Off-topic 24h

  • Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Kokeellinen pannukakkutaikina:

- 0,5l punaista maitoa
- 1dl psyllium
- 1,5dl riisijauho
- 2 kananmunaa
- 2 stevianappia
- 0,5tl suolaa
- paljon sulaa voita

Meinannut lähteä sormista irti millään.
Onko tässä ideana välttää vehnää ja sokeria? Jonkinlainen karppiresepti?
Laita infoa lopputuloksesta! Kuva ois kiva myös. :barefoot:
 
10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
No, ehkä tuossa vaiheessa stressaisi jos olisi noin paljon rahaa kiinni. Mutta koska itsellä sen verran vähän, ei ahdista; jos kaikki menisi niin ei kyllä tuntuisi missään.
Mä olen kanssa sijoittanut vain sen mitä olen valmis menettämään, eli käytännössä pennosia.
 
Numeroista kiinnostaa enemm'n pannukakkureseptit. Minulla.
Salkkuhommia enemmän kiinnostaa se että ylä-ala-taka-etu-vas-oik tukivarret on viety maalarille.

Silmämääräisesti arvioituna sanoisin että maalarimestarin parran pituus alkaa olla lähellä puolta metriä, kai ne suojaimet joitenkin vielä asettuu naamaan.
 
Onko tässä ideana välttää vehnää ja sokeria? Jonkinlainen karppiresepti?
Laita infoa lopputuloksesta! Kuva ois kiva myös. :barefoot:

Vehnää ja sokeria on lähes pakko vältellä, varsinkin ensimmäistä. Lisäksi ihan ok kuitulähde.

Suutuntuma on hassu, vähän sitkas. Toki ei ole läpensä kypsä. Omaan suuhuni maistuu paremmalta kuin perinteinen, mutta tätä en ihmettele kun riisijauho ja psyllium on kumpikin oikein hyvän makuista tavaraa.

pannari.jpg
 
Ja salkut vain puolen vuoden palkan verran miinuksella.
Kaikille teille muillekin, jotka näitä miinuksia täällä kerrotte, ihanko siis oikeasti verrattuna siihen alkuperäiseen investointiin, vai kenties johonkin jossain vaiheessa käväisseeseen huippuarvoon, joka ei missään vaiheessa ole ollut käyttökelpoista rahaa pankkitilillänne?

Jos joskus on sijoittanut tonnin, huippuarvo on ollut 1500, ja tämän hetken arvo on 1200, niin silloinhan ollaan plussalla edelleen, eikä mitään ole sulanut minnekään.
 
Mulla oli aikoinaan kaikki Hill Street Bluesin jaksot VHS-kaseteilla. Muutama vuosi sitten katoin ne kaikki ja sitten vippasin sekä kasetit että videot roskikseen. Sarja oli kyllä hämmästyttävän hyvä, suurin osa jaksoista toimi edelleen ihan hyvin.
 
vai kenties johonkin jossain vaiheessa käväisseeseen huippuarvoon

katsoin kanssa juuri, että muutamassa kuukaudessa on omaisuus huventunut kahdenvuoden palkan verran

ni

ja Minulla kyllä tuntuisi jos kaikki menisi, olenhan harrastanut lajia 29,5v
kova ja aikaavievä työ olisi aloittaa taas nollasta
 
En oo möykkis, mutta eihän sitä tarvi olla velkavipua kehissä että vituttaa.
Jos on vaikka tavoitteena aikainen eläke, niin silloin haluaa, että saa ne eläkerahat kasaan ajoissa. 🤷‍♂️
No eikös sillon pidä myydä ku hinta on hyvä ja ostaa taas, ku kurssit on alhaalla?

Jos vain ostaa ja sitte seurailee ku käyrät mutkittelee, niin... Osingot juu ehkä, mutta eihän siitä muuten mitään tilille kilahda, vaikka kurssi joskus käviskin korkealla, jos ei silloin myy.

Jatkuvan kasvun teoria on ihan hullu jo lähtökohdiltaan.
 

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom