Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Tänks! Täytyypä tutkailla. Ebay on mulle ihan vieras kun ei ole ollu tarvetta hommata mitään sitä kautta, mutta kyllähän se halvempi hinta aina vähä houkuttaa.Itse jos ostaisin, niin ebay, mutta jos haluaa kotimaisen kuuloista palvelua, niin https://www.akkukauppa.com/kannettavan-tietokoneen-akku.html
Tosin en koskaan ole tuolta mitään ostanut, mutta hyvää kuullut, joten ostajan vastuulla.
#koskaanEipä niitä enää tässä iässä ole pahemmin tullu läheteltyä.
Tossa pari vinkkiä, mitä välttääEijjumalauta. Pitäs hakia lupia privapuolen toimintaan. Tarttis jonku CV:n? Mikä se oikein on ja pitäskö semmonen muka tehä?
Niin kyseessä on aville/valviralle menevästä ilmoitusluontoisesta paperista, melkein veikkaan että kukaan ei sitä lue. Pitää vain olla koska byrokratia. Lupa maksaakin vain 1200€.Tossa pari vinkkiä, mitä välttää
![]()
Laitat vaan että poraaminen ja sahaaminen sujuu vuosien kokemuksella.Eijjumalauta. Pitäs hakia lupia privapuolen toimintaan. Tarttis jonku CV:n? Mikä se oikein on ja pitäskö semmonen muka tehä?
Minä en oo saanut mitään peeniskuvia. Mutta sain ekaa kertaa elämässäni semmosen sugar daddy-viestin instassa!Miulla hajosi puhelin, ja piti käyvä hakee uusi Samsunki.
Nyt jos vanhasta luurista on lähetetty jotain arveluttavaa materiaalia, esim. peeniskuvia tai jotain näitä.
Voi sanoa, että paskaks män puhelin ja lähetteli ite jotain.
"Mut hajooks sulla puhelin joka viikonloppu"
Minä en oo saanut mitään peeniskuvia. Mutta sain ekaa kertaa elämässäni semmosen sugar daddy-viestin instassa!
Minä en oo saanut mitään peeniskuvia. Mutta sain ekaa kertaa elämässäni semmosen sugar daddy-viestin instassa!