Off-topic 24h

  • Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Voi että mä oon innoissani! Oon pitkään pitkään pitkäääään haaveillut Islannin reissusta ja tänään mä sinne pääsen.🤩😍😍

Voi kun ihanaa.

Minulle voi tuoda tuliaisena:

1. Islanninhevosen
2. Lunnilinnun
3. Villapaitoja
4. Bändin nimeltä Solstafir
5. Useamman sopivasti parrakkaan ja voimamasuisen viikingin 💙

Kiitos jo etukäteen.
 
10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
No onpahan taas hinta... Aika vähän kyllä ajettu tuolla. Sedällä on tuollainen uudempikoppainen millä ajettu vasta reilut 100tkm. Meinaavat kylillä sitä väkisin ostaa
Niimmuuten. Eilen kun vein palikoita maalaukseen, niin eräs jannu katseli sitä laatikollista ruost...patinoituneita tukivarsia ja kysyi onko ajoneuvo tulossa myyntiin jossain vaiheessa.
Tulkitsen tämän niin että ensimmäinen tarjous on nyt jo tehty.
 
Voi että mä oon innoissani! Oon pitkään pitkään pitkäääään haaveillut Islannin reissusta ja tänään mä sinne pääsen.🤩😍😍

Onko omatoimimatka vai järjestetty reissu? Paljonko budjetti? Islantihan on aika tyyris maa.

Vähän kiinnostaisi, kunhan se Perintö nyt joskus saapuisi.
 
Minulle voi tuoda tuliaisena:

1. Islanninhevosen
2. Lunnilinnun
3. Villapaitoja
4. Bändin nimeltä Solstafir
5. Useamman sopivasti parrakkaan ja voimamasuisen viikingin 💙
Mä niin näen mielikuvissani kuinka perille saapuessa nuo voimamasuiset miehet olisivat nälissään syöneet kohdan 1 ja 2 lahjat, ja villapaidat olisivat venyneet heidän voimamasujensa päällä kun he olisivat nukkuneet päiväunia ne päällään ruokakoomassa.
Solstafir laulaisi hellästi "Jaakko kulta" herättääkseen ne sun pihassa sitten unilta.
 
Onko omatoimimatka vai järjestetty reissu? Paljonko budjetti? Islantihan on aika tyyris maa.

Vähän kiinnostaisi, kunhan se Perintö nyt joskus saapuisi.
Omatoimimatka on ja pienellä budjetilla mennään. Tähän mennessä lennot, majoitukset ja autonvuokra yheltä henkilöltä on tullu maksaan about 650€. Lentoliput saatiin tosi halvalla, kun icelandairilla oli joku tarjous. Ehkä tähän kokonaisuudessaan joku 1200€/hlö menee. Voihan mennä tietty yliki tai ali. Kattoo ny missä syödään, missä halutaan käydä jne. +bensoihin tietty menee rahaa vähä enemmän.
Ollaan siis vaan to-ma ja nähdään mitä ehditään. Toivon vaan, että ei käy niinku Pariisin reissun kanssa joskus, että nukun suurimman osan ajasta..😂

Nyt ois hyvä sauma teillä keksiä mulle joku kiva teksti tinderbioon. Koska pitäähän siellä tinderöidä.
 
Niimmuuten. Eilen kun vein palikoita maalaukseen, niin eräs jannu katseli sitä laatikollista ruost...patinoituneita tukivarsia ja kysyi onko ajoneuvo tulossa myyntiin jossain vaiheessa.
Tulkitsen tämän niin että ensimmäinen tarjous on nyt jo tehty.
Kyllä sen niin vois tulkita. Alahan miettiä hinta kohilleen
 
Onkohan sen masu voimamasu?
Saat itse päätellä
1664448563270.png
 

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom