Off-topic 24h

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Olihan tuo 28 Weeks Later hyvä leffa, nyt ootellaankin sitä 28 Months Lateria lopun perusteella ;)

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Olihan tuo 28 Weeks Later hyvä leffa, nyt ootellaankin sitä 28 Months Lateria lopun perusteella ;)

Millons toi 28 viikkoo myöhemmin tulee teattereihin Suomessa?

LOL parturi, anteeks, siis tarkotan hiusmuotoilija sano tänään, että mulla on samantapanen hiuslaatu kuin itse Curly-Mikellä. :lol2:
Tästä jäi pois, että mulla ei kyllä oo kiharat.

Paitsi sitten kun ne on pitkät ni tulee laineita. :david:

edit: eikun hetki vielä

Äh...ei se nyt vaan onnistu rupee itkemään jotain kun sen mircin yrittää avata...antaa olla.

Tää onkin paljon parempi;)

Perskuta, pääsin sänkyyn asti mutta kone tarttu samalla mukaan...

Ai vittu! Hypäsin yhen veneen kannelta nyt torilla illalla, eiköhän tullu huonosti "ländättyä" kantapäälle ja nyt jalka on ihan vitun kipee:(

Ai hemmetti! Kävin äskön hakemassa vettä, kävely tuottaa ihan hirveetä tuskaa, hyvä että pystyy kävelemään, levossa taas vihloo...
Toivottavasti huomenna ois paremmassa kunnossa...

Edit. Ei vittu! Kotona ei ole minkäänlaista särkylääkettä, eikait auta muuta kun kärsiä:(

laineita:lol2:
Juu. :D

wavy_pic.jpg

Long_copper_waves3.jpg

jimhjelm.jpg

edit:
Tai aaltoja, tsunami.

edit: Nonni, Tymantti antautuu unille. Öitä kyöpelit.

Ai hemmetti! Kävin äskön hakemassa vettä, kävely tuottaa ihan hirveetä tuskaa, hyvä että pystyy kävelemään, levossa taas vihloo...
Toivottavasti huomenna ois paremmassa kunnossa...

Edit. Ei vittu! Kotona ei ole minkäänlaista särkylääkettä, eikait auta muuta kun kärsiä:(

Veikkaan että on tärähtäny vaan nain näppituntumalla...ei murru nuo kantapäät ihan helposti kuitenkaan..itellä tärähti toi lonkka tosi pahasti siinä autorytäkässä ja meni kaks viikkoo et tuli ihan kivuttomaks.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom