Off-topic 24h

  • Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Ei minua vanhat viestit niin paljoa haittaa, että alkaisin nickiä vaihtamaan.
Ei muakaan vanhat viestit haitannu, vaan vanha nick :D Ei tuota kyllä sen parempaa keksinyt uudeksikaan, että vituttaa tuo nykyinenkin, jos alkaa miettimään, mutta ei jaksa ottaa tätä foorumielämää enää niin tosissaan kuin nuorena.

Ja löytyshän tuota iteltäkin kaikenlaista pitkin foorumin ja pitkin vuosien, jos lähtis kaivamaan, mutta ihan sama. Nykyään ei viiti olla aktiivinenkaan enää kuin tässä ketjussa (ja ihan satunnaisesti joissain muissa).
 
Nysse elisabetti delas.

Nyt jos elettäisiin keskiaikaa, niin alkaisi hirmuinen sota suvun kesken vallanperimyksestä 🤩

Vanha kuningatar kuolee kaukana Skotlannissa. Nouseeko nyt valtaistuimelle iäkäs Charles, jonka vaimona on paheksuttu aviovuoteen rikkoja. Kansa tahtoo kuitenkin voittoisan Williamin ja hänen uskollisen vaimonsa Katariinan - onhan William pyhimyksenä pidetyn, rakastetun ja traagisesti kuolleen prinsessan poika. Mitä tekevät vanhat prinssit Edward ja epäsuosioon joutunut Andrew. Onko heillä nyt vihdoin mahdollisuus kruunuun. Entä taustavaikuttajana hääräävä prinsessa Anne. Tai nuori, maanpakoon lähtenyt prinssi Harry, joka on palannut vanhan Hallitsijattaren kuolinvuoteelle. Tukeeko hän veljeään vai isäänsä. Onko uskollisella Katariinalla tai prinssi Harryn ulkomaalaisella vaimolla osansa valtapelissä. Mitä kulissien takana oikeasti tapahtuu. Suistuuko vanha iloinen Englanti veljessotaan nyt, kun todellinen kuningatar on poissa. The Queen is dead. Long live the King. Mutta kuka on todellinen kuningas?

Tapahtumista raportoi tietysti William Shakespeare.
 
043AC1CC-7AB1-4C57-B6C1-F39FFA938ADD.jpeg
 
Toi viestihistoria on kiva olla olemassa, välillä ku ihmettelee jonkun viestejä ja sit vilkaisee mitä se on kirjoitellu. Ni kappas vain lähes kaikissa "kuumissa" ketjuissa on tyypin viestejä joissa jo melko nopeasti päädytään haukkumaan muita lampaiksi ja välillä uhotaan turpiinvetämisellä.
 
Ei minua vanhat viestit niin paljoa haittaa, että alkaisin nickiä vaihtamaan. Sitä paitsi, siinä olisi kuitenkin melkein identtinen profiilikuva ja allekirjoitus, olisi varmasti myös tosi hyvä harhautus! :LOL:
Tälleen:


Itseä hämää aina tuo Nickis FEA joka on Espanjaksi ruma niin ei mielestäni matsaa kuvan kanssa?
 
Katselin juutuubista hieman keppihevostelua.

Aiheesta olisi suorastaan liian helppoa vääntää vitsiä, mutta:

Onhan se hienoa että kehtaa tuollasta harrastaa, välittämättä muiden mielipiteistä.
 
Katselin juutuubista hieman keppihevostelua.

Aiheesta olisi suorastaan liian helppoa vääntää vitsiä, mutta:

Onhan se hienoa että kehtaa tuollasta harrastaa, välittämättä muiden mielipiteistä.

Pitäiskö tuolle kehittää miehinen vastine? Rattiralli, juostaisiin pelkkä ratti kädessä pitkin metsäpolkuja ja päristeltäisiin menemään niin että sylki lentää. =D
 
@jussi666 Tuosta on joku joskus sanonut aiemminkin, tai sinä, että onko mulla ollut jotain itsetunto-ongelmia tms. kun olen nickiä tehnyt. Ei, ole mitään sellaista taustalla. Silloin kun minä tuon nickin otin, niin minulla ei ollut mitään tietoa siitä, että ylipäätän tarkoittaa jotain. Kunhan vain "löin kädet näppikselle" ja katoin mitä tuli. Näin hyvin siis mietitty nick. :ROFLMAO:
 
@jussi666 Tuosta on joku joskus sanonut aiemminkin, tai sinä, että onko mulla ollut jotain itsetunto-ongelmia tms. kun olen nickiä tehnyt. Ei, ole mitään sellaista taustalla. Silloin kun minä tuon nickin otin, niin minulla ei ollut mitään tietoa siitä, että ylipäätän tarkoittaa jotain. Kunhan vain "löin kädet näppikselle" ja katoin mitä tuli. Näin hyvin siis mietitty nick. :ROFLMAO:
En kyllä taida olla asiasta maininnut mutta nyt kun Epsun kursseja menossa itellä pirusteen niin taitaa kertoa tuollainen huomio, että edes yksi sana jäänyt varastoon 😊
 
Pitäiskö tuolle kehittää miehinen vastine? Rattiralli, juostaisiin pelkkä ratti kädessä pitkin metsäpolkuja ja päristeltäisiin menemään niin että sylki lentää. =D
Olette nero. :worship:

Voisi kehitellä myös rattijuopoille oman sarjan.
Ensin juotava johonkin tiettyyn humalatasoon, ja sen jälkeen juostava ratti käsissä metsäpolku täysillä.

Vauhtia ja vaarallisia tilanteita.

Ei mutta vakavissaan, tuosta voisi tulla samanlainen tapahtuma kuin jostain suopotkupallosta tai eukonkannosta.
Ei niissäkään sen enempää järkeä ole...
 
Kunhan vain "löin kädet näppikselle" ja katoin mitä tuli. Näin hyvin siis mietitty nick. :ROFLMAO:
Tai siis löin käden näppikselle ja katsoin mitä tuli; kymmensormijärjestelmää käyttävälle kirjainten f, e ja a tarkoittaa vasemman käden sormien liikettä "kaaressa" vastapäivään.
 
En kyllä taida olla asiasta maininnut mutta nyt kun Epsun kursseja menossa itellä pirusteen niin taitaa kertoa tuollainen huomio, että edes yksi sana jäänyt varastoon 😊
Hyvä että on jotain jäänyt mieleen! Joku muukin tuosta on siis tosiaan kysynyt aiemmin, minulle tuli silloin ihan uutisena tuo merkitys. Ja onhan esim. meidän sana "Paska" kuulemma todella kaunis naisen nimi jossain Intiassa/Pakistanissa. Jostain luin joskus lehtijutun, että ko. suunnalta Suomeen muuttanut nainen oli ollut järkyttynyt nimensä merkityksestä meillä.

Mutta, ei se fooruminickin valitseminen vastaa merkitykseltään kuitenkaan esim. uuden automallin maailmanlaajuista lanseerausta, niin ei ehkä tarvitse tehdä samalla laajuudella taustatyötä sanan merkityksistä eri kielillä. :LOL:
 
Kunhan vain "löin kädet näppikselle" ja katoin mitä tuli. Näin hyvin siis mietitty nick.
Järkevän nickin keksiminenhän on ihan saatanan vaikeaa :D Jos siis pitäs keksiä jotain oikeasti itteään kuvaavaa, joka ei vituttais heti hetken päästä.

Tuo oma nykynikki on vähän niin kuin junnuna tehty snookerin enkkabreikki (kolme hurraata ja eläköön kekseliäisyydelle).

Yks kavereiden lapsena antama lempinimi ois, jota periaatteessa vois foorumeilla käyttää, mutta en oo jostain syystä sitä koskaan käyttänyt..
 
Olette nero. :worship:

Voisi kehitellä myös rattijuopoille oman sarjan.
Ensin juotava johonkin tiettyyn humalatasoon, ja sen jälkeen juostava ratti käsissä metsäpolku täysillä.

Vauhtia ja vaarallisia tilanteita.

Ei mutta vakavissaan, tuosta voisi tulla samanlainen tapahtuma kuin jostain suopotkupallosta tai eukonkannosta.
Ei niissäkään sen enempää järkeä ole...

Onko ilmatyynyalus-projekti miten kriittisessä vaiheessa? Pitäisikö lyödä hynttyyt yhteen ja lähteä kehittämään lajia tosissaan? Ensimmäinen askel jo mielessä! Lärvisellä toimisto tuossa vieressä, jos päästäisiin sen kanavalle tekemään sloppy-joe tms ja esittelemään lajia samalla? Pitää vaan muistaa kehua niitä Texas Pete -kastikkeita, niin varmaan hyvin menis.
 
Pitäiskö tuolle kehittää miehinen vastine? Rattiralli, juostaisiin pelkkä ratti kädessä pitkin metsäpolkuja ja päristeltäisiin menemään niin että sylki lentää. =D
Näin me "ajettiin" motocrossia muksuina metsässä, oksanpätkät kädessä tankoina :D
Olin vitun hyvä tuossa, en jaksanut oikeilla vehkeillä kokeilla mutta potentiaalia olis ollut vaikka mihin.
 

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom