Off-topic 24h

  • Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
#massiiviobeesiolo

Onneksi teitillä on obeesi ja muutkin jäsenet lihoatte. Säilyy massatasapaino! Sillä minä olen hoikistunut. Paino jämähtänyt 77-78kg. Eli 14kg total lähteny. Sinänsä en halunnut painoa pudottaa vaan en halunnu näyttää sialta, mutta siihen vahvasti liittyy painon putoaminen. Nyt on hyvä olo. Jaksaa tehä. Myös venytelly säännöllisesti niin venyykin enemmän mitä koskaan. Elämä on hienoa!
 
10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Onneksi teitillä on obeesi ja muutkin jäsenet lihoatte. Säilyy massatasapaino! Sillä minä olen hoikistunut. Paino jämähtänyt 77-78kg. Eli 14kg total lähteny. Sinänsä en halunnut painoa pudottaa vaan en halunnu näyttää sialta, mutta siihen vahvasti liittyy painon putoaminen. Nyt on hyvä olo. Jaksaa tehä. Myös venytelly säännöllisesti niin venyykin enemmän mitä koskaan. Elämä on hienoa!

Haista paska. Nih.
 
Onneksi teitillä on obeesi ja muutkin jäsenet lihoatte. Säilyy massatasapaino! Sillä minä olen hoikistunut. Paino jämähtänyt 77-78kg. Eli 14kg total lähteny. Sinänsä en halunnut painoa pudottaa vaan en halunnu näyttää sialta, mutta siihen vahvasti liittyy painon putoaminen. Nyt on hyvä olo. Jaksaa tehä. Myös venytelly säännöllisesti niin venyykin enemmän mitä koskaan. Elämä on hienoa!
Minähän olen laihtunut, reilut kolomisen kiloa kesästä. Olo: lihava. Elämä: perseestä.
 
Elämä: perseestä.
KHnTGjE.png


pQ2N9q6.png
 
Vettä sataa, kaikkia vituttaa.

Muuten ihan hyvä huomen. Toinen kierros kahvia varmaan keitettävä ja uppoduttava yhteen ratkaistavaan juttuun, jonka todellisesta ratkaisusta ei oo vielä oikein minkäänlaista käsitystä..
 
Pitäisi varmaan ulkoilla enemmän. Olen kyhjöttänyt pääosin sisällä koko viikon, jos sitä kävisi tänään illalla pitkällä kävelylenkillä.

Toinen lomaviikko kohta takana, 1,5 viikkoa edessä.
 
Taidan tehdä loton. Jos voitan, palkkaan
1) ammattihipsuttajan
2) kokin
3) assarin:

 
^ ekkönää tuommosena parisuhdeninjana tiedä, mitä on hipsuttelu??

Lottovoitolla: vitusti tilaa kämppään, N kitaraa, nopeita kulkuvälineitä, viskiä.

Tilasin juuri yhden pullon viskiä netistä joltain kaiffarilta. Äsken tuli ilmoitus, että on noudettavissa. Katotaan oliko teetä pullossa.
 

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom