Off-topic 24h

  • Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Nyt kun Sylvikin on rappiolla, niin en kysy lupaa saunan jälkeiseen Karhun kaatoon.

Olenkin jo ihan sammumispisteessä. Onneksi en jäänyt cityyn notkumaan vaan tulin kiltisti kotiin. Pikkuinen olutannos aiheutti pistelyä käsissä ja jaloissa.

Heitän broilerisuikaleita kissulle ja menen nukkumaan. Huomenna sitten reipas ja raitis päivä!!!
 
10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Sen takia rappiolla oleville pitäis jakaa enenmmän rahaa. Se ei jää niiden taskuihin eikä mene ulkomaille veroparatiisiin pankkitilille.
Raha menee paikalliseen kulutukseen ja hyvä niin.

Juuri näin! Tänään tuin kahta ravintola-alan pienyrittäjää - ei mitään ketjujuttuja.

Olen tehnyt shoppailulistaa tulevaa perintöä (😍) silmälläpitäen. Ensiksi tietysti tilaan kissulle terveystarkastuksen ja hammasputsauksen. Paikallinen eläinlääkäri, joka on hoitanut kaikkia minun kissojani jo parinkymmenen vuoden ajan.

Toki listalla on jo paljon muutakin. Se on kuulkaas max puoli vuotta ja potsplojo vaan, kun kaikki on mennyt 😮
 
Minun buduaarissa tapahtui viimeksi jotain kuvattavaa ennen filmikameran keksimistä 😐
Mun mielikuva susta onkin sellainen viktoriaanisen aikakauden heitukka, joka pökertyy kuullessaan tyrmistyttäviä uutisia rintamalta.

Tämä buduaaritieto jotenkin täsmentää tätä mielikuvaa
 

10/12
Harvempaa oikeaa vastausta olin lukenut, mutta vääriä kyllä.

En oikein pidä 'klassikoista'. Niissä on aina kurjaa elämää ja sitä on jo itselläkin riittämiin. Luen mielummin hömppää. Tai siis luin, en ole tainnut koskea kirjaan pitkään aikaan.
 
Mistähän kannattais tilailla läppäriin uutta akkua? Näppäränä ajattelin vanhaan koneeseen kokeilla vaihtaa akun, koska kone toimii muuten hyvin, mutta on kannettavaksi aika hyödytön pelkällä verkkovirralla käytettäväksi. Uus täytyis siis joka tapauksessa ostaa, niin ei ole suuri menetys, jos prosessissa paskon vanhan koneen.
Itse jos ostaisin, niin ebay, mutta jos haluaa kotimaisen kuuloista palvelua, niin https://www.akkukauppa.com/kannettavan-tietokoneen-akku.html

Tosin en koskaan ole tuolta mitään ostanut, mutta hyvää kuullut, joten ostajan vastuulla.
 
VOpjDHp.png
 

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom