Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Ok, ei oo tullu käytyä nyt pitkään aikaan. Lähinnä jotain pientä snackia haettu tuolta kiekkoreissuilla tmv.Onhan tuo Palokan apsilla ollu kanssa varmaan jo vuoden päivät.
Täällä nää pitkäikäisemmät on kyllä kohtuullisen tasalaatuisia ja itelle on tullu varsin vähän mitään ihan totaalisia virhetilauksia tai muuten farssilättyjä. Tilaan tosin nykyään vain tuosta läheltä parista tutusta paikasta, joista tietää mitä saa ja tulee nopsaan.Etnisiä on monenlaisia, nopeasti menee firma boikottiin. Ties milloin tulee väärät täytteet, joku täyte puuttuu tai kokonaan väärä pizza. Joissain paikoissa pizzat lilluu rasvassa.
On niitä hyviäkin paikkoja ja toisaalta sitä hyvää myös suosii kun sellaisen löytää.
Nähtävästi tuo kissan hatkareissu nyt laukaisi aika ison ahdistuksen.eipä oo pitkään aikaan tämmöstä oloa ollut.
Tosin eihän tuolle nyt oikein mitään voi, jos noin omatoimisesti kerta osaa karata.
Aika stoalainen suhtautuminen. Kisut osaa kyllä kotiin, ehkä hän lähti vaan seikkaileen. Voit joutua tosin oleen vielä päivän-parikin sydän syrjällään. Net on kisut semmosia.Nähtävästi tuo kissan hatkareissu nyt laukaisi aika ison ahdistuksen.eipä oo pitkään aikaan tämmöstä oloa ollut.
Tosin eihän tuolle nyt oikein mitään voi, jos noin omatoimisesti kerta osaa karata.
Mä en ny viitti työmaalle mennä tätä itkemään.Minä olisin tuossa tilanteessa akuutin psykiatrisen hoidon tarpeessa![]()
No ahdistaa ihan hirveesti, mutta samalla tietää ettei tuolle nyt oikein mitään voi.Aika stoalainen suhtautuminen. Kisut osaa kyllä kotiin, ehkä hän lähti vaan seikkaileen. Voit joutua tosin oleen vielä päivän-parikin sydän syrjällään. Net on kisut semmosia.
Pitää illemmalla laittaa sille tuohon ruokaa jne. Nyt se on varmaan niin tiiviisti jossain pusikossa piilossa, että turha ees lähtee ettiin. Tai aamulla tein etsintäreissun ja tunti sitte, mutta en mä sitä tuolta mistään pusikoista erota.Pihalle kissan leluja, vilttejä tms missä kissan ja sinun haju. Ilmoitus kaikille naapureille. Kenties tuoksuvaa ruokaa kuten tonnikalaa. Kisu todennäköisesti luuraa jossain melko lähistöllä ja jos arka, niin liikkuu vasta hämärän tullen.
Minä ilmoittaisin myös HÄKEen ja puolustusvoimille ja parkuisin suureen ääneen pihalla
Ja onko paikkakunnalla FB-ryhmää jossa voi ilmoitella karkurista.
Termi Oulusta, kattaa kaiken kioskeilta/pikaruokaloista saatavan herkkuruuan. Paitti ei ehkä jotain mäkkäri/hese osastoa, en ole ihan varma?Ikinä kuullut tuota sanaa, outo!![]()
No niin, mitä vittua ja haista vit*u. Mulla nousi paino sen kaks kiloa pelkästä ajatuksesta.@TJJ Ilmoitusluontoisena tiedotteena vain, eilen uuniomenapitko naamariin, tänään paino -2kg
Mitävittua.
Ilmoitusluontoisena tiedotteena vain, eilen uuniomenapitko naamariin, tänään paino -2kg
Mitävittua.
...mitä vittua ja haista vit*u. Mulla nousi paino sen kaks kiloa pelkästä ajatuksesta.
Kotka olisi ylpeä tästä.Jos energiaa ei koskaan synny eikä sitä koskaan katoa, niin...
Ei muita ketjuja kannata lukea. Tulee vain aivokouristus ja paskahalvaus.Käykääs lukeen vitsejä! ketjua. Oon varta vasten teille tarjoillu sinne maukkaita läpysköjä.
Tänä aamuna jopa mietin, että olisiko tänään se päivä kun alan jumppaamaan. (Suunniteltu jo, eli lähes tehty!)