Off-topic 24h

  • Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Onhan täällä palstalla ollu kuvia monesti.
Mä olen uusi tässä ketjussa, enkä usko että kukaan alkaa näitä lukemaan alusta asti. Mutta ehkäpä nyt käytän mestarietsivä Peppuselta oppimiani salapoliisin taitoja ja etsin moiset kuvat. Jos sitä vaikka alottaisi jääkaappiketjusta
 
Savolaiset..

305758933_496602382467855_5408347897726913865_n.jpg
 
Mä olen uusi tässä ketjussa, enkä usko että kukaan alkaa näitä lukemaan alusta asti. Mutta ehkäpä nyt käytän mestarietsivä Peppuselta oppimiani salapoliisin taitoja ja etsin moiset kuvat. Jos sitä vaikka alottaisi jääkaappiketjusta

Tottakaissääny tämän ketjun luet alusta asti niin tiiät mistä kirjoitellaan.
 
Tottakaissääny tämän ketjun luet alusta asti niin tiiät mistä kirjoitellaan.
Koska viestejä on nyt vaatimaton 417 615 ja mun keskittymiskyky riittää noin kymmeneen viestiin päivässä, olen laskenut urakan mahdottomaksi, ellette lopeta kirjoittelemista nyt heti. Tuolloinkin luotan moderniin ja tulevaisuuden lääketieteeseen jo melkoisesti. Ja sitten kun olen se n. 153-vuotias, niin en tiedä muistanko enää kuka se maaginen, mystinen, myyttinen ja muikea Sylverö edes on.
 
Koska viestejä on nyt vaatimaton 417 615 ja mun keskittymiskyky riittää noin kymmeneen viestiin päivässä, olen laskenut urakan mahdottomaksi, ellette lopeta kirjoittelemista nyt heti. Tuolloinkin luotan moderniin ja tulevaisuuden lääketieteeseen jo melkoisesti. Ja sitten kun olen se n. 153-vuotias, niin en tiedä muistanko enää kuka se maaginen, mystinen, myyttinen ja muikea Sylverö edes on.

katso liitettä 239392

Piti laittaa jo eilen, mutta en muistanut. Tämä on sitten viimeinen kuva, koska olen jo liian varttunut esittelemään näitä patalappujani. Vastuu offarin ( • ) -kuvastosta siirtyy nyt nuoremmille naisille ja miehille.
Hiuskuvia ei ny äkkiseltään löytyny, mutta ehkä 15 sekuntia palstan hakutoiminnolla, ja kas.
 
Vielä mielessä Sylverön biksukuva kannuista. Montakohan vuotta siitä nyt on? Toissa kesänä?

Herramunjee. Olenko tuollaisiakin lähetellyt. No - silloin nuorena oli niin huimapäinen. Aiemminkin olin eri nimellä, mutta sitten sain banaanin ja piti palautua hieman kiertotietä takaisin.

Toki poveni on edelleen aivan yhtä kuvauksellinen!

Ihanan raikas keli ulkona!
Helle olikin niin latistavaa kesällä.
 
Toki poveni on edelleen aivan yhtä kuvauksellinen!

Kuka taitavi lempeä vastustaa?
Ketä voita ei lemmen kieli?
Sitä kuulee taivas ja kuulee maa
ja ilma ja ihmismieli.
Kas, povet se aukovi paatuneet,
se rungot nostavi maatuneet
ja kutovi lehtihin, kukkasiin
ja uusihin unelmiin.

Ei paha ole kenkään ihminen,
vaan toinen on heikompi toista.
Paljon hyvää on rinnassa jokaisen,
vaikk' ei aina esille loista.
Kas, hymy jo puoli on hyvettä
ja itkeä ei voi ilkeä;
 
Mä olen uusi tässä ketjussa, enkä usko että kukaan alkaa näitä lukemaan alusta asti. Mutta ehkäpä nyt käytän mestarietsivä Peppuselta oppimiani salapoliisin taitoja ja etsin moiset kuvat. Jos sitä vaikka alottaisi jääkaappiketjusta

Mä oikeasti kuvittelin että tuolla kaikki kuvat olisi jotenkin vanhentuneet kuten kaikilla muilla foorumialustoilla mutta täällä ne ovat näemmä ikuisia :eek: mitä nettiin laittaa, se siellä pysyy pätee kyllä todellakin täällä 😁

Toi Peppunen muuten mainittiin tänään myös Uutisaamussa, onneksi on pakkis ja olin niin sivistynyt että tiesin mistä puhuvat 🤓
 

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom