Off-topic 24h

  • Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
20220826_152140.jpg
Taidetta!
 
Mä olen ihan tykännyt Jefit-nimisestä ohjelmasta.
Ei mainoksia, ja sitten kun teet treenejä saat jotain ohjelman sisäisiä pisteitä joilla voi sit lunastaa sen premium-version itselleen, jossa on ehkä jotain mitä joku voi tarvita tai jotain.

Hyvä myyntipuhe, Solidio. Kiitos, Solidio.
Mikä ihmeen Solidio?🤯

Solid10 = Täysi 10 = Mr. Master of the Universe
 
Mä olen ihan tykännyt Jefit-nimisestä ohjelmasta.
Ei mainoksia, ja sitten kun teet treenejä saat jotain ohjelman sisäisiä pisteitä joilla voi sit lunastaa sen premium-version itselleen, jossa on ehkä jotain mitä joku voi tarvita tai jotain.

Hyvä myyntipuhe, Solidio. Kiitos, Solidio.

Minäkin käytin ennen Jefitiä.

Nykyisin minulla satunnaisesti käytössä Five3One - ostettuna.
Tämä on siis alunperin tarkoitettu Wendlerin 5/3/1:n treenien loggaamiseen, mutta jos maksettu versio niin voi muokata kaikki liikkeet mieleiseksi. Se myös tarjoaa Wendlerin ohjelmien progressiota mutta niitäkin voi muokata ja mikäänhän ei estä treenien loggaamista ihan niin kuin itse haluaa.

Tykkään tästä, koska kotisalilla minulla on lyhyt 11 kg:n tanko ja sitten taas trap bar painaa 22 kg. Tuohon sovellukseen voi syöttää tankojen painon ja käytössä olevat painolevyt: Jos syöttää halutun treenipainon, appi ilmoittaa minkä verran mitäkin painolevyä pitää ladata tankoon. Pikkujuttu mutta minä arvostan tällaisia pikkujuttuja! 😅

Kiitos näistä. Pitää tutustua ainakin tuohon jefittiin tarkemmin.👍🏻
 
Salille olin lähdössä, mutta kurkussa alkoi tuntumaan hassusti. Täytyy varmaan kurlata jollain puhdistavalla.
 
katso liitettä 243098

No niin. Kun tämmöinen yhteiskunnan loinen ja sossun elätti saa muutaman killingin, niin heti rynnätään leveilemään 🤬. Tälläkin rahalla olisi saanut lanttua useamman kilon!!! Perkele. Viikon päästä taas nyyhkitään, kun tili on tyhjä eikä huoraaminenkaan onnistu, koska ruma ja lihava.

Törkeyden huipentumaksi aion seuraavaksi siirtyä nauttimaan tapas-baariin lisäsuolukkaa sekä tämän vuoden ensimmäisen oluen 😮 Se on espanjalaista ja hyvää. Raipati rai 🥳

Sitten pienessä pöhnässä siirryn taidemuseoon - sinne pääsee tänään maksutta.

Loppuillasta miekkataksi roudaa mielenterveysongelmaisen puliämmän valtion majoitukseen.

Kuvassa kaupungin yksi parhaista hodareista (Hodarikoju).Tietysti kasvisversio. Hodarikojulta koira-asiakkaat saavat ilmaisen nakin.
Sen takia rappiolla oleville pitäis jakaa enenmmän rahaa. Se ei jää niiden taskuihin eikä mene ulkomaille veroparatiisiin pankkitilille.
Raha menee paikalliseen kulutukseen ja hyvä niin.
 
On tuo Brosnanin viimenen pontikin niin perseulostetta, että pelkästään sen takia on juotava muutamoita olueita.

Että haistapa Prosnan paska!


Mutta The Game on hyvä leffa. Muistaakseni.

Nyt mukillinen campairia naamariin.
 

Suositut

Back
Ylös Bottom