Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Soitto Vehkeitä. Duke ainakin tietää.
Pitääkö olla huolissaan?Mun aivotoiminta ei näköjään oo ihan kauheen hyvällä mallilla
TJJ, viimeistään kun fribassakin sattuu jotain:Jaahas, poistetaas padel niiden lajien listalta, joista leukailen, että ei voi mitenkään loukkaantua.
Yksi ampiaishyökkäys on kyllä ollu, jos se lasketaan (tais olla jo joskus 2019 kylläkin..). Kaveri heitti vähän ohi väylän metsikköön ja kiekko pääty maa-ampiaispesän viereen. Tuli hetken päästä hirveetä kyytiä huitoen veks.TJJ, viimeistään kun fribassakin sattuu jotain:
padel
Kyllä meillä aika moni vähän hölkkäilee ja pyörittelee paikkoja isomminkin auki ennen pelejä, ettei varmaan siitä kiinni. Mut kun reilu 60€ maksaa 90min vuoro, niin ei viiti kyllä ekaa 20 minuuttia käyttää alkuverytteilyihin :D muoks. voi se olla lähemmäs 10min, mitä kyllä alussa yleensä pallotellaankin ennen varsinaisia pelejä.. että hyvin harvoin kukaan ihan kylmiltään lähtee vetään.Ihan hazardi laji. Isot miehet menee kentälle, kerran kurkottaa varpaita ja kerran pyöräyttää lanteita, jahas pelataas. Kaks lämmittelylyöntiä ja 58 minuuttia täysillä reunasta reunaan. Monella tutulla menny nilkka, tai päin seinää, silmään tullu pallo josta joku verkkokalvohomma yms muita repeämiä. Olis turvallinen laji jos joku lämmittelis ennen pelaamista.
Juhannuksen jälkeen ollut yhdeksän päivää töissä. Nytki perjantai vapaaSe olen minä, hauska tutustua.
BlÖ'ärGH..
Ärsyttää vain sekin, ei haluaisi syödä, syö silti, koska joulu ja #massiiviobeesiolo ja hirveä morkkis. Onneksi varmaan pakko olla töissä, kun on tässä parin kuukauden aikana 3vkoa lomilla...
Niinhän se oli BJJ:ssä / lukkopainissakin, mutta ei paljoa lämmittelyt auta, kun kolhuja tulee ja paikkoja hajoo kamppailussa joka tapauksessa. Minäkin oon / olin kaukana rämäpäisimmästä tai koviten ottavasta, mutta millon meni rustoa kylkiluiden välistä, milloin poksahti vähän kyynerpää, koko ajan jotain kolhua, joka saatto haitata enemmän tai vähemmän treenaamista ja olemista. Rinnan repeeminen pysäytti sit reenit vähän pidemmäksi aikaa.Tossa tappelussa on hyvä, varsinkin saario academyn lajeissa että ohjattu kunnon lämmittely aina.
Soitto Vehkeitä. Duke ainakin tietää.
Totta. Fribasta ja padelista päätyy paljon enemmän leikkauspöydälle.Ei voi puhua samana päivänä minkään padeleiden tai fribojen kanssa, kun aivan eri luonteiset lajit.