Pronssin väristä maalia, ja sitten...On se, semmoinen ruskea otus. Multa vaan puuttuu se rusketus:D
Edit. Buffy otti lentävän ja pyörivän veitsen ilmasta kiinni - ja ei muuten ilmekään värähtänyt!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Pronssin väristä maalia, ja sitten...On se, semmoinen ruskea otus. Multa vaan puuttuu se rusketus:D
Kaadoinpa sitten Ehramia sekottaessani fun lightiä suoraan haaroilleni. Noh... tuoksuupa ainakin ananas-guanabanalle.
Noh. Hedelmät parantaa mällin makua vain sisäisesti nautittuna ;)
Mikäs karvainen kaveri sulla oikeen on?siis shiba?
Ja kaikki mun kimpussa. :D :curs::jahas:No johan on naisia nyt langoilla?!?Jopa kaksi..
Noh. Hedelmät parantaa mällin makua vain sisäisesti nautittuna
Eikö se päde vain ananakseen? Vai muihinkin hedelmiin? Valaiskaa minua.
näytä sun niin mä näytän mun.eli siis kuvia koirasta:D
Myös vihannekset kuten persilja ja selleri saavat kannatusta - poisluettuna kukka- ja parsaakaali sekä parsa.
Kuulostaa siltä että on aika suorittaa empiirinen tutkimus.Päteeköhän tuo maun parannus hedelmillä myös naisten "alueisiin"?
Ulkona? Ei Buffykaan käy ulkona.. Buffy tekee töitä. Mikset itse ole ulkona?Pitbulli ja Solidi, pakkiksen isoimmat muju-miehet, miksette ole ulkona..perjantai ja kaikki? :D
Pitbulli ja Solidi, pakkiksen isoimmat muju-miehet, miksette ole ulkona..perjantai ja kaikki? :D
Päteeköhän tuo maun parannus hedelmillä myös naisten "alueisiin"?
....olis kilo banaania ja satsumia:D
Mä voitan - mulla on 200 metrin säteellä 4 baaria. Voi sitä kapakkaruusujen määrää mikä tuolla odottaisi.. :D Karaokea ja silliä.tell mii vat is muju-man?
otan kalsari baileysiä kun on tuo klapi huonossa hapessa...ja lähimpään baariin on pitkälti 200metrii.