- Ikä
- 39
Kelpaako hartiajumi&särky?
välttävästi
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Kelpaako hartiajumi&särky?
Mä oon muuten luullu ihan samaa.Heh, mä taas aattelin että Shiba on mies, jotenkin tuli tosta avatarista sellanen kuva.. mutta profiilissa olikin aikas kivannäkönen plikka
Taitaa olla eka kerta.No johan on naisia nyt langoilla?!?Jopa kaksi..
Varmaan.koskeeko kenenkään muun niskaa?
Tillikka. :lol2: Tosin ei Malmilta kyl mitään hyvää löydykään. :D
SN:"Oih, kato tota väylää.. se on ihan märkä, onko siinä kondensaattori vuotanut.."
T2:"Ja ihan pölynenkin, ei oo taidettu tuonne tunkea mitään pitkään aikaan.."
Shiba::itku: No ei niin..
Kuules terminaattori.
Parsons on sellanen korkeempi.mutta mun muistaakseni on kolmea russelirotua periaatteessa.Tallirusseli(meikän), Parson ja joklu muu vielä...
e.ja on silee karva
sit kun saan ton koiven kuntoon ja surkastuman paikattuu niin tuun sinne teijän koviksien mekkaan eli meijerille kattelee ja polkee kuntopyörää.
Ah, niin tietysti. Parsonihan taisi olla semmoinen mikä Frasierissakin oli...
Täälläpäin pyörii jonkunverran noita talliversioita. Pitävät kovasti kuria ohikulkijoille:D
Ei vittu, toi on ihan huippu kun Jake tärisee vähän aikaa ennen kun "he opens a can of whoop-ass" :DTässä jos jossain on MUJU-MIES!!!
UNCLE FUCKING BULLY!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!111
http://www.youtube.com/watch?v=zesxZTz7CfY
Tässä jos jossain on MUJU-MIES!!!
UNCLE FUCKING BULLY!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!111
http://www.youtube.com/watch?v=zesxZTz7CfY
Tervetuloa, etsi sieltä lyhyintä ja pienintä miestä, niin se olen minä
Mitäääh? Epäilläänkö täällä mun elävän puutteessa? Ne jotka luulee niin ovat ihan kokonaan, pahasti, kertakaikkisen................................................oikeessa:itku:
"Yöjuontajina hehkeät NikoLa ja Annu."Huoh, katsokaa nyt Maikkarilla tuota juontaja muijaa. Eihhh.
Tampester - East Side!missäs solidi asuu?
Hei! Subilta tulee Cheaters! ja mikä irokeesi...