Täysin, t-paitakeli. Katsellaan takkia sitten kun alkaa järvet jäätyä.melkein t-paitakeli!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Täysin, t-paitakeli. Katsellaan takkia sitten kun alkaa järvet jäätyä.melkein t-paitakeli!
Ajatella, jos t-paidan pois ottaminen tuntuisi yhtä nautinnolliselta
Eikö se tunnu? Kyllä mä ainakin otan mun pitkät kalsaritkin juuri noin pois. Mmmmh.. yeah.. just like that..Ajatella, jos t-paidan pois ottaminen tuntuisi yhtä nautinnolliselta![]()
Oranssit päälle ja magnumit valmiiksi.Tänä viikonloppuna voisi harkita jotain muutakin kuin vain kotona kyhjöttämistä.
Hirvikoiralle oli Kunnanlääkäri kirjoittanut pari viikkoa sairaslommoo. Huono homma.Oranssit päälle ja magnumit valmiiksi.
Vormulat japanissa. Tiätty.Tänä viikonloppuna voisi harkita jotain muutakin kuin vain kotona kyhjöttämistä.
Varmaan Kaikkonen tai Kajsna.Hirvikoiralle oli Kunnanlääkäri kirjoittanut pari viikkoa sairaslommoo. Huono homma.
Mä jo ajattelin, että aletaanko mulle taas mainostaa anustappien ja dildojen näkösiä valaisimia ja muita sisustusjuttuja. Se oliki vaan Sylvi.
Paino alimmillaan 8 kuukauteen. #muttaeikauanMä olen lihavaisessa olossa vaikken edes syö mittään ihmeitä.![]()