Off-topic 24h

  • Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Luulin, että olen tullut sinkkupalstalle, kun täällä hipsutellaan menemään. Mutta eihän se väärin ole, jatkakaa.
Se on tuota ihan luonnollista kiertokulkua pakkisleideillä, kaikella kunnioituksella kaikkia kohtaan, että kun tulee noita epämiellyttäviä muutoksia elämäntilanteessa, niin meno palstalla aina hieman vilkastuu :)

Söin töissä klo 11 niin paljon, että vieläkin tuntuu maha täydeltä. Väsyttänytkin sen jälkeen koko ajan.
Minä vedin jotain paikallisleipomon kakkua. Puolikkaan pystyi ja pakko oli lopettaa. Pelkkää sokeria ja voita..

Mut jaksanee pelata kohta. Sitä padelia nääs.
 
Näkee hyviä pers..
Täällä on tuo padelkenttä ulkona. Keskimäärin siellä pelaa...noh..

fat-man_6460-348.jpg


Sykevyö vaan puuttuu.
 
Ai jaksanut lähteä lenkille tänään. Sen sijaan nostelin kirjahyllynkappaleita ympäri olohuonetta. Puolet sohvasta lähti evakkoon keittiöön.
 
Minua ei ole silitelty kymmeneen vuoteen, joten olisi ihanaa olla joka ilta hipsuteltavana!
Öö, siis, häh? Luulin ymmärtäneeni, että olit vasta saanu oikeudet kirjoitella sinkkuketjuun?

Oletko siis viineiset kymmenen vuotta potenut eroa jossain luolassa, ja nyt päätit julkistaa, että vaikka erosimmekin, olen silti ihan jees tyyppi?
 
Öö, siis, häh? Luulin ymmärtäneeni, että olit vasta saanu oikeudet kirjoitella sinkkuketjuun?

Oletko siis viineiset kymmenen vuotta potenut eroa jossain luolassa, ja nyt päätit julkistaa, että vaikka erosimmekin, olen silti ihan jees tyyppi?
Kyllä minusta tuli sinkku ihan aiemmin kirjoittamallani tavalla kuukausi sitten.
Suhteessa ei vain ollut tuollaista koskettamista ollenkaan, vaikka sitä joskus pyysin tai kerroin, että pitäisin siitä. Ja toinen ei halunnut vastaavaa kosketusta minulta.

En ymmärrä tuota loppuosaa viestistäsi ollenkaan. Mitä tarkoitat?
Olen mielestäni ihan jees tyyppi, vaikka ex ei niin selvästi, käyttymisestä päätellen, kokenutkaan.
 
Kyllä minusta tuli sinkku ihan aiemmin kirjoittamallani tavalla kuukausi sitten.
Suhteessa ei vain ollut tuollaista koskettamista ollenkaan, vaikka sitä joskus pyysin tai kerroin, että pitäisin siitä. Ja toinen ei halunnut vastaavaa kosketusta minulta.
Kymmenen vuotta elämästäsi vietit silti suhteessa, joka mitä ilmeisimmin monessakaan asiassa ei täyttänyt tarpeitasi?
En ymmärrä tuota loppuosaa viestistäsi ollenkaan. Mitä tarkoitat?
Olen mielestäni ihan jees tyyppi, vaikka ex ei niin selvästi, käyttymisestä päätellen, kokenutkaan.
Loppuosa oli huonoa sarkasmia. Mutta toisaalta, ehkä juuri sinä itse olitkin piilossa jossain kuoressa, jos kymmenen vuotta olit suhteessa josta et saanut sitä mitä kaipasit...
 
Kymmenen vuotta elämästäsi vietit silti suhteessa, joka mitä ilmeisimmin monessakaan asiassa ei täyttänyt tarpeitasi?

Loppuosa oli huonoa sarkasmia. Mutta toisaalta, ehkä juuri sinä itse olitkin piilossa jossain kuoressa, jos kymmenen vuotta olit suhteessa josta et saanut sitä mitä kaipasit...
Yhdeksän vuotta vain, mutta eipä siinä ko. suhdetta edeltävänä vuonnakaan paljoa tuollaista fyysistä kosketusta ollut.

Ja niin olen jälkeenpäin itsekin ymmärtänyt, että joustin todella monessa itselleni tärkeässä asiassa priorisoidessani suhdetta ja mukautuessani toisen tarpeisiin. Ei sitä oikein edes ymmärtänyt itsekään kuin vasta nyt jälkeenpäin. Sitä vain enemmän tai vähemmän tietoisesti keskittyi niihin asiohin, jotka olivat hyvin.
Ymmärrän, nyt, olleeni liian mukautuva ja kiltti.
 
Kymmenen vuotta elämästäsi vietit silti suhteessa, joka mitä ilmeisimmin monessakaan asiassa ei täyttänyt tarpeitasi?

Loppuosa oli huonoa sarkasmia. Mutta toisaalta, ehkä juuri sinä itse olitkin piilossa jossain kuoressa, jos kymmenen vuotta olit suhteessa josta et saanut sitä mitä kaipasit...
Ihmiset viettää huomattavasti pidempiäkin aikoja suhteissa, joista ei saa kaikkea sitä mikä täyttäisi ne omat tarpeet. Syystä tai toisesta. Yleensä se rakkaus vähän (tai aika paljonkin) sokaisee tai yksinäisyyden pelko tai mitä muuta tähän nyt sitte vielä keksiskään.

E. Mä en jaksa edes tuota tekstiä korjata vaikka kuulostaa tyhmältä. Ymmärtää varmaan pointin. Mun aivotoiminta ei näköjään oo ihan kauheen hyvällä mallilla enää tähän aikaan.
 
Ja voin sanoa et silityksen puute on aika pikkujuttu, keksin paljon pahempiakin juttuja. Toki silitystä väheksymättä, mutta he jotka eivät siitä pidä, eivät välttämättä ymmärrä että joku sitä kaipaa.
 
Ihmiset viettää huomattavasti pidempiäkin aikoja suhteissa, joista ei saa kaikkea sitä mikä täyttäisi ne omat tarpeet. Syystä tai toisesta. Yleensä se rakkaus vähän (tai aika paljonkin) sokaisee tai yksinäisyyden pelko tai mitä muuta tähän nyt sitte vielä keksiskään.

E. Mä en jaksa edes tuota tekstiä korjata vaikka kuulostaa tyhmältä. Ymmärtää varmaan pointin. Mun aivotoiminta ei näköjään oo ihan kauheen hyvällä mallilla enää tähän aikaan.
Niinpä.
Vaikka näin jälkeenpäin huomaan joustaneeni aivan liikaa, niin en silti itse kokenut kärsiväni suhteessa niin, että olisin yksikseni koskaan edes miettinyt eroa.

Työelämässä olen jo aikaa sitten päässyt eroon ”kiltin tytön syndroomasta” ja toivottavasti tämän viimeisimmän jutun jälkeen myös omassa rakkauselämässä.
 
Jaahas, poistetaas padel niiden lajien listalta, joista leukailen, että ei voi mitenkään loukkaantua. Kaks perättäistä pelikertaa, kaks eri kaveria lekurille. Sama kenttä, samat etunimet, jotain pahaa karmaa ilmeisesti kentässä :D

Itelläkin vittuillu toinen pakara, tuosta mistä tuo kiinnittyy alaselkään. Ei ny varsinaisesti estä liikkumasta, mutta juilii vähän vittumaisesti.. Paskoin ton joskus 10 vuotta sitten kyykyssä.
 

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom