Etusivulla lukee homman nimi.
Juu hokasin, kuvatkin katottu...
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Etusivulla lukee homman nimi.
Noh noh, eipä intoilla nuori mies! Zokeritar ei ole vielä laittanut kuviaan tänne
Ei Zokeritar ole "tyyppi", se on mimmi, nainen, nätti nainen, SE ON JUMALATAR!!
Nyt Janpa vähän enempi porkkanoita ja vähempi liimaa. ;)
Mistä sä tiedät, sehän voi olla vaikka ihan kaamea kotka. Mä itse asiassa epäilen, että se on susiruma. Kunnes toisin todistetaan, pitäydyn kannassani. Eli ;)
Saa nähdä onko söpö tyttö avatar-matskua :DNyt Janpa vähän enempi porkkanoita ja vähempi liimaa. ;)
Mistä sä tiedät, sehän voi olla vaikka ihan kaamea kotka. Mä itse asiassa epäilen, että se on susiruma. Kunnes toisin todistetaan, pitäydyn kannassani. Eli ;)
:lol2: No ei tosta nyt vielä voi sanoa... ;)Jos on oma kuva tuolla nimen alla, niin nätti on
Nöösi Pekka.Over and out.
Hunter must rest now.
No ohaC varma.Salee muija viel laittanu tahalleen tollasen epäselvän teaserin tonne...PRRKL
En oo ollu. Tekis mieli treenata ihan tosissaan joku joukkue ja mennä sinne pieksemään kaikki. :D
Porukka ei vissiin suurimmaks osaks ihan kauheen tosissaan siellä pelaa...
http://www.pakkotoisto.com/vbulletin/showthread.php?t=671miten toi pirun chatti homma vörkkii?
Okei. Vois olla ihan hauskaakin.Siellä erottuu aika hyvin ne jotka tulevat sinne kännäämään ja sitten ne jotka pelaavat kunnolla... Muistelen että miehille olisi kaksi eri sarjaa, näille jotka tulevat juopottelemaan ja pitämään hauskaa ja niille jotka pelaavat tosissaan, alku-karsinnoissa ratkaistaan kumpaan sarjaan joukkue joutuu... Jos nytten muistan oikein