Off-topic 24h

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Noh noh, eipä intoilla nuori mies! Zokeritar ei ole vielä laittanut kuviaan tänne:)

Ei Zokeritar ole "tyyppi", se on mimmi, nainen, nätti nainen, SE ON JUMALATAR!!

Nyt Janpa vähän enempi porkkanoita ja vähempi liimaa. ;)

Mistä sä tiedät, sehän voi olla vaikka ihan kaamea kotka. Mä itse asiassa epäilen, että se on susiruma. Kunnes toisin todistetaan, pitäydyn kannassani. Eli :kuvia: ;)

Mistä sä tiedät, sehän voi olla vaikka ihan kaamea kotka. Mä itse asiassa epäilen, että se on susiruma. Kunnes toisin todistetaan, pitäydyn kannassani. Eli :kuvia: ;)

Jos on oma kuva tuolla nimen alla, niin nätti on:rock:

Saa nähdä onko söpö tyttö avatar-matskua :D

Kyllähän toi ainakin näyttäis nätiltä tossa...:kuvia:

Kattelin noita Minnan kuvia, mistä tämmösiä oikein löytää IRL?!!:eek:

Heh, yritinpä tänään paikalliselta taksigrillilltä ostaa olutta, oli sama myyjä jolle viimeks sillon valitin kun tyttökaveri jätti ja on oltu yhessä aina tonne abi vuoteen saakka, näki sitten kun terassilla istuttiin ja kavereiden kanssa ryystettiin olutta... Nyt myyjä muisti mut ja sano tylysti vaan että: "myynti on loppunut ala-ikäisille"... Olin aika WTF, kun ei papereita kysytty mutta samapas tuo...

Noniin, takas linjoilla.

EDIT: Helvetti, että ootte taas ehtiny löpisee tässä välissäkin. Ei näitä hullukaan jaksa lukea läpi... :D

Onkos muuten kukaan tässä ketjusta ollu suopotkupallon MM-kisoissa?? Ens kesänä ois tarkotus mennä, joukkueessa tällä hetkellä muikeat +30 henkee:rock:

HC Paska voittoon!!

En oo ollu. Tekis mieli treenata ihan tosissaan joku joukkue ja mennä sinne pieksemään kaikki. :D

Porukka ei vissiin suurimmaks osaks ihan kauheen tosissaan siellä pelaa...

Salee muija viel laittanu tahalleen tollasen epäselvän teaserin tonne...PRRKL:rolleyes:
No ohaC varma.

En oo ollu. Tekis mieli treenata ihan tosissaan joku joukkue ja mennä sinne pieksemään kaikki. :D

Porukka ei vissiin suurimmaks osaks ihan kauheen tosissaan siellä pelaa...

Siellä erottuu aika hyvin ne jotka tulevat sinne kännäämään ja sitten ne jotka pelaavat kunnolla... Muistelen että miehille olisi kaksi eri sarjaa, näille jotka tulevat juopottelemaan ja pitämään hauskaa ja niille jotka pelaavat tosissaan, alku-karsinnoissa ratkaistaan kumpaan sarjaan joukkue joutuu... Jos nytten muistan oikein:)

miten toi pirun chatti homma vörkkii?
http://www.pakkotoisto.com/vbulletin/showthread.php?t=671

Siellä erottuu aika hyvin ne jotka tulevat sinne kännäämään ja sitten ne jotka pelaavat kunnolla... Muistelen että miehille olisi kaksi eri sarjaa, näille jotka tulevat juopottelemaan ja pitämään hauskaa ja niille jotka pelaavat tosissaan, alku-karsinnoissa ratkaistaan kumpaan sarjaan joukkue joutuu... Jos nytten muistan oikein:)
Okei. Vois olla ihan hauskaakin.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom