Off-topic 24h

  • Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Hemmetti kun on mieli maassa tämän kaiken tyrimisen takia. Joku pieni onnensirpale tekisi kivaa joskus.
 
10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Minullakin alkaa olla seuran haalimisyrityksissä viimeiset keinot käytössä, katselin viikonlopuksi teatterilippuja, oikein aikuistenteatteriin, ei elokuva

melko epätoivoista, ennustetaan sitäpaitsi vastatuulta, 10km polkupyörällä vastatuuleen teatteriin! jo on aikoihin eletty
 
Nyt on innokkaiden valelääkäreiden ja hoitajien aika astua esiin, valkoinen kaapu vain päälle ja stetoskooppi kaulalle roikkumaan. Kaikki ovat niin suunnattoman kiitollisia ettei kukaan huomaan mitään kun lääkärisarjoista saaduilla opeilla ahkeroitte potilaiden kimpussa!

Onnen päivät kaikilla alasta unelmoineille!
 
Entä jos on realisti?

Positiivinen realisti?

Minun rTMS-jaksoni on nyt ohi. Hoitovaste on hyvä. Valitettavasti - mikäli tapahtuu kuten ennenkin - se ei ole pysyvä. Koska Kalakukkola on neuromodulaatioiden kehitysmaa, ei ylläpitohoitoa ole luvassa - toisin kuin joissakin muissa paikoissa. Ei myöskään tDCS-mahdollisuutta, mikä joissakin sairaanhoitopiireissä on normaalikäytössä, mutta täällä jostain syystä vain pieni kokeiluerä meneillään 🤷‍♀️

Rahalla voi onneksi ostaa terveyttä, kun sitä ei julkiselta sektorilta saa. Pienen kuukeloinnin jälkeen on selvinnyt, että yksityisklinikoilla onnistuu tDCS ainakin Isolla Kirkolla - ja nythän siihen on varaa kunhan Perintö saapuu 😊
 
Positiivinen realisti?
Taidan olla vieläkin flunssainen ja väsynyt, kun minulle tuli tästä jotenkin mieleen:

"Onko lasisi puoliksi tyhjä vai puoliksi täynnä?"
"Minulla on kissa. Lasi on rikki lattialla, sukkani ovat märät ja pian parkettikin kupruilee mutta ainakin meillä on toisemme."


p5eqgI2.png
 
Koska kaffehuoneessa ei ole lissun ehdottamia valvontakameroita, olen voinut pitkin päivää maistella fazerin sinistä. Useampaan kertaan, että näkee miten maku kehittyy kun levy on auki.

Ei se kyllä mitään erikoisen hyvää sulkaata ole. Rakeista, ylisokerista.
Sininen syödään kuin leipä. Levy katoaa huomaamatta ja sitten todetaan, että söinkö jotain? Aika bulkkiahan se on.
Laadukas sokolaati sen sijaan syödään pala kerrallaan nauttien. Grammaa/minuutti tahti ratkaisee, vähemmän on parempi.
 
Sininen syödään kuin leipä. Levy katoaa huomaamatta ja sitten todetaan, että söinkö jotain? Aika bulkkiahan se on.
Laadukas sokolaati sen sijaan syödään pala kerrallaan nauttien. Grammaa/minuutti tahti ratkaisee, vähemmän on parempi.
Paketti ranskasta on lähdössä tänään.
 
Nyt on innokkaiden valelääkäreiden ja hoitajien aika astua esiin, valkoinen kaapu vain päälle ja stetoskooppi kaulalle roikkumaan. Kaikki ovat niin suunnattoman kiitollisia ettei kukaan huomaan mitään kun lääkärisarjoista saaduilla opeilla ahkeroitte potilaiden kimpussa!

Onnen päivät kaikilla alasta unelmoineille!

Oon unelmoinut valegynekologin duunista terveiden hoikkien nuorekkaiden naisten klinikalla.
 
Tein eilen aivan pirun hyvää makaronilaatikkoa. Tämän erän spesiaalina valkosipuli ja purkki kermaa maidon kaveriksi. Miinuksena kaik syöty eilisen ja tän päivän aikana (toki 2 syöjää)..

Tarvis varmaan jotain isompia vuokia.. tai pienemmän ruokahalun.
 
Kanaa muikuilla... 🤔 Kuulostaa erikoiselta, mutta saattaahan se toimia.

Alkuruokana vaikkapa, mutta ei oikein toiminut silti. Ihan oikeaoppisesti varmaankin paistettu, mutta kun ne buffan laarissa seisoo 1/2t tai enemmän, niin sitkoutuvat. Kievin kana oli ihan hyvä ei mitään einestä, paikan päällä tehty. Siis ei Kiovassa, mutta lounasmatilla.
 

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom