Off-topic 24h

  • Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Mä oikeasti kuvittelin että tuolla kaikki kuvat olisi jotenkin vanhentuneet kuten kaikilla muilla foorumialustoilla mutta täällä ne ovat näemmä ikuisia :eek:
Tuohan riippunee pitkälti siitä, näyttääkö foorumi kuvan linkkinä johonkin ulkoiseen mestaan (esim. kuvien hostauspalveluun), vai ladataanko kuvat samalle alustalle, jossa foorumikin asustaa.

Noi linkit ulkoisiin paikkoihin tuppaa hajoamaan ennen pitkää, mutta ei noi foorumialustalle upatut kuvat mihinkään häviä, jos foorumialustalta ei varta vasten siivota dataa (esim. jonkun vanhenemisajan perusteella).
 
10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Tuohan riippunee pitkälti siitä, näyttääkö foorumi kuvan linkkinä johonkin ulkoiseen mestaan (esim. kuvien hostauspalveluun), vai ladataanko kuvat samalle alustalle, jossa foorumikin asustaa.

Noi linkit ulkoisiin paikkoihin tuppaa hajoamaan ennen pitkää, mutta ei noi foorumialustalle upatut kuvat mihinkään häviä, jos foorumialustalta ei varta vasten siivota dataa (esim. jonkun vanhenemisajan perusteella).
Kyllä kyllä mutta juurikin ajattelin että ois siivottu jo vanhat pois. Montaa foorumia kyllä enää edes ole olemassa, ainakaan tässä mittakaavassa. Kiva että tämä vielä on.
 
Mä oikeasti kuvittelin että tuolla kaikki kuvat olisi jotenkin vanhentuneet kuten kaikilla muilla foorumialustoilla mutta täällä ne ovat näemmä ikuisia :eek: mitä nettiin laittaa, se siellä pysyy pätee kyllä todellakin täällä 😁

Toi Peppunen muuten mainittiin tänään myös Uutisaamussa, onneksi on pakkis ja olin niin sivistynyt että tiesin mistä puhuvat 🤓
Tässä se taas huomattiin, että ei tarvitse lukea/katsoa uutisia jos seuraa Pakkotoiston off-topicia.
 
Tallennustila ei nykyään paljoa pilvestä maksa ja skaalautuu vielä dynaamisesti tarpeen mukaan, että jos kuvien koko skaalataan vielä sopivasti alaspäin uploadissa, niin kyllä niitä melkoisen läjän pystynee varastoimaan ilman minkäänlaisia ongelmia.
 
Mä oikeasti kuvittelin että tuolla kaikki kuvat olisi jotenkin vanhentuneet kuten kaikilla muilla foorumialustoilla mutta täällä ne ovat näemmä ikuisia :eek: mitä nettiin laittaa, se siellä pysyy pätee kyllä todellakin täällä 😁
Ei ole ikuisesti, minun kuvat on ihan just sen aikaa olleet kun olen halunnut pitää.

Minulla on tili imgur-palvelussa, eli kuvani on siellä ja linkitän sieltä tänne.
Jos en halua enää pitää kuvaa niin poistan sen imgurista ja tänne tulee vaan rikkinäinen linkki, kuva ei saatavilla. Eli ei tarvitse edes odottaa linkin rikkoutumista ajan kanssa vaan rikon sen itse.
- Katso vaikka tästä ketjusta postaukseni tiistai-illalta. Jonkin aikaa voi kuvan nähneiden selaimen välimuistissa säilyä kyllä, mutta kuvan poistamisen jälkeen sitä ei enää kukaan uusi näe.
(Jos näit tiistai-iltana laittamani kuvan ja se on edelleen välimuistissa, katso sama sivu toisella selaimella/välimuistin tyhjentämisen jälkeen, ei kuvaa).

No, ei se niin vakavaa ole sinänsä, minullakaan mitään anonymiteettiä edes ole joten mitä väliä 😅
-mutta noin periaatteen vuoksi haluan itse pystyä hallinnoimaan kuviani, siksi en koskaan lataa tänne mitään viestin liitteenä.
 

Tilanne lienee vakava.
Jos ikää on sen mitä ellulla on niin tilanne on aina vakava.

e: miettikää ny tuota ellun elämää...periaatteessa kaikki paikat on auki ja sun, mutta oikeasti on aika rajatut piirit missä voi olla/liikkua/elää..ei ihan hirveästi kumminkaan käy kateeksi.
 
-mutta noin periaatteen vuoksi haluan itse pystyä hallinnoimaan kuviani, siksi en koskaan lataa tänne mitään viestin liitteenä.
Ei voinut editoida enää; Siis toki, tunnistan sen kyllä että kuvien hallinnointi on vain puolinaista siinä mielessä, että kuka tahansa voi tietenkin ottaa kuvasta kuvaruutukopion itselleen -en kyllä keksi miksi kukaan niin tekisi ja jos tekisi, niin mitä väliä.
 
en kyllä keksi miksi kukaan niin tekisi

pervert-jerk-off.gif


#anteeksiolipakko
#liittääkuvasiis
 
Jollaki revenny rintalihas. Melkein kouristin taas ketjun "asia"sisällöstä. Lääketieteen ja kirurgian ylipäälliköt tietää taas kaiken.
 
#anteeksiolipakko
#liittääkuvasiis
:ROFLMAO: Minä en ole IKINÄ pyllistellyt kuvissa enkä pyllistele, sen jätän muille. Rintapuolella ei ole mitään kuvattavaa - niin eiköhän tuota tarkoitusta varten kannata bongata kuvat vaan jääkaappiketjusta. Tai sitten tosiaan käydä katselemassa niitä Sylvin kuvia!
 
Aika huono happisaturaatio kuitenkin.
Onkohan Elisabetin aika tullut täyteen. On kyllä pitkän ja poikkeuksellisen elämän elänyt hän. Ja ollut paljon corgi-koiria.
 

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom