Off-topic 24h

  • Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Minä juuri mietin, että mitä sarjaa katsoisin kun parkkeeraan kohta tv:n eteen kauhomaan ruokaa suuhuni.
Masterchef.. Vai agenttijuttu? :unsure:
 
10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
@Saatana

 
katsoin kanssa juuri, että muutamassa kuukaudessa on omaisuus huventunut kahdenvuoden palkan verran
Itellä salkku laskenut 3kk vain parin viikon palkan verran. Alle 2 %.

E. YTD tosin sitten jo -12%.
E2. Toinen pikkusalkku -4%/-20%
 
Viimeksi muokattu:
Ei nuo munkaan rahastot nyt ihan päättömästi oo alas tullut, vaikka nyt parissa viikossa aika hyvin nekin. Mutta pienistä summista puhutaan, jos jollain sulanu useita kymppejä, ei olla mullakaan edes yhden kuukauden nettopalkan lukemissa.
 
Jotain muuta kuin osakkeita salkussa?
Pelkkiä osakkeita.

Ja itse asiassa nyt menikin vihreällä jopa Nordnet. IBKR on myös vihreällä pari pojoa.

Taidan olla niitä harvoja joita ei stressaa tällä hetkellä..
 
On salkku, viisinumeroisen summan miinuksella nyt mutta ei stressiä. Sehän on vain ylimääräistä rahaa.

e. Nordnetin salkku miinuksella. Toisaalla oleva sijoituskuori tukevasti plussalla.
 
Pelkkiä osakkeita.

Ja itse asiassa nyt menikin vihreällä jopa Nordnet. IBKR on myös vihreällä pari pojoa.

Taidan olla niitä harvoja joita ei stressaa tällä hetkellä..

Hyvin poimittu! Ainakin tälle vuodelle. Aika defensiivistä taitaa olla, Helsinki ja S&P500 yli -20% ytd, Nasdaq -25%.
 
Jaa-a, puolisen miltsiä miinusta vuoden alusta mutta numeroitahan ne vaan on. Niin minulle on tässä kotitaloudessa toistuvasti kerrottu, että ne on vaan vittu numeroita ja ketä vittua kiinnostaa jotkut vitun numerot.

Ei varmaan ne laskujenkaan *itun numerot kiinnosta. Hän on oikeassa, mikä ihmisiä vaivaa kun valittavat ja stressaavat koko ajan jostain *itun numeroista?? 😂
 
Kokeellinen pannukakkutaikina:

- 0,5l punaista maitoa
- 1dl psyllium
- 1,5dl riisijauho
- 2 kananmunaa
- 2 stevianappia
- 0,5tl suolaa
- paljon sulaa voita

Meinannut lähteä sormista irti millään.


Ja salkut vain puolen vuoden palkan verran miinuksella.
 
Jaa-a, puolisen miltsiä miinusta vuoden alusta mutta numeroitahan ne vaan on. Niin minulle on tässä kotitaloudessa toistuvasti kerrottu, että ne on vaan vittu numeroita ja ketä vittua kiinnostaa jotkut vitun numerot.
No, ehkä tuossa vaiheessa stressaisi jos olisi noin paljon rahaa kiinni. Mutta koska itsellä sen verran vähän, ei ahdista; jos kaikki menisi niin ei kyllä tuntuisi missään.
 

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom