Off-topic 24h

  • Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Mikä tämä on? Onko se vähän kuin tietyn alan näyttelijöillä on sellainen "fluffer" ?
Sellainen, joka hipsuttaisi minua aina kun haluaisin! Tämä oli itse asiassa työkaverin haave johon ihastuin heti, ihana ajatus!

Hipsuttelu tarkoittaa, ainakin minulle siis, ihon tai esim. hiusten hivelyä, eikä mitään muuta. Minua ei ole hipsutettu kymmeneen vuoteen, olen vaan yrittänyt tehdä sitä itselleni. Esim. joskus tv:tä katsoessa sivelen omaa kaulaa tai käsivarren alapintaa tai rannetta. Tuntuu hyvältä myös alaselällä jne. Ja siis eri asia kuin hieronta.
 
10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Sellainen, joka hipsuttaisi minua aina kun haluaisin! Tämä oli itse asiassa työkaverin haave johon ihastuin heti, ihana ajatus!

Hipsuttelu tarkoittaa, ainakin minulle siis, ihon tai esim. hiusten hivelyä, eikä mitään muuta. Minua ei ole hipsutettu kymmeneen vuoteen, olen vaan yrittänyt tehdä sitä itselleni. Esim. joskus tv:tä katsoessa sivelen omaa kaulaa tai käsivarren alapintaa tai rannetta. Tuntuu hyvältä myös alaselällä jne. Ja siis eri asia kuin hieronta.
Aka. silittely siis.
Höh. Mun mielestä toi mun idea oli parempi.

Aina kun kokee, että nännit eivät näytä edustavalta, soittaa jotain kelloa ja sieltä tulee joku kesähessu nipistelemään nännejä kunnes ne töröttävät juuri hyvin, että voi jatkaa tyytyväisenä Downton Abbeyn katselua.
 
Taidan tehdä loton. Jos voitan, palkkaan
1) ammattihipsuttajan
Mä en ymmärrä miksei tällaista palvelua myydä! Kaiken maailman hierontoja (joihin en ole ikinä nukahtanut, sattuu aina vitusti) on kyllä mutta miksei kukaan ole hipsuttaja. Entisistä hierojista voisi tulla hipsuttajia kun fysiikka ei enää kestä hieroa. Semmosta hyvin kevyttä hierontaa ja sivelyä.

Mä valitsin talvella hierojan kuvan perusteella, mahdollisimman laiha ja pieni nainen. Ajattelin että saisi semmoisen mukavan kevyen hieronnan. Ai jumalautsi oo ikinä sattunut niin paljon, hikikarpalot otsalla sinnittelin kun availi jotain jumeja ja ajattelin etten tulee enää ikinä! Sisäinen masokistini kuitenkin varasi jo parin päivän päästä uuden ajan koska hän oli kyllä oikeasti hyvä!
 
Mä en ymmärrä miksei tällaista palvelua myydä! Kaiken maailman hierontoja (joihin en ole ikinä nukahtanut, sattuu aina vitusti) on kyllä mutta miksei kukaan ole hipsuttaja. Entisistä hierojista voisi tulla hipsuttajia kun fysiikka ei enää kestä hieroa. Semmosta hyvin kevyttä hierontaa ja sivelyä.
Aivan! Työkaverin kanssa suunniteltiin, että omalle ammattihipsuttajalle voisi hyvin maksaa (sen lottovoiton jälkeen) vaikka jotain 2500 € kuussa. Sinänsä kevyttä työtä mutta tulisi varmasti sillä toimeen, ettei tarvitsisi muuta miettiä kuin olla vaan käytettävissä. 😅
 
Kuka hoitais yhdynnät?
Siihen ei tarvitsisi ketään palkata (vielä!), kun näköjään tilanne on se, että senkus valitsee ja testaa, josko haluaisi nähdä toistekin.
Tosin tilanne muuttuu kun ikää tulee ja se alkaa enemmän näkyä naamasta, joten pitäisi siihenkin joku budjetti luoda. Jos siis voittaisin lotossa! 😅
 
Aivan! Työkaverin kanssa suunniteltiin, että omalle ammattihipsuttajalle voisi hyvin maksaa (sen lottovoiton jälkeen) vaikka jotain 2500 € kuussa. Sinänsä kevyttä työtä mutta tulisi varmasti sillä toimeen, ettei tarvitsisi muuta miettiä kuin olla vaan käytettävissä. 😅
Mutta köyhemmätkin tarvis tuollaista, esim 40€ tunti ihan tuntityönä. Miksei uusi normaali voisi olla hieronnan sijaan käydä hipsuttajalla. Se vasta rentouttaisi! Voiko tinderissä etsiä vain hipsuttajaa 👀
 
Aivan! Työkaverin kanssa suunniteltiin, että omalle ammattihipsuttajalle voisi hyvin maksaa (sen lottovoiton jälkeen) vaikka jotain 2500 € kuussa. Sinänsä kevyttä työtä mutta tulisi varmasti sillä toimeen, ettei tarvitsisi muuta miettiä kuin olla vaan käytettävissä. 😅
Mutta pitäisikö sen asua jossain vierasmajassa sitten? Koska hipsuttajantarve voi iskeä vaikka jonkun surullisen mainoksen jälkeen nopeasti, joten sen toisenhan pitää olla saatavilla 24/7.
Riittäisikö 2500€ tuohon sitten, jos se on kokoaikatyötä?

Ja onko se kevyttä työtä, jos toinen vaikka pitääkin Feaa (tai muuta hipsutusoletettua) täysin vastenmielisenä ja joutuu tekemään Oscar-tasoisen suorituksen joka hipsutuksella.

Mielestäni tämän alan pitäisi olla paljon paremmin palkattu.
 
Mutta köyhemmätkin tarvis tuollaista, esim 40€ tunti ihan tuntityönä. Miksei uusi normaali voisi olla hieronnan sijaan käydä hipsuttajalla. Se vasta rentouttaisi! Voiko tinderissä etsiä vain hipsuttajaa 👀
Niitä sanotaan "prostituoiduiksi".
 
Mutta pitäisikö sen asua jossain vierasmajassa sitten? Koska hipsuttajantarve voi iskeä vaikka jonkun surullisen mainoksen jälkeen nopeasti, joten sen toisenhan pitää olla saatavilla 24/7.
Riittäisikö 2500€ tuohon sitten, jos se on kokoaikatyötä?

Ja onko se kevyttä työtä, jos toinen vaikka pitääkin Feaa (tai muuta hipsutusoletettua) täysin vastenmielisenä ja joutuu tekemään Oscar-tasoisen suorituksen joka hipsutuksella.

Mielestäni tämän alan pitäisi olla paljon paremmin palkattu.
Riittäisi, että olisi iltaisin käytössä. Minua ei ole silitelty kymmeneen vuoteen, joten olisi ihanaa olla joka ilta hipsuteltavana! Riittäisi siis myös osa-aikainen työpanos!

Onhan työhaastattelutilanne aina molemminpuolinen katselmus siitä, että voidaanko tehdä töitä yhdessä. Jos joku kokisi jo haastattelutilanteessa minun hipsuttelun vastenmieliseksi, hän varmaankin ilmoittaisi itse ettei ole enää kiinnostunut jatkamaan rekryprosessissa.
 
No ei! Ei siihen kuuluisi mitään punaisia valoja tai seksuualista sivelyä vaan joku rentouttava musiikki, rauhallinen värimaailma jne 😍 miehet ei vaan ymmärrä!
Mutta kyllähän useimmat miehetkin kuulemma käy prostituoiduilla vain itkemässä ja halimassa, kun kotona ei saa rakkautta. Eihän aina tarvi jyystää, kyllä ne osaa hipsutellakin varmasti mestarin elkein.

Kyllä mä oikeasti ymmärrän mitä tarkoitat. Kunhan "leukailen".
 
Mutta kyllähän useimmat miehetkin kuulemma käy prostituoiduilla vain itkemässä ja halimassa, kun kotona ei saa rakkautta. Eihän aina tarvi jyystää, kyllä ne osaa hipsutellakin varmasti mestarin elkein.

Kyllä mä oikeasti ymmärrän mitä tarkoitat. Kunhan "leukailen".
Mutta laskuttaako ne siitä halimisesta tuntitaksalla vai työn "vaativuuden" mukaan? En kyllä uskaltaisi silti mennä, rentoudu siinä nyt sitten kun et voi luottaa ettei "palvelija" tee jotain härskiä yhtäkkiä!
 
Riittäisi, että olisi iltaisin käytössä. Minua ei ole silitelty kymmeneen vuoteen, joten olisi ihanaa olla joka ilta hipsuteltavana! Riittäisi siis myös osa-aikainen työpanos!

Onhan työhaastattelutilanne aina molemminpuolinen katselmus siitä, että voidaanko tehdä töitä yhdessä. Jos joku kokisi jo haastattelutilanteessa minun hipsuttelun vastenmieliseksi, hän varmaankin ilmoittaisi itse ettei ole enää kiinnostunut jatkamaan rekryprosessissa.
6kk koeaika? Mietin vain sitä, että kun työhaastattelussa helposti valehdellaan aina omasta kompetenssista, niin pitää sitten pystyä heittämään myös helposti pihalle nopeasti ilman oikeustaisteluja.

"Joo joo, osaan hieroa jalkapohjia ilman että kutittaa." --> lipsuttelee laiskasti ja tökkii kynnenpäillä varpaiden väliin
"Päänahkahieronta? Ei haittaa vaikka on hiuslisäkkeitä, kynteni eivät sotkeudu niihin kiusallisesti ja sormeni ovat klassisen kitaran harjoittamat kovat ja jäntevät" --> löysät ukulele-sormet jotka ovat kylmät ja rasvaiset, ja hiukset menevät ihan takkuun.
"Olen tottunut kaikenlaisiin ihotyyppeihin" --> yökkäilee ja kakoo näkyvästi kun iholastuja irtoilee silitellessä
Ja niin edelleen. Hyvää työvoimaa on niin vaikea löytää, varsinkin tältä alalta.
 
Mutta laskuttaako ne siitä halimisesta tuntitaksalla vai työn "vaativuuden" mukaan? En kyllä uskaltaisi silti mennä, rentoudu siinä nyt sitten kun et voi luottaa ettei "palvelija" tee jotain härskiä yhtäkkiä!
Sitten siitä voisi tehdä semmoisen "kotisimulaattorin", ja voisi vain sanoa "mulla on nyt pää kipee". Tavallaan sellainen aito parisuhdekokemus ilman että tarvitsee tehdä iltapalaa muille kuin itselleen.
 
Mä olen muuten käyttänyt töissä mun asiakkaita hyväksi hipsuttelussa! Silloin kun mulla oli vielä pitkät hiukset, moni tykkäsi tehdä niihin kampauksia. Se tuntuu nimittäin mukavalta kun joku kampailee ja letittää tai haroo hiuksia. Mulle siis maksettiin siitä että olin hipsutettavana. Voisikohan tästä kehittää jonkun ammatin itselleen 🤓
 
Mä olen muuten käyttänyt töissä mun asiakkaita hyväksi hipsuttelussa! Silloin kun mulla oli vielä pitkät hiukset, moni tykkäsi tehdä niihin kampauksia. Se tuntuu nimittäin mukavalta kun joku kampailee ja letittää tai haroo hiuksia. Mulle siis maksettiin siitä että olin hipsutettavana. Voisikohan tästä kehittää jonkun ammatin itselleen 🤓
Onhan paljon ihmisiä jotka haluavat vain koskettaa ja palvoa toista.
Itse asiassa, ura dominatrixina voisi olla sellainen mistä voisi hyötyä. Etsii jonkun hyvän näköisen orjan itselleen jonka sitten pistää vain hipsuttelemaan itseään ja toimii tarvittaessa vaikka rahina, ja sitten nämä tyypit vielä maksavat sulle siitä. Kaikki voittaa.
 
Mä kun itte oon semmonen hiukan levoton näpertelijä niin luontaisesti kun saan käteeni jotain tai ulottuville jonkun jota saa luvalla hipsuttaa, varmasti teen sen. Mun on täten vaikea ymmärtää ettei kaikki pidä siitä. Yksi mies kerran sanoikin että "voitko lopettaa". Hänestä silitys tuntui kivuliaalta 🧐 onneksi sentään hipsutti sitten minua kun lupasin etten hipsuta häntä. Tuli hyväksikäyttäjäolo.
 
Onhan paljon ihmisiä jotka haluavat vain koskettaa ja palvoa toista.
Itse asiassa, ura dominatrixina voisi olla sellainen mistä voisi hyötyä.
Muuten hyvä mutta en oikein tykkää dominoida, enemmän olla hieman dominoitavana. 🤷‍♀️
Mieluimmin ostaisin tämän hipsuttelun palveluna ja olisin asiakas.
 

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom