Off-topic 24h

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
On se, semmoinen ruskea otus. Multa vaan puuttuu se rusketus:D
Pronssin väristä maalia, ja sitten...

THHNDLIT-24_F.jpg

Edit. Buffy otti lentävän ja pyörivän veitsen ilmasta kiinni - ja ei muuten ilmekään värähtänyt!

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Eikö se päde vain ananakseen? Vai muihinkin hedelmiin? Valaiskaa minua.

"...suositellaan makeita hedelmiä kuten ananasta, papaijaa, karpaloa, melonia, mangoa, omenoita ja viinirypäleitä. Myös vihannekset kuten persilja ja selleri saavat kannatusta - poisluettuna kukka- ja parsaakaali sekä parsa.

Hedelmiä pitää tietysti syödä runsaasti; lasi ananasmehua silloin tällöin tuskin vaikuttaa. Positiivisesti vaikuttavien aineisten - hedelmät ja vihannekset - lisäksi olisi tietysti myös luovuttava sperman makuun negatiivisesti vaikuttavista aineista:

Vältä alkoholia, kofeniinia, nikotiinia yms. päihteiä. Juo paljon vettä, jotta keho puhdistuu. Vältä punaista lihaa, maitotuotteita, vahvoja mausteita, valkosipulia ja sipulia. Sen sijaan suosi kanelia, kardemummaa, piparminttua ja sitruunaa. Roskaruoka pois! Se on nimensä mukaista.
"

Päteeköhän tuo maun parannus hedelmillä myös naisten "alueisiin"?

....olis kilo banaania ja satsumia:D

Päteeköhän tuo maun parannus hedelmillä myös naisten "alueisiin"?
Kuulostaa siltä että on aika suorittaa empiirinen tutkimus.
Pitbulli ja Solidi, pakkiksen isoimmat muju-miehet, miksette ole ulkona..perjantai ja kaikki? :D
Ulkona? Ei Buffykaan käy ulkona.. Buffy tekee töitä. Mikset itse ole ulkona?

Edit. Perjantait on aivan yliarvostettuja..

tell mii vat is muju-man?
otan kalsari baileysiä kun on tuo klapi huonossa hapessa...ja lähimpään baariin on pitkälti 200metrii.
Mä voitan - mulla on 200 metrin säteellä 4 baaria. Voi sitä kapakkaruusujen määrää mikä tuolla odottaisi.. :D Karaokea ja silliä.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom