Off-topic 24h

  • Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Mua hävettää, musta on tullut inhoittava setämies. Katson A-Talk ohjelmaa Ukrainan sodasta ja mä tuijotan noiten naisten tissejä. Mietin mimmoset rintsikat Hannalla on ja onko Kristillä ollenkaan rintsikoita?
 
Viimeksi muokattu:
10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Jaahas, poistetaas padel niiden lajien listalta, joista leukailen, että ei voi mitenkään loukkaantua.
TJJ, viimeistään kun fribassakin sattuu jotain:
b9GOQaG.png
 
Tästä tulee varmasti hyvin tehokas työpäivä, kun jo heräillessä nauran huonoille jutuille.

MqyZziY.png
 
TJJ, viimeistään kun fribassakin sattuu jotain:
Yksi ampiaishyökkäys on kyllä ollu, jos se lasketaan (tais olla jo joskus 2019 kylläkin..). Kaveri heitti vähän ohi väylän metsikköön ja kiekko pääty maa-ampiaispesän viereen. Tuli hetken päästä hirveetä kyytiä huitoen veks.

Sen verran moni kerkes pistämään, että jäi kierros siihen, mutta ei toki mitään allergioita, että ois ollu oikeasti vaaran paikka.

---

Ei itelläkään parhaat unet. Sen verran sai kierroksia eilisistä iltapeleistä, että pääs nukkumaan vasta joskus 02. Sit toinen kissa kellontarkasti 07 korvan viereen maukumaan, että evästä.
 

Ihan hazardi laji. Isot miehet menee kentälle, kerran kurkottaa varpaita ja kerran pyöräyttää lanteita, jahas pelataas. Kaks lämmittelylyöntiä ja 58 minuuttia täysillä reunasta reunaan. Monella tutulla menny nilkka, tai päin seinää, silmään tullu pallo josta joku verkkokalvohomma yms muita repeämiä. Olis turvallinen laji jos joku lämmittelis ennen pelaamista.
 
Ihan hazardi laji. Isot miehet menee kentälle, kerran kurkottaa varpaita ja kerran pyöräyttää lanteita, jahas pelataas. Kaks lämmittelylyöntiä ja 58 minuuttia täysillä reunasta reunaan. Monella tutulla menny nilkka, tai päin seinää, silmään tullu pallo josta joku verkkokalvohomma yms muita repeämiä. Olis turvallinen laji jos joku lämmittelis ennen pelaamista.
Kyllä meillä aika moni vähän hölkkäilee ja pyörittelee paikkoja isomminkin auki ennen pelejä, ettei varmaan siitä kiinni. Mut kun reilu 60€ maksaa 90min vuoro, niin ei viiti kyllä ekaa 20 minuuttia käyttää alkuverytteilyihin :D muoks. voi se olla lähemmäs 10min, mitä kyllä alussa yleensä pallotellaankin ennen varsinaisia pelejä.. että hyvin harvoin kukaan ihan kylmiltään lähtee vetään.

Nää menneet nilkat ja polvet oli menny molemmilta aikaisemminkin ilmeisesti.

Mutta en nyt sinällään ihmettele, että paikkoja menee isommassa mittakaavassa, kun osalla ei oo tippaakaan kehonhallintaa. Tai lihaksia missään suojaamassa. Tai paikat vaan ihan paperista. Pitäs itellä ainakin noi kaks ekaa olla suht kondiksessa, eikä historian valossa pitäs ihan helpoiten hajotakaan mitään.
 
Viimeksi muokattu:
Perheellisillä ei oo edes aikaa isommin lämmitellä. Se on kentälle, täysillä peliä, hyvä jos suihkun ehtii ja täysillä hakemaan skideä tai muuhun.
 
Tossa tappelussa on hyvä, varsinkin saario academyn lajeissa että ohjattu kunnon lämmittely aina. Paikat auki ja lämpimäks, tekniikkaa ilman välineitä ja suojia aikansa, kun sujuu tulee pikkuhiljaa hanskat ja hammassuojat ja lopussa läimitään kovaa, jos tekniikkaosuus sujuu. Jos ei niin mennään pelkällä tekniikalla.

Disclaimer itsepuolustustahan tuo missä käyn, ei kamppailua. Ei tuota moni näytä jaksavan. On niin yksinkertaista. Samaa hierotaan ja 65 tekniikkaa koko lajissa, ei näyttävää ninjailua. Aina kova takakäsi joka väliin ja karkuun. Mutta itte kun on niin simppeli päästä niin tykkään.
 
Se olen minä, hauska tutustua. 🤝


BlÖ'ärGH..

Ärsyttää vain sekin, ei haluaisi syödä, syö silti, koska joulu ja #massiiviobeesiolo ja hirveä morkkis. Onneksi varmaan pakko olla töissä, kun on tässä parin kuukauden aikana 3vkoa lomilla...
Juhannuksen jälkeen ollut yhdeksän päivää töissä. Nytki perjantai vapaa 😎
 
Tossa tappelussa on hyvä, varsinkin saario academyn lajeissa että ohjattu kunnon lämmittely aina.
Niinhän se oli BJJ:ssä / lukkopainissakin, mutta ei paljoa lämmittelyt auta, kun kolhuja tulee ja paikkoja hajoo kamppailussa joka tapauksessa. Minäkin oon / olin kaukana rämäpäisimmästä tai koviten ottavasta, mutta millon meni rustoa kylkiluiden välistä, milloin poksahti vähän kyynerpää, koko ajan jotain kolhua, joka saatto haitata enemmän tai vähemmän treenaamista ja olemista. Rinnan repeeminen pysäytti sit reenit vähän pidemmäksi aikaa.

Ei voi puhua samana päivänä minkään padeleiden tai fribojen kanssa, kun aivan eri luonteiset lajit.
 

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom