Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Ei mihtän järkeä
Olen identifioinut onkelman: olette laittaneet sijoitusharrastuksen piluharrastuksen edelle!
Ehdottiko joku ottamaan niin paljon velkaa, ettei pysty järkevästi maksamaan? :Denkä nyt tiedä olisiko sekään kivaa, että olisi maksimaalinen veleka, eihän silloin jäisi rahaa enää tehdä mitään
hdottiko joku ottamaan niin paljon velkaa, ettei pysty järkevästi maksamaan?
ei mitään käytettyä romua
Vipu tappiin. Komia talo ja uudet autot.
Niinhän siinä voi helposti tosiaan käydä ellei ole skarppina. Ainakin jos kyseessä on itänaapurin minkit. Joskus aiemmin arvioin karkeasti, että normaalien elinkustannusten päälle olisi mennyt n. 100k reilun 3½ vuoden aikana, siis kaikkeen merkkikrääsään ym., mutta tarkemmin ajateltuna ei se riitä, tuskin riittää edes 150k. Ja tämä siitä huolimatta, että yritin kaikin mahdollisin keinoin hillitä ja jarruttaa sitä rahan haaskausta. Jos sitä en olisi tehnyt, niin tuohon olisi voinut laittaa hyvin helposti piin kertoimeksi eteen.Luulisi teidänkin jo tietävän, että pilluharrastus on loputon kolo mihin rahaa voi tunkea loputtomiin, pun intended.
Katsokaa nyt vaikka jäsentä @MÖYKKYNEN varoittavana esimerkkinä.
Mun mielestä meidän kaikkien pitäisi ottaa ennemmin mallia Vokotista. Selibaattiin ja rahat suomalaisiin boomer-osakkeisiin.
Joo, no säästäminen varmaan sit se toinen tapa isompiin hankintoihin. Säästää sit käteistä tai johonkin sijoitusinstrumenttiin, mut liikkuvia osia ja vaihtoehtoiskustannuksia tuppaa olemaan eri valinnoissa.kyl
Minun järkevä maksukyky on piisannut vaatimattoman rivitalohuoneiston maksamiseen
Tarkoitus ei sitten tosiaan ollut mitenkään aukoa päätä. Tunnen suurta sympatiaa sun tilannettasi kohtaan ihan aidosti, toivottavasti jakselet siellä henkisesti.Niinhän siinä voi helposti tosiaan käydä ellei ole skarppina. Ainakin jos kyseessä on itänaapurin minkit.
autot. Tulee pillua niin että rumempia tarvii kivittää.
Laskijainen.Yo. Mikä on teiän henkieläin? Mun on koira! Haluun vaan leikkiä kaiket päivät, ja elää huolettomasti. RUFF!