Off-topic 24h

  • Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Se ei kuulosta hyvältä. Eiköhän tässä taas pääse pian kiristelemään hermoja entisestään, kun taas lähtee dippaamaan. Salkunhoitaja näytti ”rauhoittavana” tietona osakemarkkinoiden kehitystä viimeisen 120 vuoden ajalta, jotta kato nyt, kyllä se aina vaan nousee. Varmasti näin, mutta kun minulla ei ole aikaa vaan ole loputtomasti.
Siis kyllähän ne lopulta nousee taas. Mutta kyllä ne isoimmat dipit on vielä näkemättä, sanoisin.

Mutta mitäs minä tiedän, satunnainen nörtti netissä. Toivottavasti olen väärässä.
 
10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Pientäkin indikaatiota siitä, että inflaatio alkaisi tasoittua ja korkotoimenpiteet lievittyä, niin saatettaisiin nähdä ihan kunnon nousukin.

Eiköhän se siitä sitten taas, kun Jenkeissä alkavat lisäämään rahamäärää. Eli painokoneet käyntiin, Jerome, pyydämme. Suattaapihan se tosin S&B 500 lasketella vielä johonkin 3300-3000 haminoille, kuten isot pojat on sanoneet. Eikös siitä seuraa aina pientä krapulaa ja vapinanpoikasta, kun boolimalja viedään bileistä.
 
Siis kyllähän ne lopulta nousee taas. Mutta kyllä ne isoimmat dipit on vielä näkemättä, sanoisin.

Mutta mitäs minä tiedän, satunnainen nörtti netissä. Toivottavasti olen väärässä.
Ja päivän lopussa, ne ovat vain numeroita. Kyllä minäkin todennäköisesti ennemmin tai myöhemmin joudun myöntämään, että ne on vain numeroita. Tai itken ja myönnän, että ne on vaan nume-vitun-roita. Mutta toivotaan silti, että olet väärässä.
 
Hehe, näin voisi tosiaan luulla mutta ei, olen omaksunut sijoitusstrategiani eräältä oululaiselta tiedemieheltä. Hän vaikutti tietävän, mistä puhui.
Oliko kyseessä sama erikoisliikemies joka loihti Urokselle jonkun 17 miljardin liikevaihdon tyhjästä.
Vai oliko hän Oulun kunteja...
 
20221006_210031.jpg
 
Oli jotenkin ihan maanantai-fiilis mutta onkin perjantai! 🙌
 

Suositut

Back
Ylös Bottom