Off-topic 24h

  • Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Osuiko matolle?
Mun kokemukseni koiraeläimistä on se, että ne etsivät aina isoimman maton kämpästä ja osuvat aina siihen keskelle mattoa, jotta sen peseminen olisi mahdollisimman vittumaista. En tiedä ovatko kissat yhtä loistavia tuossa sitten.
Meillä menee koirat onneksi pääsääntöisesti takapihan ovelle, jossa kynnysmattona kumipohjainen pesukoneesen mahtuva.
 
Minusta kissat on pelottavia!
Niille ei voi ärähtää niin, että ne ovat ihan
"Oho, ihminen on vihainen, nyt mokasin... mielistelen vähän niin olen taas hyväksytty lauman jäsen."
Kissa on silleen:
"I don't care. Fuck off."
(tai minun ainakin oli!)


AqgxmVs.png




wr2Bf0h.png
 
Niille ei voi ärähtää niin, että ne ovat ihan
"Oho, ihminen on vihainen, nyt mokasin... mielistelen vähän niin olen taas hyväksytty lauman jäsen."
Kissa on silleen:
"I don't care. Fuck off."
(tai minun ainakin oli!)
Muutaman kerran kun olen kissoille ärähtänyt ne on saanut hepulit ikäänkuin olisivat suuttuneet, tämä on muutaman kerran toistunut. 😅
 
Meillä toinen katti naukuu yöt niinku henkee vietäis. Olen ratkaissut niin, että heivaan kattuksen illalla autotalliin. Siellä on nappulaa vettä ja oma santalaatikko. Kun sen hakee aamulla takas niin hetken aikaa naukuu niin saatanasti, häntä vituttaa tuo selkeästi. Sen jälkee nukkuu muutaman päivän ollen yötkin hiljaa. Sitten alkaa yönaukuminen ja niskaperseotteella autotalliin. Tämä toistuu muutaman päivän syklillä.
 
Aina kun nukkuu huonosti, niin tulee tietysti hillitön roskaruoan himo.. nyt arvon tässä työpulpetilla, että tilatako kebabia vai ei.

Tai tuo lähistön lounasruokalakin vois puhutella.
 
Minulla joskus jos on samanlaisia ajatuksia niin mietin, että maanantaina voin olla vainaa, mikä on syy jättää ehkä viimeistä viikonloppua väliin

ikinä en keksi hyväksyttävää syytä
 
tänään ei käy edes mielessä ettenkö kävisi ydinkeskustassa #nauttimassa #kotonasaaollaaina
 
Älä älä Sylvi lähe vielä ollenkaan tälle linjalle. Joulupuheet saa alkaa ensimmäisenä adventtina.

Minulla kyllä on jo joululahjaostokset tehtyinä 😊 Tilattu netistä, kun tuli niin sopivat jutut vastaan. Tosin lahjoja on vain kolmelle henkilölle. Siihen mukaan joulukukat tai -suklaatit, niin se on siinä. Helppoa.

Minä en ole koskaan rähjännyt kissoilleni. Tulee vaan itselle paha mieli. Eikä kissa käyttäytyminen muutu mitenkään. Sen oppi jo ensimmäisen kisun kohdalla.

Kävin äiskän luona kyläilemässä. Kesällä kylvetyt maissit on nyt huoneenkorkuisia ja niissä on pieniä maissintähkiä. Oli juuri siirtänyt ne parvekkeelta sisälle. Pitää itsekin ottaa maissi viljelyyn ensi vuonna.
 

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom