Off-topic 24h

  • Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Mielenterveydellisesti aivan hirveä viikonloppu ollut. Kylmäkirurgiystävättärelle valitin puhelimessa varmasti kuolevani 😖

Hänen mukaansa en voi kuolla, koska 1) olen nyt perijätär ja 2) kuoleman koittaessa tutut obduktioprepparisedät näkisivät luonnontilassa rehottavan rämeikkömajavani - ja siitä siellä kyllä keskusteltaisiin vielä vuosikaudet 🙄 En halua tulla muistetuksi tuolla tavoin.

Pakko siis kärsiä edelleen ja jatkaa kituuttamista ☹

Jostain syystä rTMS ei oikein tunnu toimivan tällä kertaa. Valikoimasta on vielä ketamiini-infuusio kokeilematta.
Perintörahat kun tulevat, niin ei muuta kuin laseria rämeikköön. Forever bold! (juu tiiän et se on bald, mut bold sopii tähän paremmin) 🦫
 
10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
DAuIr9lXgAA_2es.jpg
 
Vaimo aina sanoo että näyttää karvattomalta rotalta. (ei hiireltä).

Sorry en oo muistanut aktiivisesti päivitellä kuulumisia tänne. Vkl oli tappeluleiri. Nyt mustelmilla. Kivaa oli.
 
Vkl oli tappeluleiri. Nyt mustelmilla. Kivaa oli.
Miehillä ei varmaan ole sitä "ongelmaa", että kun harrastuksissa tulee mustelmia niin saattaa joutua töissä/muissa sosiaalisissa tilanteissa selittelemään, että "ei, ei puoliso lyönyt."

Juuri naispuolinen harrastuskaveri kertoi, että oli koiralla ollut eläinlääkärissä kivuliaan tutkimuksen aikana metallinen kuonokoppa: Koiran nopea pään huitaisu ja omistajalla silmäkulma mustana viikon. 😅
 
Miehillä ei varmaan ole sitä "ongelmaa", että kun harrastuksissa tulee mustelmia niin saattaa joutua töissä/muissa sosiaalisissa tilanteissa selittelemään, että "ei, ei puoliso lyönyt."

Juuri naispuolinen harrastuskaveri kertoi, että oli koiralla ollut eläinlääkärissä kivuliaan tutkimuksen aikana metallinen kuonokoppa: Koiran nopea pään huitaisu ja omistajalla silmäkulma mustana viikon. 😅
Alkuun joskus nuorempana se jakso vähän huvittaa kun ihmiset vaivaantui mun mustelmista. Nykyään ei jaksa välittää puolituntemattomien tiloista ja tutut tietää 😂
 
Miehillä ei varmaan ole sitä "ongelmaa", että kun harrastuksissa tulee mustelmia niin saattaa joutua töissä/muissa sosiaalisissa tilanteissa selittelemään, että "ei, ei puoliso lyönyt."
Ootko sä semmoinen joka saa helposti mustelmia?

Oma emäntä harrastaa muay thaita ja on sellaista ihmislajia joka saa mustelmia kun tuuli puhaltaa ikävästi. Tuntuu että tuo on naisilla vähän yleisempää syystä, johon meille nyt kertoo vastauksen.. trrrrrrrrr.
Sylverö!

Mutta: jos miehellä on silmä mustana niin keskustelu menee yleensä tyä ukko porukoissa näin: "saitko turpaan viikonloppuna?" "ei kun vaimo löi" "höhöhöhö" "öööhhöhöh".
 
Ootko sä semmoinen joka saa helposti mustelmia?
Itse asiassa olen. Usein huomaan suihkussa/saunassa jonkun ison mustelman käsissä tai jaloissa ja mietin, että "mistäköhän tämäkin tuli." Kasvoihin tulee kyllä harvemmin mutta esim. joku tuollainen koiran kopalla huitaisu eläinlääkärissä saattaisi käydä minullekin.

Mietinkin, että miehillä se keskustelu on varmaan juuri tuollaista. Jossain naisvaltaisella työpaikalla saatetaan suhtautua eri tavalla, vaivaantua tai olla niin kuin ei huomattaisikaan - siltä varalta, että puoliso on tosiaan lyönyt.
 
Ei pitäisi yleistää tietenkään, esimerkiksi omalla (miesvaltaisella) alalla työporukassa ei vitsailtaisi tuollaisella tai suhtauduttaisi naisen suorittamaan väkivaltaan kevyesti.

En ole ikinä jaksanut perehtyä tuohon asiaan, että miksi naiset saavat mustelmia monesti helpommin. Mulla mustelmat on tosi harvinaisia vaikka olen melkoinen kohelo, yleensä mustelma on seurausta jostain todella dramaattisesta. En edes muista koska olisi ollut viimeksi mustelmaa, ja avovaimo taas muistuttaa enemmän dalmatialaista.
 
Rintalihaksen repeämällä sai käsivarteen ihan miehekkään mustelman.

Ja toki BJJ:ssä / lukkopainissa käsivarret paikoitellen tyylikkäät, kun jengi puristaa kädestä, niin koko olkavarsi täynnä semmoisia reilu sormenpään kokoisia mustelmia.
 
QT alle viiskymppiä. 🥺 Ei tainnu olla se lisenssi vai mikä royalty pisnes ihan sitä automaattista vaurauden kertymistä mitä mainostettiin, että kaikki maailman autot ja telkkarit tuottaa QT:n omistajille... Enempi it-palvelufirmalta alkaa vaikuttamaan. Toivottavasti olen väärässä.
 
Nyt on muuten hieno tilaisuus loukkaantua, tuohtua , suuttua ja ja vaatia anteeksipyyntöä. Subilta tulee näköjään klo 21,oo Onkos Viljoa näkynyt niminen tekele, siinähän seikkailevat mustalaiset ja lappalaiset ainaski.
 

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom