Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Joo, katoppakö tämä yletön rahanhaaskaustilannehan oli tosiaan vuosia sitten, kun olimme vielä pariskunta ja kun en osannut sanoa ei. Nyt sotapakolaisaikana olen laittanut limitin rahankäytölle, joka ei ole korkea ja josta en pahemmin edes lipsu. Ja sekös neitiä vasta ärsyttää, ai että se ärsyttääkin. Toki se myös näkyy ja kuuluu.Tarkoitus ei sitten tosiaan ollut mitenkään aukoa päätä. Tunnen suurta sympatiaa sun tilannettasi kohtaan ihan aidosti, toivottavasti jakselet siellä henkisesti.
No ei mitään käytettyä romua, bmw.fi sivustolle suunnittelemaan.
Mun mielestä meidän kaikkien pitäisi ottaa ennemmin mallia Vokotista
7-sarjalaisia.
Minä taidan jo melkein olla kuin
Joo, no säästäminen varmaan sit se toinen tapa isompiin hankintoihin.
Minä en tarvitse isoa autoa, etenkään bmw:tä
nykyinenkin menee aivan haaskuulle käyttämättömyytään
Minulla taas päinvastoin. Nukuttaa paaaaljon paremmin jos on kolkytdonaa patjanvälissä tai edes tilillä.Minä vain en osaa säilyttää rahaa tilillä, jotain on ostettava ja kun mitään tavaraa ei tarvi
Tarviit naisille tilaa.
No siis, jos on laittanut tilipäivänä säästöön sen summan, mitä on ajatellut kuukaudessa säästää, niin sittenhän käyttötili saa ollakin minusta, ehkä jotain pientä puskuria lukuunottamatta, aika kuivilla.. Vaikka toki kaikkein paras olis se, että koko ajan olis käteistäkin vähän suurempi summa, mutta henk. koht kulurakenne ollu vähän nyt rempallaan siinä mielessä, että jatkuvasti menee kyllä suunniteltu summa sivuun, mutta käteisvarat ei oikein pääse kasvaan..ei kai tässäkään ketjussa kaikki elä niin, että tilipäivänä on tili nollilla, kai täälä muillakin imisillä tulee joka kuukausi enemmän kun menee?
pakostakin kertyy rahaa tilille joka sitten pitää tuupata johonkin säästöön, tai HelisngforsBörs
Yo. Mikä on teiän henkieläin? Mun on koira! Haluun vaan leikkiä kaiket päivät, ja elää huolettomasti. RUFF!
Oon, sillähän tässä joku mies yrittikin tehdä vaikutusta omaisuudellaan. Ei paljoa hetkauttanut.Ekkö nää ollu sinkku?
Kulutukset on kulutettu vähäksi aikaa. Nyt keskityn liimailemaan jämäpaloista uusia huonekaluja.