Off-topic 24h

  • Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Jos pirtua myös, niin sitten Kaikkonen.

Minun nyrkkeilyviikonloppu - eli Sylvi-turnaus - alkaa huomenna. Tänään olen käynyt kaupassa ja kokkaillut, jotta on tarpeeksi syötävää. Eihän sitä muuten jaksa.

Särkylääkevarastotkin täydennetty.
Tuleeko iltalehden tulokset (montako poliisia sylvi taltutti) huomenna vai sunnuntaina?
 
Mä jo ajattelin, että aletaanko mulle taas mainostaa anustappien ja dildojen näkösiä valaisimia ja muita sisustusjuttuja. Se oliki vaan Sylvi.

MVI_0075_4_1080x.gif
 
Minulla on TAAS pizzaperjantai.

Luulen, että saan teistä huonoja vaikutteita. 😹
 
Täällä ei ole ollut pitsaperjantaita kahdeksaan vuoteen...
Niin mutta eikö tän pitäisi olla jokin punttifoorumi. Terveelliset elämäntavat ja silleen?
Mutta kun kaikilla on vaan #lihavaolo niin fuck it, samahan se sitten on olla mullakin, eikö niin? Kun Invisuskaan ei ruoski punttikuvilla ja kaikki vaan syö, niin ihan sama, voin minäkin. Taas. :X3:
 
Olisipa sipuliteemakkaraa.

Pitääkö tässä paistella vähän possunkylkeä.
 
Niin mutta eikö tän pitäisi olla jokin punttifoorumi. Terveelliset elämäntavat ja silleen?
Mutta kun kaikilla on vaan #lihavaolo niin fuck it, samahan se sitten on olla mullakin, eikö niin? Kun Invisuskaan ei ruoski punttikuvilla ja kaikki vaan syö, niin ihan sama, voin minäkin. Taas. :X3:
Eikös täällä kaikki syö liikaa(jäsen Vokottia ei lasketa), juo liikaa ja liiku liian vähän. Lisäksi paikat jumissa/kipeenä yms. :LOL:
 
^ Samasta syystä olen syönyt lisärautaa nyt kaksi vuotta. Tuntui, ettei pää toimi - siis esim. että ihan normaalin sinänsä simppelin työsähköpostin kirjoittaminen oli todella hidasta ja työlästä. Ja se fyysinen väsymys, sitä jatkui tietysti kauan: lopulta en enää jaksanut työpäivän aikana seisoa ja eräänä päivänä menin kolmesti toimiston lattialle makaamaan, koska en vain jaksanut olla mitenkään muuten. Siinä vaiheessa muistaakseni aloin miettiä, että vaivaudun lääkäriin ehkä sitten kuitenkin. Ihmettelen, että lähti testaamaan ferritiiniä myös vaikken osannut sitä edes kysyä - kuulemma sitä testataan aika heikosti edelleen.
Minä jouduin siis jälkeenpäin googlaamaan koko ferritiini-sanan, kun en ollut koskaan kuullutkaan moisesta. Hemoglobiini oli kuitenkin samaan aikaan erittäin hyvä.
 

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom