Off-topic 24h

  • Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Eikös se Rommeli ollut häipymässä muutenkin?
Juurihan hän muutama päivä sitten kertoi löytäneensä elämänsä rakkauden, ja poistuvansa pakkikselta.

Joten samapa tuo kai. Ihmettelinkin, mitä hän nyt enää täällä kirjotteli, kun kertoi jo lopettavansa. :unsure:
Oon pitkään miettinyt hänen vanhaa nimimerkkiään, ei vaan perhana tule mieleen
 
Paloi.
Tänään ulkoillessa lensi männyn käpy päähän. Viimeksi tainnut osua kupoliin käpy pikkupoikana.

Tuli mieleen kävin joskus, ehkä 2002 etesmenneen muorin kämpillä, eli Buckinghamin palatsilla. Kahtelin ylöspäin että onpa hienoja puita. Ja vitunvittu eli lensi puun siemen silmään ja tuli haava johki verkkokalvoon. Oli muuten kipiä sen reissun. En oo sen jälkeen Lontoossa käyny. Paska paikka.
 
Löysinkin jollekin retkeilyreissulle pakatun herkkupussin, jossa oli lähinnä sokerimysliä. :X3:
Mutta joskushan sekin oli syötävä, varmaan olisi pian homehtunut kuitenkin!
Siis.. muromysliä?

Oletko koskaan kuullut Muromyslimallista (MBM, Mueslicereal Balance Model)?
 
Kyllä, jos se fleimaa täällä eikä ilmoita asiasta, niin sen viestitkin oli sitä luokkaa, että mä helpotan sen oloa, ei tartte kattella yhtään mainosta täällä, kattelkoot niitä muualla kun JOKA NETTISIVULLA on mainoksia.
Vai menikö sulla nyt vähän liikaa tunteisiin? Kyllähän siitä muutki valitti.
 
Vai menikö sulla nyt vähän liikaa tunteisiin? Kyllähän siitä muutki valitti.
Meni tottakai tunteisiin kun forumia haukkuu, se on normaalia että ihmisellä on tunteet. Vituttais olla tunteeton runkku. Muut valitti eri tavalla, Rommel haukkui koko forumin ja sen ettei kohta lue, eikä enää luekaan. Menkööt laudalle paukuttaan paskaa musta, katseleen sinne mainoksia.
 
1634101817.jpg
 
Meni tottakai tunteisiin kun forumia haukkuu, se on normaalia että ihmisellä on tunteet. Vituttais olla tunteeton runkku. Muut valitti eri tavalla, Rommel haukkui koko forumin ja sen ettei kohta lue, eikä enää luekaan. Menkööt laudalle paukuttaan paskaa musta, katseleen sinne mainoksia.
No antaa haukkua? Mitä sitte, rahaahan se silti sulle tuo käymällä täälä ja katselemalla niitä mainoksia. Eikö toi tommonen ajattelutapa kuse omaan nilkkaan jossain kohtaa?
 
No antaa haukkua? Mitä sitte, rahaahan se silti sulle tuo käymällä täälä ja katselemalla niitä mainoksia. Eikö toi tommonen ajattelutapa kuse omaan nilkkaan jossain kohtaa?
Ei kuse, vaan saa muut ajattelemaan samalla tapaa pahimmassa tapauksessa. Ja mä teen omat päätökset, olen ihan aikuinen mies, joten mä en kamalasti kaipaa neuvoja keltään, joka ei vastaavasti ole 20 vuotta vetänyt forumia ja nähnyt miten tämmöinen kollektitivi toimii. Mä toimin kuitenkin kuten itse haluan, joten on turhaa selittää miten meni tunteisiin tai miten pitäis tehdä. Mä teen kuten haluun.
 
Meni tottakai tunteisiin kun forumia haukkuu, se on normaalia että ihmisellä on tunteet. Vituttais olla tunteeton runkku. Muut valitti eri tavalla, Rommel haukkui koko forumin ja sen ettei kohta lue

Ei kuse, vaan saa muut ajattelemaan samalla tapaa pahimmassa tapauksessa. Ja mä teen omat päätökset, olen ihan aikuinen mies, joten mä en kamalasti kaipaa neuvoja keltään, joka ei vastaavasti ole 20 vuotta vetänyt forumia ja nähnyt miten tämmöinen kollektitivi toimii. Mä toimin kuitenkin kuten itse haluan, joten on turhaa selittää miten meni tunteisiin tai miten pitäis tehdä. Mä teen kuten haluun.

En tiä oliko Rommelilla vaan tilapäinen joku harmitus ja oliko absoluuttisen oikea päätös tämä, mutta täysin ymmärrän että puolustat foorumia ja ehkä tuossa tosiaan joku kokemus ettei mitään kapinahenkeä kannata katella hyvällä tai lähtee homma lapasesta. Ihmiset jotka vaan käy jossain töissä ei ehkä ihan ymmärrä että oikeesti omaa puolustetaan joskus tunteellakin.
 
Ei kuse, vaan saa muut ajattelemaan samalla tapaa pahimmassa tapauksessa. Ja mä teen omat päätökset, olen ihan aikuinen mies, joten mä en kamalasti kaipaa neuvoja keltään, joka ei vastaavasti ole 20 vuotta vetänyt forumia ja nähnyt miten tämmöinen kollektitivi toimii. Mä toimin kuitenkin kuten itse haluan, joten on turhaa selittää miten meni tunteisiin tai miten pitäis tehdä. Mä teen kuten haluun.
Vai niin. Hyvähän se on, että tuota omaa tahtoa aikuiselta mieheltä löytyy.
 
En tiä oliko Rommelilla vaan tilapäinen joku harmitus ja oliko absoluuttisen oikea päätös tämä, mutta täysin ymmärrän että puolustat foorumia ja ehkä tuossa tosiaan joku kokemus ettei mitään kapinahenkeä kannata katella hyvällä tai lähtee homma lapasesta. Ihmiset jotka vaan käy jossain töissä ei ehkä ihan ymmärrä että oikeesti omaa puolustetaan joskus tunteellakin.
Ja yksi viesti olisi riittänyt, mutta että alkaa useammalla tekemään kamalaa numeroa miten kohta loppuu lukeminen, niin semmoinen käyttäjä ei forumille mitään arvoa anna enää.
 

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom