Off-topic 24h

  • Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
.

😍 Kaikki missä yhdistyy sanat suolainen ja kinuski on yleensä 5/5.

Minä en ole ikinä ymmärtänyt suolan lisäämistä HERKKUUN. Joskus olen maistanut ja ei tarvinnut toista yritystä.

Tämän päivän kasvisruoka-annos:

20220914_154506.jpg

Loppupäivä menee soffalla.
 
Sanoinko vasta hiljattain jotain siitä kaikkiruokaisten rajoittuneisuudesta... 🤔 😅
 
Just tein reilu kuukausi sitten (kalliin) sähkösopimuksen. Ois tietty päässy halvemmalla, kun ois ollu vähän aikaisemmin hereillä, mutta onneks töhnöö löytyy.

Ja ois varmaan saanu vieläkin kalliimman sopparin, jos ei ois vielä tuolloinkaan reagoinut.

muoks. joo, paikallisen suositun myyjän sopparitkin menneet ihan uusiksi.. myyvät 24kk määräaikaisena jotain melkein 6 euroa päivä hintaista sopparia + kk-maksu tai pörssisähköä aika reippaalla marginaalilla + kk-maksu.
 
Kylläpä sääennuste näyttää synkältä 😮 Pelkkää sadetta viikon verran ainakin. Onneksi kävin tänään pyöräilemässä. Sateessa ei viitsi sotkea. Mielummin jää kotiin mussuttamaan piparisuklaata.
 
Reisiojennusmasiina on kyllä ikävä. Läskimaha hyllyy siinä valtavasti ja peili edessä.
 
Synkkää ja perseestä on, seuraavat ~7-8kk.
Hirvee negis.

Jouluna voit syödä ihan vain kulttuurin pakottamana ilman morkkiksia! Se #lihavaolo vähän niin kuin kuuluu asiaan ja et varmasti ole yksin.
 
Hirvee negis.
Se olen minä, hauska tutustua. 🤝

Jouluna voit syödä ihan vain kulttuurin pakottamana ilman morkkiksia! Se #lihavaolo vähän niin kuin kuuluu asiaan ja et varmasti ole yksin.
BlÖ'ärGH..

Ärsyttää vain sekin, ei haluaisi syödä, syö silti, koska joulu ja #massiiviobeesiolo ja hirveä morkkis. Onneksi varmaan pakko olla töissä, kun on tässä parin kuukauden aikana 3vkoa lomilla...
 
Hoitajatar polilla tänään kuunteli sivusta kun soittelin asiakkaalle, asioissa X ja hän oli edellisen tapaamisemme jälkeen sairastunut syöpään Y. Soiton jälkeen kommentoi että "puhuitpa kauniisti puhelimeen".

c297b016a8f89ff41de0c5d79555a32e.jpg
 
Kylläpä sääennuste näyttää synkältä 😮 Pelkkää sadetta viikon verran ainakin. Onneksi kävin tänään pyöräilemässä. Sateessa ei viitsi sotkea. Mielummin jää kotiin mussuttamaan piparisuklaata.
Syksyinen tuulenvire heiluttaa puita ja sadepisarat ropisee ikkunaan, kolea ilma ja ruskan värjäämät lehdet. Syksy on parasta, vielä kun tuo ruska saavuttaisi kunnolla Etelä-Suomen.
 
Yli kyllä mukavan raikas ilma käydä käveleen mehtässä tänään.

Loppuvuoden positiivisia asioita: joulukuun alusta vois varmaan pitää pienin miniloman. Itsenäisyyspäivä on tiistai, niin jos ottais pe ja ma töistä veks, niin sais melkein viikon ja kerkeäis jonkun pikkureissun tekeen.
 

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom