Off-topic 24h

  • Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
jTiovTs.png




QWaKBup.png
 
10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Voi ettien että!

FB:
8eT5aBv.png


Silloin kun minä olin teini ja ajattelin millaista elämää elän aikuisena, tulevaisuuden haavekuvissa toistui aina sama mielikuva:
Minä istumassa sohvalla / sohvan edessä lattialla kahdestaan saksanpaimenkoiran kanssa, kivan päivän jälkeen pizzaa syöden.

Nyt asun taas kahdestaan saksanpaimenkoiran kanssa ja viime perjantaina itse asiassa istuskeltiin lattialla TV:n edessä ja minä söin pizzaa.
Tuli mieleen, että ehkä tämä on parasta, vakainta ja turvallisinta mitä tulen saamaan - mutta mitäpä jos vielä huomaankin, että se riittää. :unsure:
 
Pari työpäivää edessä ja sitten kauan odotetulle kesälomalle. Syksy on ihmisen parasta aikaa, sääennusteetkin näyttää hyvältä.

Lomasuunnitelmina reissu Lappiin, ea koulutuksia ja turhien tavaroiden karsimista.

Kuitenkin iskee lomalla flunssa tms. 😅
 
Käytiin paluumatkalla reissusta Lahden ABC:llä. ABC:tkin pitävät nykyään jotain pizzabuffettia, mutta oli kyllä aika farssi. Pohjat raakoja, täytteet aika omituisia ja olivat suoraan sanoen pahan makuisia.

Jotain Raxin pepperonipizzaa taas vetää ihan sujuvasti siihen asti, kun alkaa vihaamaan itseään. Pizza Hutin buffan pizzatkin oli aivan jees.
 
Sitten, jos on oikein paha depressio, voi hakea hesestä 5 juustohampurilaista. Niillä pelastuu koko maailma. Kunnon lohturuokaa.
Ei tässä mitään depressiota sentään ole. Isä soitti eilen illalla, kuulemma "siltä varalta, että yksin murjotat siellä." 😅
En minä mitään murjota, vaikka on tässä viimeisen parin viikon aikana käynyt tunneskaalan aika hyvin läpi.

Tänä aamuna jopa mietin, että olisiko tänään se päivä kun alan jumppaamaan. (Suunniteltu jo, eli lähes tehty!)
 
Käytiin paluumatkalla reissusta Lahden ABC:llä. ABC:tkin pitävät nykyään jotain pizzabuffettia, mutta oli kyllä aika farssi. Pohjat raakoja, täytteet aika omituisia ja olivat suoraan sanoen pahan makuisia.

Jotain Raxin pepperonipizzaa taas vetää ihan sujuvasti siihen asti, kun alkaa vihaamaan itseään. Pizza Hutin buffan pizzatkin oli aivan jees.

Kesällä käytiin porukalla Lahdesjärven ABC:llä pizzalla. Ensiks unohtivat tehdä minun pizzan, tilasin ryhmän puolivälissä. Pari kertaa kävin sanomassa asiasta, sain lopulta pizzan kun mu jengi oli jo syöny. Pizza oli paremminkin keitto. Hirveesti täytettä liejuna keskellä. Ei pystyny syömää niinku pizzaa, lusikalla olis tarvinnu vetää. Hyvitykseks tarjos pehmistä. En ottanu, äänestän jaloilla.

Kotipizza taattu laatu. Eivät epäonnistu ikinä. Valmiit taikinat, tarkat annosmäärät täytteitä ja ajastettu uuni. Aina hyvä pizza joka pizzeriassa. Lisäks oikeesti gluteenittomia. Käyttävät riisijauhoa keittiössä, niin ei oo vehnäjauhopölyä. Ei oo ikinä tullu mittä keliakiaoireita. Karvakäsistä ei uskalla ottaa vaikka sanoisivatkin että "kylla meilta sa glutenita pizza".
 
Kotipizza taattu laatu. Eivät epäonnistu ikinä. Valmiit taikinat, tarkat annosmäärät täytteitä ja ajastettu uuni. Aina hyvä pizza joka pizzeriassa. Lisäks oikeesti gluteenittomia. Käyttävät riisijauhoa keittiössä, niin ei oo vehnäjauhopölyä. Ei oo ikinä tullu mittä keliakiaoireita. Karvakäsistä ei uskalla ottaa vaikka sanoisivatkin että "kylla meilta sa glutenita pizza".
Joo, Kotipizzalla on tasalaatuista pizzaa ja prosessi ilm. aika tarkkaan naulattu. Ite tilaan vaan mieluummin tuosta vierestä etnisestä, tulee lämpimänä, kuin odottelen puol tuntia pidempään ja saan Kotipizzasta kylmän.

Noudettuna tai paikan päällä Kotipizzan pizzoissa kyllä harvoin moittimista.
 
Joo, Kotipizzalla on tasalaatuista pizzaa ja prosessi ilm. aika tarkkaan naulattu. Ite tilaan vaan mieluummin tuosta vierestä etnisestä, tulee lämpimänä, kuin odottelen puol tuntia pidempään ja saan Kotipizzasta kylmän.
Kotipizzassa on se hyvä puoli, että laatu on lähes yhtä hyvä ravintolasta riippumatta. Etnisiä on monenlaisia, nopeasti menee firma boikottiin. Ties milloin tulee väärät täytteet, joku täyte puuttuu tai kokonaan väärä pizza. Joissain paikoissa pizzat lilluu rasvassa.

On niitä hyviäkin paikkoja ja toisaalta sitä hyvää myös suosii kun sellaisen löytää.
 

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom