Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Mää voin neuvoa. Kyllä mää vielä osaan kivekset poistaa.Lääkäritkin on varmaan lomailemassa.
Siellä on vaan välineet tarjolla. Googlesta ohje ja operoit itse.
Sietäisivät hankkiutua hoitoon.Onnen päivät kaikilla alasta unelmoineille!
Entä jos on realisti?
Taidan olla vieläkin flunssainen ja väsynyt, kun minulle tuli tästä jotenkin mieleen:Positiivinen realisti?
Sininen syödään kuin leipä. Levy katoaa huomaamatta ja sitten todetaan, että söinkö jotain? Aika bulkkiahan se on.Koska kaffehuoneessa ei ole lissun ehdottamia valvontakameroita, olen voinut pitkin päivää maistella fazerin sinistä. Useampaan kertaan, että näkee miten maku kehittyy kun levy on auki.
Ei se kyllä mitään erikoisen hyvää sulkaata ole. Rakeista, ylisokerista.
Paketti ranskasta on lähdössä tänään.Sininen syödään kuin leipä. Levy katoaa huomaamatta ja sitten todetaan, että söinkö jotain? Aika bulkkiahan se on.
Laadukas sokolaati sen sijaan syödään pala kerrallaan nauttien. Grammaa/minuutti tahti ratkaisee, vähemmän on parempi.
Nyt on innokkaiden valelääkäreiden ja hoitajien aika astua esiin, valkoinen kaapu vain päälle ja stetoskooppi kaulalle roikkumaan. Kaikki ovat niin suunnattoman kiitollisia ettei kukaan huomaan mitään kun lääkärisarjoista saaduilla opeilla ahkeroitte potilaiden kimpussa!
Onnen päivät kaikilla alasta unelmoineille!
Kanaa muikuilla...Oli Lounasmatilla Kievin kanaa ja paistetut muikut.
Miten kikkeni muutetaan possuksi?Nepalilaisesta butter kikkenit. Oli aavistuksen erilainen mitä ennen, olisko jotain lipsahtanu? Erittäin maukas silti, ei haitannu possuttamista.
Kanaa muikuilla...Kuulostaa erikoiselta, mutta saattaahan se toimia.
Teidäin jutuista tulee #lihavaolo.
Syöminen on kivaa.Teidäin jutuista tulee #lihavaolo.