Off-topic 24h

  • Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Eikös se Rommeli ollut häipymässä muutenkin?
Juurihan hän muutama päivä sitten kertoi löytäneensä elämänsä rakkauden, ja poistuvansa pakkikselta.

Joten samapa tuo kai. Ihmettelinkin, mitä hän nyt enää täällä kirjotteli, kun kertoi jo lopettavansa. :unsure:

nii jus, Minulle ainakin tuli siitä sinkkuketjun ilmotuksesta mielikuva, että kaikki mitä hän täältä haki, hän sai sinkkuna ollessa ja nyt kun parisuhde napsahti päälle ei täälä ole enää mitään mitä hän tarvitsee (ilmeisesti siis on uskollinen mies, ei pane muita, hyvä)
Irma taisi vaan vähän liikaa rrrakastua häneen, kun noin haikailee perään
 
Mistähän ne oikein nuo hinnat repäisee noille kruununjalokiville. Ihanan kallista jokatapauksessa.

Kai niille voidaan heittää hatusta hinta että biljoona. Ei niitä kuitenkaan myydä. Luo mielikuvaa että ollaampa vauraita.
Itsekin hinnoittelua tehnyt jonniin verran. Se hinnoittelu tosin perustuu materiaan ja resurssiin, mutta toisinaan ihan hatusta tuntimääriä paljonko menis. Siten että varmasti on riittävästi. Ja toivoo ettei asiakas kyseenalaista :LOL: Maalaukset toinen järjetön asia. Salvator Mundin joku osti 400 miltsillä. Ihan vitun ruma maalaus transvestiitistä. Enpä ole mikhään tuomitsemaan.
 
Tuotakin olis #kotipolttoisena vaikka kuinka ja paljon viimevuodelta kaapissa.

Yksi taimi kasvamassa, katotaan ens syksynä olenko saanut hengiltä ennen ensimmäistäkään paprikaa. =D Laitoin muutaman muunkin. Aika paljon tarttevat valoa, lasitetulla parvekkeella taimista tuli ihan nättejä, ikkunalla alkoivat jo venymään ja laitoin pari niistä keinovalon alle. Näköjään Poblano Ancho toinen niistä.
 
Viime vuonna hedelmää tuli vasta kun toin lasitetulta parvekkeelta sisälle. Noi mun rehut taitaa olla 3-4 vuotta vanhoja niin saa nähdä jaksaako vanhat enää.
 
nii jus, Minulle ainakin tuli siitä sinkkuketjun ilmotuksesta mielikuva, että kaikki mitä hän täältä haki, hän sai sinkkuna ollessa ja nyt kun parisuhde napsahti päälle ei täälä ole enää mitään mitä hän tarvitsee (ilmeisesti siis on uskollinen mies, ei pane muita, hyvä)
Irma taisi vaan vähän liikaa rrrakastua häneen, kun noin haikailee perään
No ei se haikailu tuossa nyt se pointti ollut.
 
Nepalilaisesta butter kikkenit. Oli aavistuksen erilainen mitä ennen, olisko jotain lipsahtanu? Erittäin maukas silti, ei haitannu possuttamista.
Kävin syömässä moisen myös ja siinä oli voi kikkeniä ehkä hyvällä tuurilla 40g verran. Kenellä tommosesta oikeasti lähtee nälkä, perkele.
 
Hyvää se on, jos on buffet. 2 eri kanakastiketta ja vaikka oikein tulista härkäsoosia, riisiä ja naanleipää. Tietää seuraavana päivänä syöneensä, totisesti.
 
Koska kaffehuoneessa ei ole lissun ehdottamia valvontakameroita, olen voinut pitkin päivää maistella fazerin sinistä. Useampaan kertaan, että näkee miten maku kehittyy kun levy on auki.

Ei se kyllä mitään erikoisen hyvää sulkaata ole. Rakeista, ylisokerista.
 
Basessa kaalikääryleitä ja oksennuksen näköistä ranskalaista kanakastiketta. Lohikeitto oli edelleen ihan ok.
 
positiivisista
Entä jos on realisti?

Minua on usein moitittu pessimistiksi, mutta en allekirjoita väittämää.

Olen kivenkova realisti, sadisti ja fasisti, siitä minä nautin. Sääli on sairautta. TÄ?

Kun menen kalastamaan, on vain ja ainoastaan realismia todeta, että ei sieltä mitään kuitenkaan tule.
Yhtä särkeä ei lasketa. Toki sekin saattaa olla positiivinen yllätys, kuin luonto vittuilisi.
 

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom