Off-topic 24h

  • Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Onhan tuo Palokan apsilla ollu kanssa varmaan jo vuoden päivät.
Ok, ei oo tullu käytyä nyt pitkään aikaan. Lähinnä jotain pientä snackia haettu tuolta kiekkoreissuilla tmv.

Etnisiä on monenlaisia, nopeasti menee firma boikottiin. Ties milloin tulee väärät täytteet, joku täyte puuttuu tai kokonaan väärä pizza. Joissain paikoissa pizzat lilluu rasvassa.

On niitä hyviäkin paikkoja ja toisaalta sitä hyvää myös suosii kun sellaisen löytää.
Täällä nää pitkäikäisemmät on kyllä kohtuullisen tasalaatuisia ja itelle on tullu varsin vähän mitään ihan totaalisia virhetilauksia tai muuten farssilättyjä. Tilaan tosin nykyään vain tuosta läheltä parista tutusta paikasta, joista tietää mitä saa ja tulee nopsaan.

Muualla noihin suhtautuu jo suuremmalla varauksella. Oliko joku Espoo, jossa jäi kaverin luona syömättä, oli varmaan saatu pizzajuustoa tukusta alennuksella, niin sitä oli sit kilo pizzan päällä ja hirvee rasvalammikko.
 
Nähtävästi tuo kissan hatkareissu nyt laukaisi aika ison ahdistuksen.😱 eipä oo pitkään aikaan tämmöstä oloa ollut.

Tosin eihän tuolle nyt oikein mitään voi, jos noin omatoimisesti kerta osaa karata.

Minä olisin tuossa tilanteessa akuutin psykiatrisen hoidon tarpeessa 😳
 
Nähtävästi tuo kissan hatkareissu nyt laukaisi aika ison ahdistuksen.😱 eipä oo pitkään aikaan tämmöstä oloa ollut.

Tosin eihän tuolle nyt oikein mitään voi, jos noin omatoimisesti kerta osaa karata.
Aika stoalainen suhtautuminen. Kisut osaa kyllä kotiin, ehkä hän lähti vaan seikkaileen. Voit joutua tosin oleen vielä päivän-parikin sydän syrjällään. Net on kisut semmosia.
 
Pihalle kissan leluja, vilttejä tms missä kissan ja sinun haju. Ilmoitus kaikille naapureille. Kenties tuoksuvaa ruokaa kuten tonnikalaa. Kisu todennäköisesti luuraa jossain melko lähistöllä ja jos arka, niin liikkuu vasta hämärän tullen.

Minä ilmoittaisin myös HÄKEen ja puolustusvoimille ja parkuisin suureen ääneen pihalla 😭

Ja onko paikkakunnalla FB-ryhmää jossa voi ilmoitella karkurista.
 
Minä olisin tuossa tilanteessa akuutin psykiatrisen hoidon tarpeessa 😳
Mä en ny viitti työmaalle mennä tätä itkemään.

Aika stoalainen suhtautuminen. Kisut osaa kyllä kotiin, ehkä hän lähti vaan seikkaileen. Voit joutua tosin oleen vielä päivän-parikin sydän syrjällään. Net on kisut semmosia.
No ahdistaa ihan hirveesti, mutta samalla tietää ettei tuolle nyt oikein mitään voi.🤷🏻‍♀️ Eniten tässä nyt ahdistaa, kun tuo on sisäkissa eikä oo tottunut ulkoilemaan ku kotipihalla valjaiden kanssa. Mutta jos nyt piti päästä reissuille niin suotakoon se hänelle, kun nyt vaan tulis sit takasikin.

Pihalle kissan leluja, vilttejä tms missä kissan ja sinun haju. Ilmoitus kaikille naapureille. Kenties tuoksuvaa ruokaa kuten tonnikalaa. Kisu todennäköisesti luuraa jossain melko lähistöllä ja jos arka, niin liikkuu vasta hämärän tullen.

Minä ilmoittaisin myös HÄKEen ja puolustusvoimille ja parkuisin suureen ääneen pihalla 😭

Ja onko paikkakunnalla FB-ryhmää jossa voi ilmoitella karkurista.
Pitää illemmalla laittaa sille tuohon ruokaa jne. Nyt se on varmaan niin tiiviisti jossain pusikossa piilossa, että turha ees lähtee ettiin. Tai aamulla tein etsintäreissun ja tunti sitte, mutta en mä sitä tuolta mistään pusikoista erota.

Aattelin ottaa parin päivän kulues tuohon paikalliseen eläinsuojeluyhdistyksen yhteyttä, jos ei kissua ala näkymään. Mua epäilyttää missään fb:ssä ilmottelu, kun ei tiedä kuka hullu sen sit saa kiinni ja tekee sille jotain. Nuo mustat kissat ei oikein taida ihmisten suosiossa olla.
 
Ikinä kuullut tuota sanaa, outo! :LOL:
Termi Oulusta, kattaa kaiken kioskeilta/pikaruokaloista saatavan herkkuruuan. Paitti ei ehkä jotain mäkkäri/hese osastoa, en ole ihan varma?

Mutta pizzat, kebabit ym.

@TJJ Ilmoitusluontoisena tiedotteena vain, eilen uuniomenapitko naamariin, tänään paino -2kg

Mitävittua.
No niin, mitä vittua ja haista vit*u. Mulla nousi paino sen kaks kiloa pelkästä ajatuksesta.
 
Meillä katti saattaa tehdä viikonkin reissun ties missä. Rouva aina toivoo että jäis sille tielleen😁 Sit pettymys kun tulee takaisin. Lapset kyllä ovat huolissaan
 
Lähimmästä pikaruokapaikasta tuli niin paska annos etten ole senjälkeen edes harkinnu sieltä ostamista. Tainnu omistajakin vaihtua ainaki kolmeen kertaan mutta trauma elää. Ohikävellessä menee kylmiä väreitä ja kuvottaa.
Uusien yrittäjien kannattais varmaan aina selvittää myös hieman edeltäjän mainetta.
 
Tänä aamuna jopa mietin, että olisiko tänään se päivä kun alan jumppaamaan. (Suunniteltu jo, eli lähes tehty!)
Eihän sitä mitään jaksa viime aikojen vähäisillä syömisillä mutta ehkä se tästä...

2d2xtUE.png


....paitsi, että käveltiin koiran kanssa vahingossa (tuntui vaan siltä!) vähän pidempi lenkki tuohon jumpan päälle:

qCgfG80.png


- Ehei, ei sitä tällä tavalla ainakaan mitään lihaksia kasvateta!

Mutta, olen sinkkuketjua lukiessa ymmärtänyt, että sen kuuluisan markkina-arvon kannalta on olennaisinta, että on normaalipainossa. Sillä ei tunnu olevan mitään väliä, että päässäkin liikkuu jotain ja tulee taloudellisesti itse toimeen, kunhan vain on normaalipainoinen.

- Sellainen katabolia taas päällä ettei taatusti ole pelkoa lihomisesta, joten kaikki kunnossa tulevaisuuden sinkkumarkkinoita silmällä pitäen. 😅 😅
 

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom