Off-topic 24h

  • Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Määrätietosesti tuli päälle, onneks ei ton isompi elukka.
Ottaiskohan koronaketjun rahka-aivot vesikauhurokotteen? Taudin kuolleisuus kumminkin vain 100%.

Mä olen ihan tykännyt Jefit-nimisestä ohjelmasta.
Ei mainoksia, ja sitten kun teet treenejä saat jotain ohjelman sisäisiä pisteitä joilla voi sit lunastaa sen premium-version itselleen, jossa on ehkä jotain mitä joku voi tarvita tai jotain.

Hyvä myyntipuhe, Solidio. Kiitos, Solidio.
Kannatan. Minäkin käyttänyt 11 vuotta.
 
10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Onkos tuo sellainen, että se ilmaisversio antaa mennä vain yhden kiekan sitä 5/3/1 kunnes pitää maksaa? Joskus erehdyin asentamaan sellaisen ja se harmitti. Olen pihi saituri enkä halua maksaa mistään.
En muista yhtään. Minimikertamaksu oli muistaakseni jotain 20 €. Maksoin sen samantien ja sittemmin olen maksanut kaikki muutkin laajennukset.
Myös tuki toimii hyvin, oli joku probleema kun opettelin asetuksia niin sain tosi helposti ja nopeasti ohjeita.
 
Pitäisikö sitä itsekin alkaa treenaamaan?
Minäkin vasta suunnittelen. Kotisali uudessa kodissa on valmis mutta yhtään treeniä en ole tehnyt.
 
Loman lopettajaisiksi tänään Hki ja aamulla Tallinna. Tarvii lähteä hakemaan kissavahdille suodatinpusseja ja itelle matkajuomia.

Parin päivän kuuri, niin tietää taas elävänsä, kun availee työkonetta maanantaina.
Tasoittelu sitten kohtuudella.

View: https://youtu.be/hWJx6v8ybZc
 
Taidatte olla kaikki jotain pro potareita? Tarviiko sitä oikeasti mitään merkkailla mihinkään jos aina vetää treenit loppuun asti. Oli mullakin silloin aikoinaan vihko aina mukana mutta nyt ikämiehenä EI, koska: Menen salille, tänään jalkapäivä ajattelin vaikka kyykätä, laitan romua tankoon ja alan tekemään sarjaa, tiedän jotakuinkin voimatasoni ja otan vaikka 140kgx10 no sehän tuli kevyesti laitan 150kg ja teen kasin ja nyt ollaan niin hapoilla, että siirryn reisikoneisiin ja taas painoa sen verran, että tuo 8-12 toistoa täyttyy. Ei sen tarvi olla vaikeampaa kun vähän tietää millaisia painoja pystyy liikuttamaan. Alkaisi olemaan huolestuttavaa jos ei muista parin viikon päähän, että viimeksi otin penkistä 160 ja nyt yritän väkisin punnertaa 200kg kun en voinut tarkistaa vihosta paljon se nyt olikaan kun viimeksi punnersin? 😁
Vähän sarkasmia mukana mutta tottahan tuo jos kyseessä kuntobodaaja joka treenaa omaksi ilokseen
 
Minulla on nyt oma sosiaalityöntekijä 💚
Vaikutti puhelimessa tosi tehokkaalta. Osaa täyttää kaikenlaisia kaavakkeita ja pystyy pirauttelemaan muille viranomaisille minun asioissani ohi jonojen!

Perintörintamalta kuuluu huonoja. Asianajaja ei ole saanut kokoon kaikkia vaadittavia papereita asianomaisilta (ei koske minua - minä liikun aina vikkelästi silloin kun mahdollisesta rahasta on kyse - kyseessä on joku ex-rouvista 😠). Asianajaja joutuu hakemaan lisäaikaa perunkirjoitukseen loppuvuoden ajaksi. Varmaan hänen palkkionsakin nousee sitten 😳 ja se syö MINUN rahojani.

Joudun ostamaan lisää kovaa keltaista vessapaperia, joka aiheuttaa hiertymiä ja verenvuotoja 😭
 
Joudun ostamaan lisää kovaa keltaista vessapaperia, joka aiheuttaa hiertymiä ja verenvuotoja 😭
Muistan, kun joskus äiti lähetti teini-ikäisen pikkuveljeni kauppaan hakemaan vessapaperia. Veli tuli takaisin jonkun Lotus Royal -paketin kanssa ja äiti totesi että oli viimeinen kerta, kun veli ostaa vessapaperia koko taloudelle.
 
kunnes pitää maksaa? Joskus erehdyin asentamaan sellaisen ja se harmitti. Olen pihi saituri enkä halua maksaa mistään.

Tämä postaus ei liityä suoraan teikäläiseen (ehkä), vaikka viestiisi vastaankin. Mulla (ainakin) pari kaveria jotka vetää rajan appien maksullisuudelle. Apit pitää olla ilmasia ja piste :D
Sitten samat kundit ei jaksa kilpailuttaa vakuutusta tai sähköä, mistä seuraa tuhannen euron säästö, tai muuten pistää rahaa johki aivan turhaan.

Itte oon hyvistä apeista maksanu. Aiemmin apit n. euron kertalaaki. Eli käytännössä ilmanen. Nykyään kalliimpiakin. Autosleep tais kustantaa 5€, kannatti maksaa. Ja sitten on kk-maksuiset niinku icloud (odotan edelleenkin, että joku hakkerois mun qullikuvat ja levittelis niitä). Udisci makso ennen 5€/vuosi, nykyään 15€/vuosi. Viimesin maksettu appi taitaa olla dashlane 3,5€/kk. Alkoi tulla joka tuutista että salasanaa hakkeroitu, niin latasin tuon. Ja tuntuu olevan niin merkittävästi parempi mitä ilmaiset, että kannattaa maksaa. Varmaa viidenkymmenen palvelun tunnukset ja jokasella 40 merkkinen satunnainen salasana. Automaattisesti tulee tuolta, niin ei tarvi edes näppäillä.
 
Taidatte olla kaikki jotain pro potareita? Tarviiko sitä oikeasti mitään merkkailla mihinkään jos aina vetää treenit loppuun asti. Oli mullakin silloin aikoinaan vihko aina mukana mutta nyt ikämiehenä EI, koska: Menen salille, tänään jalkapäivä ajattelin vaikka kyykätä, laitan romua tankoon ja alan tekemään sarjaa, tiedän jotakuinkin voimatasoni ja otan vaikka 140kgx10 no sehän tuli kevyesti laitan 150kg ja teen kasin ja nyt ollaan niin hapoilla, että siirryn reisikoneisiin ja taas painoa sen verran, että tuo 8-12 toistoa täyttyy. Ei sen tarvi olla vaikeampaa kun vähän tietää millaisia painoja pystyy liikuttamaan. Alkaisi olemaan huolestuttavaa jos ei muista parin viikon päähän, että viimeksi otin penkistä 160 ja nyt yritän väkisin punnertaa 200kg kun en voinut tarkistaa vihosta paljon se nyt olikaan kun viimeksi punnersin? 😁
Vähän sarkasmia mukana mutta tottahan tuo jos kyseessä kuntobodaaja joka treenaa omaksi ilokseen

Eikös palstan guruvalmentaja JTO käytännössä vähän tuollaista saarnaa, fiiliksen mukaan ja toisto-pari varaa isoissa liikkeissä. Treeniohjelmien ja ennalta suunniteltujen progressioiden kanssa on äkkiä sairastuvalla, kun menee liian tiukaksi ja totiseksi.
 
Taidatte olla kaikki jotain pro potareita? Tarviiko sitä oikeasti mitään merkkailla mihinkään jos aina vetää treenit loppuun asti. Oli mullakin silloin aikoinaan vihko aina mukana mutta nyt ikämiehenä EI, koska: Menen salille, tänään jalkapäivä ajattelin vaikka kyykätä, laitan romua tankoon ja alan tekemään sarjaa, tiedän jotakuinkin voimatasoni ja otan vaikka 140kgx10 no sehän tuli kevyesti laitan 150kg ja teen kasin ja nyt ollaan niin hapoilla, että siirryn reisikoneisiin ja taas painoa sen verran, että tuo 8-12 toistoa täyttyy. Ei sen tarvi olla vaikeampaa kun vähän tietää millaisia painoja pystyy liikuttamaan. Alkaisi olemaan huolestuttavaa jos ei muista parin viikon päähän, että viimeksi otin penkistä 160 ja nyt yritän väkisin punnertaa 200kg kun en voinut tarkistaa vihosta paljon se nyt olikaan kun viimeksi punnersin? 😁
Vähän sarkasmia mukana mutta tottahan tuo jos kyseessä kuntobodaaja joka treenaa omaksi ilokseen
Mutta onko treeniä edes tehty jos siitä ei ole jotain (nykyään digitaalista) jälkeä jossain? Ei tietenkään.

Vähän niinku jotku kattoo miten tuli nukuttua kellosta/sormuksesta tai jostain.
 
ennalta suunniteltujen progressioiden kanssa on äkkiä sairastuvalla, kun menee liian tiukaksi ja totiseksi.
Minusta ennaltasuunnitellut progressiot on lähinnä suuntaa antavia. Aina siis fiiliksen mukaan vaikka olisikin se suunniteltu progressio olemassa.

e. Jos siis vielä treenaisi. Eilen sain syötyä sentään jo 1400 kcal. - Olen taas siinä tilanteessa, että lasken kaloreita varmistaakseni että tulee ylipäätään syötyä.
 
Pitää lähtä kuulon tutkimukseen. Kaulan paisetaudin kontrollissa mainitsin kuinka pari päivää aiemmin hävisi osa kuulosta toisesta korvasta. Jos häviäminen on ihan todellista niin saa alkaa varmaan kunnon kortisonikuurille. Voin sitten syödä esim kaiken ja valvoa seuraavan viikon putkeen. #jee
 
Tämä postaus ei liityä suoraan teikäläiseen (ehkä), vaikka viestiisi vastaankin. Mulla (ainakin) pari kaveria jotka vetää rajan appien maksullisuudelle. Apit pitää olla ilmasia ja piste :D
Sitten samat kundit ei jaksa kilpailuttaa vakuutusta tai sähköä, mistä seuraa tuhannen euron säästö, tai muuten pistää rahaa johki aivan turhaan.

Itte oon hyvistä apeista maksanu. Aiemmin apit n. euron kertalaaki. Eli käytännössä ilmanen. Nykyään kalliimpiakin. Autosleep tais kustantaa 5€, kannatti maksaa. Ja sitten on kk-maksuiset niinku icloud (odotan edelleenkin, että joku hakkerois mun qullikuvat ja levittelis niitä). Udisci makso ennen 5€/vuosi, nykyään 15€/vuosi. Viimesin maksettu appi taitaa olla dashlane 3,5€/kk. Alkoi tulla joka tuutista että salasanaa hakkeroitu, niin latasin tuon. Ja tuntuu olevan niin merkittävästi parempi mitä ilmaiset, että kannattaa maksaa. Varmaa viidenkymmenen palvelun tunnukset ja jokasella 40 merkkinen satunnainen salasana. Automaattisesti tulee tuolta, niin ei tarvi edes näppäillä.
Ymmärrän kyllä ironian tässä, ja olen samaa pohtinut. On mulla maksullisiakin softia, disclaimer. Jos käytän jotain ohjelmaa todella paljon niin maksan siitä ihan kannatuksen vuoksi.

Yleensä vain kaikesta löytyy aina se ilmainenkin versio, joka välttää tarpeeseen.
 

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom