Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Se on jo hyvin! Minä yritin vähän heilutella kahvakuulaa mutta ei vaan lähde, kun on kalorit olleet miinuksella jo pari viikkoa. -sen sijaan kävelemään kyllä pystyy vaikka kuinka.
Tästä kun pääsee jossain vaiheessa treenin makuun niin lienee paras aloittaa vaan tyhjällä tangolla.![]()
22500 askelta, joista n. 90% töissä turvakengät jalassa. Jalkapohjat kiittää.kännykän kertomaa 1100 askelta..mutta kävin sentään gymillä.
Justiinsa tässä samaa pohdin. Pakko alkaa venyttelemään, jos edes johonkin aikoo tangolla ja renkaalla taas taipua. Harrastaminen on ihan kamalaa (ja näyttää vielä kamalammalta), kun ei meinaa edes sitä vähää taipua mitä ennemmin. Ja sekään ei ollut paljon.Miksi lihashuolto ja venyttele on niin saatanasta, vaikka kärsimyksen jälkeen olo onkin yleensä aika mahtava
Vai tuntuuko tämä normaali juminen olotila vain hyvältä koska ensin on aiheuttanut itselleen kärsimystä?
Superjumi on supervoimaa.Jumi on voimaa.
Normaailtila.Mitäs ylipaino sitten on?
VoimaantumistaMitäs ylipaino sitten on?
Kyllä sä siitä kalun teetAi niin, voi himputti. Huomenna taas niitä kyynärpää vammoja missä listalla lukee "herr doctor tekee"..taas vamma yhdistelmä mitä kukaan ei ole nähnyt aiemmin. Toinen erikseen on harvinainen, toinen hyvin harvinainen. Toista veistelen käytännössä minä ainoana maakunnassa..ristus.
Mutta asiakas haluaisi varmaan mieluummin kyynärpään.. #heheKyllä sä siitä kalun teet
Mulle voisit tehä olkapäät, polvet, selän ja isommat kalun. Mitähän maksais?Mutta asiakas haluaisi varmaan mieluummin kyynärpään.. #hehe