Off-topic 24h

  • Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Laskijainen.
Tää elukka kirjanpitäjänä 😬.
1666165883074.png
 
10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Tarkoitus ei sitten tosiaan ollut mitenkään aukoa päätä. Tunnen suurta sympatiaa sun tilannettasi kohtaan ihan aidosti, toivottavasti jakselet siellä henkisesti.
Joo, katoppakö tämä yletön rahanhaaskaustilannehan oli tosiaan vuosia sitten, kun olimme vielä pariskunta ja kun en osannut sanoa ei. Nyt sotapakolaisaikana olen laittanut limitin rahankäytölle, joka ei ole korkea ja josta en pahemmin edes lipsu. Ja sekös neitiä vasta ärsyttää, ai että se ärsyttääkin. Toki se myös näkyy ja kuuluu.
 
Minä taidan jo melkein olla kuin

Minä vain en osaa säilyttää rahaa tilillä, jotain on ostettava ja kun mitään tavaraa ei tarvi niin sitten ne on arvopapereita

nytkin on harvinaisen paljon tilillä kun on yli tonni!
 
Joo, no säästäminen varmaan sit se toinen tapa isompiin hankintoihin.

ei kai tässäkään ketjussa kaikki elä niin, että tilipäivänä on tili nollilla, kai täälä muillakin imisillä tulee joka kuukausi enemmän kun menee?

pakostakin kertyy rahaa tilille joka sitten pitää tuupata johonkin säästöön, tai HelisngforsBörs
 
ei kai tässäkään ketjussa kaikki elä niin, että tilipäivänä on tili nollilla, kai täälä muillakin imisillä tulee joka kuukausi enemmän kun menee?

pakostakin kertyy rahaa tilille joka sitten pitää tuupata johonkin säästöön, tai HelisngforsBörs
No siis, jos on laittanut tilipäivänä säästöön sen summan, mitä on ajatellut kuukaudessa säästää, niin sittenhän käyttötili saa ollakin minusta, ehkä jotain pientä puskuria lukuunottamatta, aika kuivilla.. Vaikka toki kaikkein paras olis se, että koko ajan olis käteistäkin vähän suurempi summa, mutta henk. koht kulurakenne ollu vähän nyt rempallaan siinä mielessä, että jatkuvasti menee kyllä suunniteltu summa sivuun, mutta käteisvarat ei oikein pääse kasvaan..
 
Yo. Mikä on teiän henkieläin? Mun on koira! Haluun vaan leikkiä kaiket päivät, ja elää huolettomasti. RUFF!

Vuohi.

Joskus aikoja sitten juteltiin vaimon kanssa eläimistä ja sanoin ohimennen, että vuohet vaikuttavat olevan aktiivisia ja älykkäitä eläimiä ja sellainen voisi olla kiva lemmikki jos olisi aikaa ja rahaa. Vaimo, joka maatilan tyttärenä tuntee erilaiset elikon hyvin lapsesta saakka, katsoi minua ja kysyi, että tiedätkö yhtään mistä puhut? Nehän ovat pahimpia änkyräeläimiä mitä löytyy, eivät tottele mitään vaan tekevät mitä paskaa tahansa päähän pilkahtaa, häiriköivät, rassaavat kaiken vastaantulevan rikki eikä niille saa väkisinkään päähän minkäänlaisia käytöstapoja. Että vähemmästäkin menee hermot. Ja se, että ne ovat älykkäitä, on vain huono asia koska ne käyttävät sitä älykkyyttään pelkkään perseilyyn. Tajusin heti, että vaimokultahan kuvaili niitä aivan tasan kuin minua itseäni ja totesin, että siinä tapauksessa minun on ainakin pakko vielä joskus saada itselleni kaveriksi oikein suurisarvinen ja vittumainen vuohipukki, koska siitä tulisi väistämättä minulle se sielunveli ja ystävä, jonka kanssa ymmärtäisimme toisiamme kaikessa, kun ihmisten kanssa on aina ollut vähän heikkoa. Noin tarkemmin ajateltuna olen jopa pohtinut, nykyisestä moninaisuuskeskustelusta inspiroituneena, olisiko luonto erehdyksessä sijoittanut minulle vuohen sielun ihmisen ruumiiseen ja olen jo suunnitellut tasa-arvovaltuutetulle kirjelmää siitä, miksi omaa lajimääritystään ei voi vaihtaa vapaasti oman fiiliksensä mukaisesti jos sukupuolenkin kohta voi.
 
En kyllä ymmärrä ollenkaan tuota, että autolla tai rahalla ylipäätään muka saisi naisia. No, ehkä sellaisen elättäjää etsivän mutta miksi kukaan nainen joka tulee omillaan toimeen ja haluaa säilyttää itsenäisyytensä haluaisi mitään sellaista? (Ja miksi ihmeessä joku mies haluaisi sellaisen valta-asetelmaan perustuvan suhteen tasa-arvoisen suhteen sijaan? Vai eikö vain itse pysty sellaiseen, kun halutaan se valtasuhde rahan kautta?)

Vasta yksi mies yritti tehdä vaikutusta näyttämällä kuvaa urheiluautostaan, erillisestä koira-autostaan, puhui pikaveneestään ja moottoripyörästään ja että suunnittelee lentolupakirjan hankkimista.

Teki mieli laittaa vain linkki:
 

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom