Off-topic 24h

  • Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Mitä noista osakemarkkinoista, ihan oikein kaikille eläkerahastoille. Eiku siis ahneille piensijoittajille piti sanoa, onhan meillä ainakin 1:100 markkinassa vs eläkerahastot.. #olettekomiettineet
 
10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
No eikös sillon pidä myydä ku hinta on hyvä ja ostaa taas, ku kurssit on alhaalla?

Jos vain ostaa ja sitte seurailee ku käyrät mutkittelee, niin... Osingot juu ehkä, mutta eihän siitä muuten mitään tilille kilahda, vaikka kurssi joskus käviskin korkealla, jos ei silloin myy.

Jatkuvan kasvun teoria on ihan hullu jo lähtökohdiltaan.
Samaa mieltä kyllä tuosta ikuisesta kasvusta. Siihen perustuu esimerkiksi tuo meidän eläke-ponzi.
Toki saman odottaminen osakkeilta on riski. Harva vaan osaa/pystyy pelata sitä pörssiä ja etenkin yksityinen sijoittaja on aina alakynnessä, koska siinä vaiheessa kun se "piensijoittaja" kuulee jostakin tapahtumasta, niin "isot pojat" ovat jo tehneet peliliikkeensä.
Ei mulla itsellä ole mitään salkkuja, mutta ehkä yritin vaan sanoa, että ymmärrän möykkiksen harmistusta. Venäläinen ruletti kotonakin vielä lisäpaineita antamassa.
 
Onko paljon velkatahaa pörssissä kiinni?

Ei kai se muuten pitäisi kenenkään päätä vannehtia.
Luojan kiitos ei ole koskaan ollut missään vierasta pääomaa, kaikken vähiten vipuna sijoituksissa. Miinukset tosiaan laskin vuoden alusta, joka ei ole aivan huipputaso. Se oli aika tasan vuosi sitten. Sieltä on tultu alas ehkä 700 kiloa. Ei ole enää pitkään, kun laskumarkkinaa on kestänyt vuoden päivät. Nyt ei meinaa enää hermo pitää kun pohjia ei vieläkään näy. Eilen kyllä taas rytisi pahasti. Kuula aivan jumissa.

Olen vissiin avautunut liian usein näistä asioista, kun tässä samassa talossa väliaikaisesti asuva nainen kehotti minua eilen painumaan jo vittuun numeroineni, ei jaksa enää kuunnella. Ei mitään, mutta siinä on vaan sellainen juttu, että jos minä painun vittuun numeroineni, niin kuka antaa tälle samalle naiselle niitä numeroita tarpeen tullessa, joka ihan vaan huomiona, on muuten TODELLA usein. Niissä tilanteissa kelpaan kyllä numeroineni hänelle äärimmäisen hyvin. On sitä vaan joskus ollut ihan saatanan sekaisin, kun tuollaiseen bimboon on mennyt sekaantumaan.

No niin, mutta tästä se päivä taas lähtee mukavasti käyntiin kun saatiin sykkeet ja verenpaineet sopivan ylhäälle.
 
Minä olen kuullut, että joitakin miehiä pelottaa taloudellisesti itsenäinen nainen.
Toki, silloinhan ei tarvitse mieheltä mitään muuta kuin aikaa, huomiota ja läsnäoloa. -Sellainenhan on aivan liikaa! 😂
 
Onpa hauskaa kerrankin seurata jotain sarjaa julkaisutahdissa (House of the Dragon) - Joka jaksosta tulee niin paljon hauskoja meemejä ja muuta infoa FB:n lukuisille fanisivuille, että nämä tavallaan tuovat "lisää" siihen sarjan seuraamiseen.
-Aiemmin kun en katsonut julkaisutahdissa, piti aina olla menemättä FB:hen ollenkaan. Tämähän on kivaa juuri näin.
 
Yks niistä harvoista syistä pitää Netflixiä on se, että sinne tulee sarjat (kai) edelleen kokonaisuudessaan, vaikka olivatkin väläytelleet uudistusta ja siirtymistä tuohon portaittaiseen julkaisemiseen.

Tuppaa jäämään sarjat kesken, jos ois jollain viikolla hyvä into katella jotain sarjaa, mutta loppuukin jaksot kesken.

Mut kyseinen House of Dragon pitää kyllä katella. Vois laittaa Primen taas vuorostaan tauolle, kun saan / saadaan Expanse ja Bosch: Legacy katottua.
 
House of the Dragon ei oo kyllä vielä ihan säväyttäny.
Minusta se on parempi kuin odotin. Tosin hieman ovat tulleet yllätyksenä aikajanahyppäykset.
 
No eikös sillon pidä myydä ku hinta on hyvä ja ostaa taas, ku kurssit on alhaalla?

Jos vain ostaa ja sitte seurailee ku käyrät mutkittelee, niin... Osingot juu ehkä, mutta eihän siitä muuten mitään tilille kilahda, vaikka kurssi joskus käviskin korkealla, jos ei silloin myy.

Jatkuvan kasvun teoria on ihan hullu jo lähtökohdiltaan.
Jos haluaa maksaa veroja useammassa erässä ja on rahalle käyttöä, niin joo. Ei se rahakaan siellä tilillä kilise, kunnes sen käyttää käyttöhetken arvolla.

Pelaamisessa itsellä sitten taas muita instrumentteja. Tai no, joskus jotain meemiosaketta voi hyödyntää.
 
Yks niistä harvoista syistä pitää Netflixiä on se, että sinne tulee sarjat (kai) edelleen kokonaisuudessaan, vaikka olivatkin väläytelleet uudistusta ja siirtymistä tuohon portaittaiseen julkaisemiseen.

Tuppaa jäämään sarjat kesken, jos ois jollain viikolla hyvä into katella jotain sarjaa, mutta loppuukin jaksot kesken.

Mut kyseinen House of Dragon pitää kyllä katella. Vois laittaa Primen taas vuorostaan tauolle, kun saan / saadaan Expanse ja Bosch: Legacy katottua.
Ej tule (kaikki). Itekin muutaman katsonut viimisen vuoden aikana ja kaikki oli 1 vai 2 jaksoa viikossa.
 
Minä olen kuullut, että joitakin miehiä pelottaa taloudellisesti itsenäinen nainen.
Toki, silloinhan ei tarvitse mieheltä mitään muuta kuin aikaa, huomiota ja läsnäoloa. -Sellainenhan on aivan liikaa! 😂
Hyvin on kelvannut elättäjäksi useammalle 🤭
Yksi kaveri soitteli eilen että erota pitäisi mut ei omista mitään, edes autoa, niin vaikeuttaa eroamista. Niin, miksi ajautuu joka kerta tuohon tilanteeseen 🙄
 
Ej tule (kaikki). Itekin muutaman katsonut viimisen vuoden aikana ja kaikki oli 1 vai 2 jaksoa viikossa.
Jaa'a. Ainoa tuoreempi sarja, jonka sieltä oon lähiaikoina katellut, oli Varjo ja riipus ja se oli kyllä het katottavana suoraan. Samoin WItcherin toka kausi muistaakseni.

Olikohan tosiaan New Amsterdam -sairaalasarja semmonen, joka ois tullu ripotellen.. vai muistanko senkin jostain muusta streamauspalvelusta, kun jatkokaudet meni Netflixistä sinne. Että en osaa nyt väittää vastaan, mutta en toisaalta kyllä ihan nielekään tuota :D
 
5rfqB25.png
 
että jos minä painun vittuun numeroineni, niin kuka antaa tälle samalle naiselle niitä numeroita tarpeen tullessa, joka ihan vaan huomiona, on muuten TODELLA usein. Niissä tilanteissa kelpaan kyllä numeroineni hänelle äärimmäisen hyvin. On sitä vaan joskus ollut ihan saatanan sekaisin, kun tuollaiseen bimboon on mennyt sekaantumaan.
Hyvä, ettet enää ole, ja olet lopettanut elättämisen ja vittuilun kuuntelun kun erositte.
 
Voi että mä oon innoissani! Oon pitkään pitkään pitkäääään haaveillut Islannin reissusta ja tänään mä sinne pääsen.🤩😍😍

Vähän vongannut työnantajalta jos se maksaisi mulle reissun kyseiseen laavapallon päälliseen kaalikeittoparatiisiin. Pitkän reissun.
 

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom