Off-topic 24h

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
tell mii vat is muju-man?
otan kalsari baileysiä kun on tuo klapi huonossa hapessa...ja lähimpään baariin on pitkälti 200metrii.

No kun meillä on helvetin iso savotta Seurahuoneella, jossa puretaan tonneittan betonia, tiiltä ja rautaa seinistä (pankkiholveista yms), niin mujua syntyy ihan helvetisti.

http://hiki.pedia.ws/wiki/Muju

No sitten kun piti kaataa tiiliseinä, niin pojat hetken läiski sitä lekalla kunnes näytin mallia. Silminnäkijöiden mukaan leka liikkui niin voimallisesti, että sain lempinimen Muju-Jukka :D

Eli muju on kaikista vahvoista, isoista ja mujumaisista miehistä yleisnimitys. Muju titteli pitää kuitenkin ansaita jotenkin ;)

Kuulostaa siltä että on aika suorittaa empiirinen tutkimus.

Ulkona? Ei Buffykaan käy ulkona.. Buffy tekee töitä. Mikset itse ole ulkona?

Edit. Perjantait on aivan yliarvostettuja..

Otin sixin Espalla ja vähän brunaa, oli hyvä meininki, tulin kotiin ja nukahdin..siihen se jäi :D

Mä voitan - mulla on 200 metrin säteellä 4 baaria. Voi sitä kapakkaruusujen määrää mikä tuolla odottaisi.. :D Karaokea ja silliä.

Joo on tossa joku bubi ihan vieressä, mut ei sinne kehtaa ees kattoo kunsellasia pirtupeikkoja et oksat pois:urjo:, aina ne lyöttäytyy seuraan.
miks ei hehkeet mimmit ikinä tee niin.elä'mä olis paljon helpompaa.

muju..mä en oo viel ansainnut sitä kun en oo viel tehnyt sen etee mitää merkittävää omasta mielestä..no muutaman vuoden töitä mut en raskasta.

terveisiä mikkelistä...

Perkele tota konetta kun kaatuilee. :curs:

Pitbull: mikä rotu?

Eli muju on kaikista vahvoista, isoista ja mujumaisista miehistä yleisnimitys. Muju titteli pitää kuitenkin ansaita jotenkin ;)

Otin sixin Espalla ja vähän brunaa, oli hyvä meininki, tulin kotiin ja nukahdin..siihen se jäi :D
Muju.. toi pitää muistaa :D Rusketuitko edes? Täällä taivas löi tulta ja salamaa, yläpuolellani. Kaikui kallioilla ääni Subaruni kun sateessa driftailiiin..
Perkele tota konetta kun kaatuilee. :curs:
Termis, nyt lähdetään pohjoseen atk-hommiin :D

Muju.. toi pitää muistaa :D Rusketuitko edes? Täällä taivas löi tulta ja salamaa, yläpuolellani. Kaikui kallioilla ääni Subaruni kun sateessa driftailiiin..

Termis, nyt lähdetään pohjoseen atk-hommiin :D

Kyl on tullut ihan hyvin brunaa kesän aikana (ruokatauoilla äkkiä ulos). Viel uupuu sellanen yber-rusketus, minkä ajattelin huomenna korjata. Tarttis sen 6 - 8 tunnin session ulkona :hyper:

Mä voisin katsoa vierestä ku Solidi korjaa kaiken :) Mä vain googletan vastauksia tyhmien kysymysten kerhoon, Solidi tietää ;)

Kyl on tullut ihan hyvin brunaa kesän aikana (ruokatauoilla äkkiä ulos). Viel uupuu sellanen yber-rusketus, minkä ajattelin huomenna korjata. Tarttis sen 6 - 8 tunnin session ulkona :hyper:

Mä voisin katsoa vierestä ku Solidi korjaa kaiken :) Mä vain googletan vastauksia tyhmien kysymysten kerhoon, Solidi tietää ;)
6-8 tuntia tuolla ulkona.. et kai sä paikallas sitä rusketusta kerää, vaan liikut kuitenkin?

Ja vitut mä mistään mitään tiedä, kyllä kuule ne työelämänkin jutut ihan Googlen avulla tehdään :D Ja jos verkko ei toimi, niin sitten mennään kännykällä Googleen :D

Ai te vaan mun konetta räpläisitte? Tää on niin tätä...:rolleyes::D
SN:"Oih, kato tota väylää.. se on ihan märkä, onko siinä kondensaattori vuotanut.."
T2:"Ja ihan pölynenkin, ei oo taidettu tuonne tunkea mitään pitkään aikaan.."
Shiba::itku: No ei niin..

tappijalkanen Jackrussell

Taitaa olla sileäkarvainen vai näkevätkö silmäni oikein? Vai olikos siitä edes karkeakarvaista muunnosta vai oliko se Parson jolla oli karkeaa karvaa... *tunnustaa tyhmyyttään*

koskeeko kenenkään muun niskaa?

Taitaa olla sileäkarvainen vai näkevätkö silmäni oikein? Vai olikos siitä edes karkeakarvaista muunnosta vai oliko se Parson jolla oli karkeaa karvaa... *tunnustaa tyhmyyttään*

Parsons on sellanen korkeempi.mutta mun muistaakseni on kolmea russelirotua periaatteessa.Tallirusseli(meikän), Parson ja joklu muu vielä...

e.ja on silee karva

Eiköhän noi ukot tee rahasta ihan melkeen mitä vaan...vaikka keskenään.

Keskenään ilmaiseksi :haart:

:)

6-8 tuntia tuolla ulkona.. et kai sä paikallas sitä rusketusta kerää, vaan liikut kuitenkin?

Ja vitut mä mistään mitään tiedä, kyllä kuule ne työelämänkin jutut ihan Googlen avulla tehdään :D Ja jos verkko ei toimi, niin sitten mennään kännykällä Googleen :D

Joo siis pitäisi nimenomaan tehdä jotain, että tulis all-around-rusketus, mutta jos en muuta keksi niin puistoon koomailee ja makaa.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom