Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Samaa mieltä kyllä tuosta ikuisesta kasvusta. Siihen perustuu esimerkiksi tuo meidän eläke-ponzi.No eikös sillon pidä myydä ku hinta on hyvä ja ostaa taas, ku kurssit on alhaalla?
Jos vain ostaa ja sitte seurailee ku käyrät mutkittelee, niin... Osingot juu ehkä, mutta eihän siitä muuten mitään tilille kilahda, vaikka kurssi joskus käviskin korkealla, jos ei silloin myy.
Jatkuvan kasvun teoria on ihan hullu jo lähtökohdiltaan.
No onpahan taas hinta... Aika vähän kyllä ajettu tuolla. Sedällä on tuollainen uudempikoppainen millä ajettu vasta reilut 100tkm. Meinaavat kylillä sitä väkisin ostaaNyt ois @Jarppa77 asiallinen hiase tarjolla ja edullisesti.
![]()
Toyota Hiace HiAce Van 2.4 Manual, 77hp, 1992 | Myydään | Tori Autot | Tori
Teknisesti täysin toimiva hiace. Juuri leimattu. Hinta/ tarjousautot.tori.fi
Luojan kiitos ei ole koskaan ollut missään vierasta pääomaa, kaikken vähiten vipuna sijoituksissa. Miinukset tosiaan laskin vuoden alusta, joka ei ole aivan huipputaso. Se oli aika tasan vuosi sitten. Sieltä on tultu alas ehkä 700 kiloa. Ei ole enää pitkään, kun laskumarkkinaa on kestänyt vuoden päivät. Nyt ei meinaa enää hermo pitää kun pohjia ei vieläkään näy. Eilen kyllä taas rytisi pahasti. Kuula aivan jumissa.Onko paljon velkatahaa pörssissä kiinni?
Ei kai se muuten pitäisi kenenkään päätä vannehtia.
Minusta se on parempi kuin odotin. Tosin hieman ovat tulleet yllätyksenä aikajanahyppäykset.House of the Dragon ei oo kyllä vielä ihan säväyttäny.
Jos haluaa maksaa veroja useammassa erässä ja on rahalle käyttöä, niin joo. Ei se rahakaan siellä tilillä kilise, kunnes sen käyttää käyttöhetken arvolla.No eikös sillon pidä myydä ku hinta on hyvä ja ostaa taas, ku kurssit on alhaalla?
Jos vain ostaa ja sitte seurailee ku käyrät mutkittelee, niin... Osingot juu ehkä, mutta eihän siitä muuten mitään tilille kilahda, vaikka kurssi joskus käviskin korkealla, jos ei silloin myy.
Jatkuvan kasvun teoria on ihan hullu jo lähtökohdiltaan.
Ej tule (kaikki). Itekin muutaman katsonut viimisen vuoden aikana ja kaikki oli 1 vai 2 jaksoa viikossa.Yks niistä harvoista syistä pitää Netflixiä on se, että sinne tulee sarjat (kai) edelleen kokonaisuudessaan, vaikka olivatkin väläytelleet uudistusta ja siirtymistä tuohon portaittaiseen julkaisemiseen.
Tuppaa jäämään sarjat kesken, jos ois jollain viikolla hyvä into katella jotain sarjaa, mutta loppuukin jaksot kesken.
Mut kyseinen House of Dragon pitää kyllä katella. Vois laittaa Primen taas vuorostaan tauolle, kun saan / saadaan Expanse ja Bosch: Legacy katottua.
Hyvin on kelvannut elättäjäksi useammalleMinä olen kuullut, että joitakin miehiä pelottaa taloudellisesti itsenäinen nainen.
Toki, silloinhan ei tarvitse mieheltä mitään muuta kuin aikaa, huomiota ja läsnäoloa. -Sellainenhan on aivan liikaa!![]()
Jaa'a. Ainoa tuoreempi sarja, jonka sieltä oon lähiaikoina katellut, oli Varjo ja riipus ja se oli kyllä het katottavana suoraan. Samoin WItcherin toka kausi muistaakseni.Ej tule (kaikki). Itekin muutaman katsonut viimisen vuoden aikana ja kaikki oli 1 vai 2 jaksoa viikossa.
Hyvä, ettet enää ole, ja olet lopettanut elättämisen ja vittuilun kuuntelun kun erositte.että jos minä painun vittuun numeroineni, niin kuka antaa tälle samalle naiselle niitä numeroita tarpeen tullessa, joka ihan vaan huomiona, on muuten TODELLA usein. Niissä tilanteissa kelpaan kyllä numeroineni hänelle äärimmäisen hyvin. On sitä vaan joskus ollut ihan saatanan sekaisin, kun tuollaiseen bimboon on mennyt sekaantumaan.
Hieno paikka, kohta parikymmentä vuotta aikaa siitä kun itse tuli käytyä.Voi että mä oon innoissani! Oon pitkään pitkään pitkäääään haaveillut Islannin reissusta ja tänään mä sinne pääsen.![]()
Sinne haluais vielä tässä elämässä kalareissun tehdä.Voi että mä oon innoissani! Oon pitkään pitkään pitkäääään haaveillut Islannin reissusta ja tänään mä sinne pääsen.![]()
Voi että mä oon innoissani! Oon pitkään pitkään pitkäääään haaveillut Islannin reissusta ja tänään mä sinne pääsen.![]()