Tiedän yhden kohtuullisen hyvätuloisen henkilön jolle tuo "vahinko" tehtiin pariin otteeseen ja on nykyään aika kusessa taloudellisesti. Niin ja tosiaan, venakko oli kyseessä. :sneaky:
 
No, ehkä sellaisen elättäjää etsivän mutta miksi kukaan nainen joka tulee omillaan toimeen ja haluaa säilyttää itsenäisyytensä haluaisi mitään sellaista?

🙋‍♀️ Minä voisin kokeilla.
Pankkitilinumeroni saa pyytämällä, kun ensin esittää verotustiedot ja pankkitilien saldot.
Ystävällisiä vastauksia odotellen ❤ Sylvi
 
🙋‍♀️ Minä voisin kokeilla.
Pankkitilinumeroni saa pyytämällä, kun ensin esittää verotustiedot ja pankkitilien saldot.
Ystävällisiä vastauksia odotellen ❤ Sylvi
Eikös Sylvi saanut massiivisen perinnön?
Sylvi on niin kuin Uuno Turhapuro. Mitä paremmalta miehen omaisuustiedot näyttää, sitä komeampi ja parempi puoliso hän olisi. Partaa ja voimamahaakaan ei tarvita. :ROFLMAO:
 
Taisit jossain toisessa kohtaa mainita myös ettet hänen kanssaan harrasta enää makkaranpiilotusta, mikä onkin erittäin järkevä peliliike koska nykytilanteessa hänellä olisi varmaan todella suuri motivaatio hankkiutua "vahingossa" paksuksi ja näin varmistella tulevaisuuden rahoitusta. Tiedän yhden kohtuullisen hyvätuloisen henkilön jolle tuo "vahinko" tehtiin pariin otteeseen ja on nykyään aika kusessa taloudellisesti. Niin ja tosiaan, venakko oli kyseessä. :sneaky:
Täsmälleen näin. Vaikka kovasti kuvittelisi olevansa tilanteen herra niin se on kyllä harhaluulo. Ei mene pitkään kun miestä viedään tavalla tai toisella kuin pässiä narussa. Onneksi nykyään nämä doktriinit on jo hyvin tiedossa, joten niitä osaa varoa mutta silloin kun ei vielä osannut, niin hieman meinasi välillä ressata. Kun kotipuolessa oli niin sanotusti tilanne päällä, yöllä ei saanut nukuttua, meni kokonaisia työpäiviä, etten saanut yhtään asiaa tehtyä ja myös sellaisia työpäiviä, etten saanut aikaiseksi siirtyä edes autosta toimiston sisään vaan pönötin nollat taulussa siellä autossa puhelinta tuijottaessa.

Kyllähän noiden venakkojenkin kanssa pärjää ja pystyy elämäänkin, koska ihmisiähän nekin vaan on, mutta niiden kanssa pitää olla jämäkkä ja päättäväinen. Ei saa olla lapanen. Silloin ne jyrää sinut.
 
onko sylverö heittänyt suutuspäissään jäsen kajsnan hissikuiluun?

Olen syytön!

Eikös Sylvi saanut massiivisen perinnön?
Sylvi on niin kuin Uuno Turhapuro. Mitä paremmalta miehen omaisuustiedot näyttää, sitä komeampi ja parempi puoliso hän olisi. Partaa ja voimamahaakaan ei tarvita. :ROFLMAO:

Megamassiivinen Perintö ei vieläkään ole saapunut käyttööni, koska yksi asianomainen sössi 😠 Kahden viikon päästä on tapaaminen asianajajan kanssa. Kehtaisikohan siltä siinä samassa pyytää parin kympin vippiä..?

Minä olen katsos niin joustava mieskriteereissäni 😇. Jos voimamaha ei nouse riman yli, voi massilla kompensoida. Tärkeintä on kuitenkin aito rakkaus!
 
Täh? Etkö sä ollut neliwetoja vastaan?
En periaatteessa vastaan, mutta en näe tavoittelemisen arvoiseksi/tarpeelliseksi useinkaan/useimmilla. Turbo ässää on vain nelivetona (GT2RS on periaatteessa turbo s takavetona^2 mutta vähän liian hc "arkiajoon" ja hinta x 3-4), joten siihen turpo ässään olisi tyytyminen.. ja toki suurimman osan aikaa sekin on takatuuppari.

Oli kaverin Macan Turbo (neliveto myöskin) lainassa joskus, ei nyt kovin epätavallinen talvikeli ollut ja piti oikein yrittää että sai etupäänkin vetämään.
 
Ruokaa ja Masterchef. #pienetilot
 

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom