Olihan tuo 28 Weeks Later hyvä leffa, nyt ootellaankin sitä 28 Months Lateria lopun perusteella ;)
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Olihan tuo 28 Weeks Later hyvä leffa, nyt ootellaankin sitä 28 Months Lateria lopun perusteella ;)
Millons toi 28 viikkoo myöhemmin tulee teattereihin Suomessa?
minkä mircin otan kun ei siel oo suomee?
Vip-forumilta löytyy ohjeet pakkis-chattiin. Vaikka aikamoista chattaamistahan tämä yö-threadkin on.
7. syyskuuta
Tästä jäi pois, että mulla ei kyllä oo kiharat.LOL parturi, anteeks, siis tarkotan hiusmuotoilija sano tänään, että mulla on samantapanen hiuslaatu kuin itse Curly-Mikellä. :lol2:
Äh...ei se nyt vaan onnistu rupee itkemään jotain kun sen mircin yrittää avata...antaa olla.
Tästä jäi pois, että mulla ei kyllä oo kiharat.
Paitsi sitten kun ne on pitkät ni tulee laineita.
edit: huoh, lienee mentävä nukkumaan. Öitä taasen, kyöpelit.
Ai vittu! Hypäsin yhen veneen kannelta nyt torilla illalla, eiköhän tullu huonosti "ländättyä" kantapäälle ja nyt jalka on ihan vitun kipee:(
Juu. :Dlaineita:lol2:
Ai hemmetti! Kävin äskön hakemassa vettä, kävely tuottaa ihan hirveetä tuskaa, hyvä että pystyy kävelemään, levossa taas vihloo...
Toivottavasti huomenna ois paremmassa kunnossa...
Edit. Ei vittu! Kotona ei ole minkäänlaista särkylääkettä, eikait auta muuta kun kärsiä:(
tääl puolella on kyl niin hiljasta että pitää mennä nukkuu...
edit. Öitä.