Off-topic 24h

  • Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Mun on helpompi ainakin keskittyä vaikka johonkin tv-sarjaan tai leffaan jos saan tehdä käsillä jotain samalla. Hipsuttelu tai hieronta meneekin kätevästi siinä samalla sitten ilman että sitä edes huomaa mitenkään "vaivana", päin vastoin sehän on oikein mukavaa ja rentouttavaa itsellekin.

Pro tip sinkuille: hommatkaa motorisesti levoton kumppani ja hyödyntäkää sitä.
 
Taidan tehdä loton. Jos voitan, palkkaan
1) ammattihipsuttajan
2) kokin
3) assarin:


Steve on joku ihme ekstroverttihippi kun on jotain kavereita jotka (yrittää) ottaa kontaktia. Ei ole tapahtunu...noo...ainakaan tällä vuosituhannella. Assarin palkan voi käyttää sommelierin palkkaan.
 
Mun on helpompi ainakin keskittyä vaikka johonkin tv-sarjaan tai leffaan jos saan tehdä käsillä jotain samalla. Hipsuttelu tai hieronta meneekin kätevästi siinä samalla sitten ilman että sitä edes huomaa mitenkään "vaivana", päin vastoin sehän on oikein mukavaa ja rentouttavaa itsellekin.

Pro tip sinkuille: hommatkaa motorisesti levoton kumppani ja hyödyntäkää sitä.
Mistähän tämmöisen tunnistaa treffeillä? Hiplaa kahvikuppiaan, sukii jatkuvasti itseään? Mä en edes tiedosta teenkö mä itse jotain hassua jos joudun istumaan paikoillani. Todennäköisesti kyllä.

Mutta sellainen hipsuttelijatyyppi on pahin jota joutuu koko ajan tökkiä jatkamaan! Kun keskittyy esim tv:n katsomiseen niin tiiviisti ettei pysty samalla. Tai joka sängyssä nukahtaa ennen kun päästy edes alkuun!
 
Mun on helpompi ainakin keskittyä vaikka johonkin tv-sarjaan tai leffaan jos saan tehdä käsillä jotain samalla. Hipsuttelu tai hieronta meneekin kätevästi siinä samalla sitten ilman että sitä edes huomaa mitenkään "vaivana", päin vastoin sehän on oikein mukavaa ja rentouttavaa itsellekin.
Siksi katsonkin iltaisin sarjoja koiran kanssa, koko ajan silittelen sitä tai vähintään pyörittelen sormia masukarvoissa.
 
Minun vauva on varmaan jo pilalle hipsutettu. Tuo karvaton.
Niin mutta kasvatatkin hänestä sitten hyvän hipsuttelijan jollekin naiselle. 😍
(Voit myös opettaa viimeistään 15-vuotiaana pesemään omat pyykkinsä sekin on ihan toivottava taito!)
 
Niin mutta kasvatatkin hänestä sitten hyvän hipsuttelijan jollekin naiselle. 😍
(Voit myös opettaa viimeistään 15-vuotiaana pesemään omat pyykkinsä sekin on ihan toivottava taito!)
Tai sitten saa traumoja jo pienestä kun äiti hipsutti väkisin 😁 en tiedä onko mulla joku vaje lapsuudesta!
 
Ollu kyl mielenkiintoinen päivä. Tarjottiin työmaainssin keikkaa Uruguyaissa. Kieltämättä jopa näin kylmiltään hiukan himottais. Alustavasti 9kk pesti tarjon. Jos ei ois tätä taloa tullu ostettua, niin ei tarttis edes miettiä lähtöä.
 
Ollu kyl mielenkiintoinen päivä. Tarjottiin työmaainssin keikkaa Uruguyaissa. Kieltämättä jopa näin kylmiltään hiukan himottais. Alustavasti 9kk pesti tarjon. Jos ei ois tätä taloa tullu ostettua, niin ei tarttis edes miettiä lähtöä.
1663243320501.png
 
Vähän miettinyt, pitäisikö talvella lähteä masennuksenhoitokeinona aurinkolomalle etelään. Jonnekin, missä on valoisaa, mutta ei kuumaa. Rantalomat ei ehkä kuitenkaan ole minun juttu, enempi joku sivistynyt kaupunkikohde. Pari viikkoa voisi tehdä terää synkimpään kaamosaikaan.

Ehkä Kreeta 🤔
 
Vähän miettinyt, pitäisikö talvella lähteä masennuksenhoitokeinona aurinkolomalle etelään. Jonnekin, missä on valoisaa, mutta ei kuumaa. Rantalomat ei ehkä kuitenkaan ole minun juttu, enempi joku sivistynyt kaupunkikohde. Pari viikkoa voisi tehdä terää synkimpään kaamosaikaan.

Ehkä Kreeta 🤔
Sylveröinen kokeilepa ensin käydä pilkillä. Minulta ainakin poistuu kaikki huolet kun pääsen jäälle. Kallavedeltä saa varmasti kalaa. Paikallista opastakin löytyy hommiin.

https://www.fishmeluck.fi/
 
Sylveröinen kokeilepa ensin käydä pilkillä. Minulta ainakin poistuu kaikki huolet kun pääsen jäälle. Kallavedeltä saa varmasti kalaa. Paikallista opastakin löytyy hommiin.

https://www.fishmeluck.fi/

20220915_170821.jpg

Toden totta! Tässä tyylipuhdas suoritus parin vuoden takaa. Paikkana Puijon hiihtostadium. Turvallista, koska ei voi hukkua ja kukaan mato/kala ei kuole. Oli itsetehdyt pilkit ja paljon eväitä mukana.

Eikä ollut tungosta!!!!!
 

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom