Off-topic 24h

  • Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Lomalla herännyt lähes joka aamu klo 5:00, toistuu lähes joka yö. Tänään sain vielä hetkeksi nukahdettua ja heräsin 6:15.

Periaatteessa on jo fiilis, että voisi palata jo töihinkin. Toki nyt on oivallinen hetki saada asioita aikaan, mitä ei jaksa muuten tehdä. Komerosta on muodostunut ajan saatossa poissa silmistä poissa mielestä tyylinen romuvarasto.
 
Viimeksi muokattu:
Oliko kukaan AnaTudea katsomassa?

kukaan ei maksa Minulle niin paljoa että olisin #läsnä

provinssissakin viime Suvena olin niin kaukana päälavasta ko.GAYkan aikana etten kuullut pihahdustakaan

eli, tod.näk. carlings stagella
 
GAYkkojen välttely olikin provinssissa parasta puuhaa, silloin oli niin mukavan rauhallista niillä lavoilla missä ei soinut

esimerkikis: olin parhaalla paikalla varaamasa paikkaa opethin GAYkalle jo puolisentoistatuntia ennen kun alkoi, ei näkynyt muita kun satunnaisia ohikulkijoita

päälavalla soi jopa minun junnaavalle musiikkimaulle aivan liian väsynyttä rokkia, tai sitten se oli taas se amerikka kun ei lähtenyt, kaksi biisiä annoin mahdollisuutta ennen kun poistuin alueelta
deftones merkkinen org.Esteri on se, oli pettymys, yötubeennakkokuuntelulla odotin paljon parempaa
 
Talouselämässä oli muistaakseni hiljattain jutuntynkää. Kasvihuonetta jäähdytetään "vesiputouksella", samalla säädetään ilmankosteus sopivaksi ja otetaan lämpö lämpöpumpuilla talteen vesisäiliöihin jäähdytysvedestä. Yöllä lämmitetään tällä varastoidulla lämmöllä. Hehtaarin kasvihuone Floridaan oli maksanut 15 miljuunaa.

Turkissa on isot oopiumipellot. Tietenkin Afkaaneilla. Samoin Thaikuilla, voidaanko puhua jopa huumesodasta joissain maakunnissa. Eiköhän se homma hoideta käsityönä, ruokapalkalla.
Luin myös. Vaikutti viksulle systeemille.
 

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom