Off-topic 24h

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
onko kääliö=manne vai känniääliö?
Känniääliöö mä tarkotin. Mannet kyllä yleensä aina viikonloppusin tolla näkyy riehuvan, mutta nyt siellä oli ylpeät nuoret miehemme kovaäänisine naisineen.

Nukkuisin ikkuna kiinni, mutta on niin saatanan kuuma niin joutuu kuunteleen tota älämölöö. Menin parvekkeelle tupakille ja leikkimään vedonlyöntiä voittajasta, mutta sopivat sitten riidan prkl..

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Heti kun rupes tähän threadiin kirjoittamaan niin rupesi väsyttämään ihan sikana. No taitaa olla toinen kerta kun tähän kirjoitan ja yleensä olen valveilla tähän aikaan. Hyvät yöt.

Huhhuh, saatanan kuuma vieläkin ainaki sisällä vaikka on ikkunakin auki. Pitäisköhän lähteä puolialasti kaduille juoksemaan ku ulkona ei ainakaan mittarin mukaan ole enää kovin lämmin.

Pitäisköhän lähteä puolialasti kaduille juoksemaan ku ulkona ei ainakaan mittarin mukaan ole enää kovin lämmin.

Mikäli menee toteutukseen niin sitten niitä:kuvia:

Mikäli menee toteutukseen niin sitten niitä:kuvia:
Heh, mä taas aattelin että Shiba on mies, jotenkin tuli tosta avatarista sellanen kuva.. mutta profiilissa olikin aikas kivannäkönen plikka :)

Mä oon elämäni alennustilassa; katselen Buffy Vampyyrintappajaa maratonina.. ja melkein jopa pidän tästä. Action-kohtaukset ovat jotain sanoinkuvaamattoman kamalaa, mutta still I'm loving it!

Edit. Omg, Cordelia oli pulassa niin Buffy suorastaan lensi saksipotkulla pahista päin! Aivan uskomatonta!

Heh, mä taas aattelin että Shiba on mies, jotenkin tuli tosta avatarista sellanen kuva.. mutta profiilissa olikin aikas kivannäkönen plikka :)

Mä oon elämäni alennustilassa; katselen Buffy Vampyyrintappajaa maratonina.. ja melkein jopa pidän tästä. Action-kohtaukset ovat jotain sanoinkuvaamattoman kamalaa, mutta still I'm loving it!

Hohhohoo, jep jep, nätti kun manaattiin vertaa:D

Toi Buffy on paha, mutta kuuluu loppuillan no-lifetykseen. Tiedän hyvin sitäkin harrastaneena. Kakkosena tulee Ylen Yöradio.:nolo:

Eiks manaatti oo se ihme merinorus/jokinorsu, tai ainakin sen näkönen?
On se, semmoinen ruskea otus. Multa vaan puuttuu se rusketus:D

Liitteet

• manaatti.jpg
    manaatti.jpg
    3,3 KB · Katsottu: 99

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom