Doctor feelgood
VIP
Söin töissä klo 11 niin paljon, että vieläkin tuntuu maha täydeltä. Väsyttänytkin sen jälkeen koko ajan.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Se on tuota ihan luonnollista kiertokulkua pakkisleideillä, kaikella kunnioituksella kaikkia kohtaan, että kun tulee noita epämiellyttäviä muutoksia elämäntilanteessa, niin meno palstalla aina hieman vilkastuuLuulin, että olen tullut sinkkupalstalle, kun täällä hipsutellaan menemään. Mutta eihän se väärin ole, jatkakaa.
Minä vedin jotain paikallisleipomon kakkua. Puolikkaan pystyi ja pakko oli lopettaa. Pelkkää sokeria ja voita..Söin töissä klo 11 niin paljon, että vieläkin tuntuu maha täydeltä. Väsyttänytkin sen jälkeen koko ajan.
Täällä on tuo padelkenttä ulkona. Keskimäärin siellä pelaa...noh..Näkee hyviä pers..
Öö, siis, häh? Luulin ymmärtäneeni, että olit vasta saanu oikeudet kirjoitella sinkkuketjuun?Minua ei ole silitelty kymmeneen vuoteen, joten olisi ihanaa olla joka ilta hipsuteltavana!
Kyllä minusta tuli sinkku ihan aiemmin kirjoittamallani tavalla kuukausi sitten.Öö, siis, häh? Luulin ymmärtäneeni, että olit vasta saanu oikeudet kirjoitella sinkkuketjuun?
Oletko siis viineiset kymmenen vuotta potenut eroa jossain luolassa, ja nyt päätit julkistaa, että vaikka erosimmekin, olen silti ihan jees tyyppi?
Kymmenen vuotta elämästäsi vietit silti suhteessa, joka mitä ilmeisimmin monessakaan asiassa ei täyttänyt tarpeitasi?Kyllä minusta tuli sinkku ihan aiemmin kirjoittamallani tavalla kuukausi sitten.
Suhteessa ei vain ollut tuollaista koskettamista ollenkaan, vaikka sitä joskus pyysin tai kerroin, että pitäisin siitä. Ja toinen ei halunnut vastaavaa kosketusta minulta.
Loppuosa oli huonoa sarkasmia. Mutta toisaalta, ehkä juuri sinä itse olitkin piilossa jossain kuoressa, jos kymmenen vuotta olit suhteessa josta et saanut sitä mitä kaipasit...En ymmärrä tuota loppuosaa viestistäsi ollenkaan. Mitä tarkoitat?
Olen mielestäni ihan jees tyyppi, vaikka ex ei niin selvästi, käyttymisestä päätellen, kokenutkaan.
Syöminen kannattaa aina.Minä vedin jotain paikallisleipomon kakkua. Puolikkaan pystyi ja pakko oli lopettaa. Pelkkää sokeria ja voita..
Yhdeksän vuotta vain, mutta eipä siinä ko. suhdetta edeltävänä vuonnakaan paljoa tuollaista fyysistä kosketusta ollut.Kymmenen vuotta elämästäsi vietit silti suhteessa, joka mitä ilmeisimmin monessakaan asiassa ei täyttänyt tarpeitasi?
Loppuosa oli huonoa sarkasmia. Mutta toisaalta, ehkä juuri sinä itse olitkin piilossa jossain kuoressa, jos kymmenen vuotta olit suhteessa josta et saanut sitä mitä kaipasit...
Tein hankintoja tänään. Vanhat hävinneet.katso liitettä 247919
Ihmiset viettää huomattavasti pidempiäkin aikoja suhteissa, joista ei saa kaikkea sitä mikä täyttäisi ne omat tarpeet. Syystä tai toisesta. Yleensä se rakkaus vähän (tai aika paljonkin) sokaisee tai yksinäisyyden pelko tai mitä muuta tähän nyt sitte vielä keksiskään.Kymmenen vuotta elämästäsi vietit silti suhteessa, joka mitä ilmeisimmin monessakaan asiassa ei täyttänyt tarpeitasi?
Loppuosa oli huonoa sarkasmia. Mutta toisaalta, ehkä juuri sinä itse olitkin piilossa jossain kuoressa, jos kymmenen vuotta olit suhteessa josta et saanut sitä mitä kaipasit...
Niinpä.Ihmiset viettää huomattavasti pidempiäkin aikoja suhteissa, joista ei saa kaikkea sitä mikä täyttäisi ne omat tarpeet. Syystä tai toisesta. Yleensä se rakkaus vähän (tai aika paljonkin) sokaisee tai yksinäisyyden pelko tai mitä muuta tähän nyt sitte vielä keksiskään.
E. Mä en jaksa edes tuota tekstiä korjata vaikka kuulostaa tyhmältä. Ymmärtää varmaan pointin. Mun aivotoiminta ei näköjään oo ihan kauheen hyvällä mallilla enää tähän aikaan.
Vahva sama.Työelämässä olen jo aikaa sitten päässyt eroon ”kiltin tytön syndroomasta” ja toivottavasti tämän viimeisimmän jutun jälkeen myös omassa rakkauselämässä.