Off-topic 24h

  • Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Se on jo hyvin! Minä yritin vähän heilutella kahvakuulaa mutta ei vaan lähde, kun on kalorit olleet miinuksella jo pari viikkoa. -sen sijaan kävelemään kyllä pystyy vaikka kuinka.

Tästä kun pääsee jossain vaiheessa treenin makuun niin lienee paras aloittaa vaan tyhjällä tangolla. 😅
 
Miksi lihashuolto ja venyttele on niin saatanasta, vaikka kärsimyksen jälkeen olo onkin yleensä aika mahtava:unsure:

Vai tuntuuko tämä normaali juminen olotila vain hyvältä koska ensin on aiheuttanut itselleen kärsimystä?
 
Miksi lihashuolto ja venyttele on niin saatanasta, vaikka kärsimyksen jälkeen olo onkin yleensä aika mahtava:unsure:

Vai tuntuuko tämä normaali juminen olotila vain hyvältä koska ensin on aiheuttanut itselleen kärsimystä?
Justiinsa tässä samaa pohdin. Pakko alkaa venyttelemään, jos edes johonkin aikoo tangolla ja renkaalla taas taipua. Harrastaminen on ihan kamalaa (ja näyttää vielä kamalammalta), kun ei meinaa edes sitä vähää taipua mitä ennemmin. Ja sekään ei ollut paljon.
 
Huomenna on taas jännää pääseekö sängystä ylös..odotettavissa kolotuksia..osastolta heitetään ulos kaikki jotka voivottelee vähemmän kuin minä.
 
Ai niin, voi himputti. Huomenna taas niitä kyynärpää vammoja missä listalla lukee "herr doctor tekee"..taas vamma yhdistelmä mitä kukaan ei ole nähnyt aiemmin. Toinen erikseen on harvinainen, toinen hyvin harvinainen. Toista veistelen käytännössä minä ainoana maakunnassa..ristus.

e: tietysti vammat menevät yksistään kategorioihin "paha" ja "tosi paha", mitähän lienee niiden yhteenlasku?
 
Viimeksi muokattu:
Ai niin, voi himputti. Huomenna taas niitä kyynärpää vammoja missä listalla lukee "herr doctor tekee"..taas vamma yhdistelmä mitä kukaan ei ole nähnyt aiemmin. Toinen erikseen on harvinainen, toinen hyvin harvinainen. Toista veistelen käytännössä minä ainoana maakunnassa..ristus.
Kyllä sä siitä kalun teet
 
Kallista on vierailla omaverossa tässä kohtaa vuotta. Normiprosentti ja lisäprosentti alkavat olla niin lähellä toisiaan että melkein yksi ja sama kummalla maksaa.
 
Mielenterveydellisesti aivan hirveä viikonloppu ollut. Kylmäkirurgiystävättärelle valitin puhelimessa varmasti kuolevani 😖

Hänen mukaansa en voi kuolla, koska 1) olen nyt perijätär ja 2) kuoleman koittaessa tutut obduktioprepparisedät näkisivät luonnontilassa rehottavan rämeikkömajavani - ja siitä siellä kyllä keskusteltaisiin vielä vuosikaudet 🙄 En halua tulla muistetuksi tuolla tavoin.

Pakko siis kärsiä edelleen ja jatkaa kituuttamista ☹

Jostain syystä rTMS ei oikein tunnu toimivan tällä kertaa. Valikoimasta on vielä ketamiini-infuusio kokeilematta.
 

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom