Nysse elisabetti delas. Ei oo surullinen asia kun lähes 100v kuolee.
Ja hyvä kuolema! Ei tarvinnut virua sängynpohjalla vuositolkulla.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Nysse elisabetti delas. Ei oo surullinen asia kun lähes 100v kuolee.
Ei muakaan vanhat viestit haitannu, vaan vanha nick :D Ei tuota kyllä sen parempaa keksinyt uudeksikaan, että vituttaa tuo nykyinenkin, jos alkaa miettimään, mutta ei jaksa ottaa tätä foorumielämää enää niin tosissaan kuin nuorena.Ei minua vanhat viestit niin paljoa haittaa, että alkaisin nickiä vaihtamaan.
Toissapäivänä vielä tolpillaan töissä, sopivan tehokas poistuminen.Ja hyvä kuolema! Ei tarvinnut virua sängynpohjalla vuositolkulla.
Nysse elisabetti delas.
Ei minua vanhat viestit niin paljoa haittaa, että alkaisin nickiä vaihtamaan. Sitä paitsi, siinä olisi kuitenkin melkein identtinen profiilikuva ja allekirjoitus, olisi varmasti myös tosi hyvä harhautus!
Tälleen:
Itseä hämää aina tuo Nickis FEA joka on Espanjaksi ruma niin ei mielestäni matsaa kuvan kanssa?
Katselin juutuubista hieman keppihevostelua.
Aiheesta olisi suorastaan liian helppoa vääntää vitsiä, mutta:
Onhan se hienoa että kehtaa tuollasta harrastaa, välittämättä muiden mielipiteistä.
En kyllä taida olla asiasta maininnut mutta nyt kun Epsun kursseja menossa itellä pirusteen niin taitaa kertoa tuollainen huomio, että edes yksi sana jäänyt varastoon@jussi666 Tuosta on joku joskus sanonut aiemminkin, tai sinä, että onko mulla ollut jotain itsetunto-ongelmia tms. kun olen nickiä tehnyt. Ei, ole mitään sellaista taustalla. Silloin kun minä tuon nickin otin, niin minulla ei ollut mitään tietoa siitä, että ylipäätän tarkoittaa jotain. Kunhan vain "löin kädet näppikselle" ja katoin mitä tuli. Näin hyvin siis mietitty nick.![]()
Olette nero.Pitäiskö tuolle kehittää miehinen vastine? Rattiralli, juostaisiin pelkkä ratti kädessä pitkin metsäpolkuja ja päristeltäisiin menemään niin että sylki lentää. =D
Tai siis löin käden näppikselle ja katsoin mitä tuli; kymmensormijärjestelmää käyttävälle kirjainten f, e ja a tarkoittaa vasemman käden sormien liikettä "kaaressa" vastapäivään.Kunhan vain "löin kädet näppikselle" ja katoin mitä tuli. Näin hyvin siis mietitty nick.![]()
Hyvä että on jotain jäänyt mieleen! Joku muukin tuosta on siis tosiaan kysynyt aiemmin, minulle tuli silloin ihan uutisena tuo merkitys. Ja onhan esim. meidän sana "Paska" kuulemma todella kaunis naisen nimi jossain Intiassa/Pakistanissa. Jostain luin joskus lehtijutun, että ko. suunnalta Suomeen muuttanut nainen oli ollut järkyttynyt nimensä merkityksestä meillä.En kyllä taida olla asiasta maininnut mutta nyt kun Epsun kursseja menossa itellä pirusteen niin taitaa kertoa tuollainen huomio, että edes yksi sana jäänyt varastoon![]()
Järkevän nickin keksiminenhän on ihan saatanan vaikeaa :D Jos siis pitäs keksiä jotain oikeasti itteään kuvaavaa, joka ei vituttais heti hetken päästä.Kunhan vain "löin kädet näppikselle" ja katoin mitä tuli. Näin hyvin siis mietitty nick.
Olette nero.
Voisi kehitellä myös rattijuopoille oman sarjan.
Ensin juotava johonkin tiettyyn humalatasoon, ja sen jälkeen juostava ratti käsissä metsäpolku täysillä.
Vauhtia ja vaarallisia tilanteita.
Ei mutta vakavissaan, tuosta voisi tulla samanlainen tapahtuma kuin jostain suopotkupallosta tai eukonkannosta.
Ei niissäkään sen enempää järkeä ole...
Näin me "ajettiin" motocrossia muksuina metsässä, oksanpätkät kädessä tankoina :DPitäiskö tuolle kehittää miehinen vastine? Rattiralli, juostaisiin pelkkä ratti kädessä pitkin metsäpolkuja ja päristeltäisiin menemään niin että sylki lentää. =D