Off-topic 24h

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Hitto kun hampaat tuntuu taas ihan helvetin likaisilta, töissä kun tulee tuota pepsi maxia lipitettyä. A) Koska se on ilmaista B) Koska en juo kahvia ja tuo piristää ees jotenkin.

Väsäilen muuten tässä samalla treeniohjelmaa. Kaikkien natukuninkaiden (:D) yms ohjeistuksesta huolimatta ajattelin ensimmäistä kertaa eläessäni kokeilla 4-jakoista. Yritän kyllä saada siihen mahd paljon epäsuoraa rasitusta. Tuonkin voi toteuttaa niin monella eri tavalla, no...on mulla tässä aikaa miettiä.

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Elasto haukuit mua runkkariksi, mulle tuli paha mieli:itku:

huomenta! Herätys olis pitäny olla vasta 2,5 h päästä mut eipä enää väsytä. Tänään tarkotus alottaa klo 0700 selkä ja haukkari treeni ja sitten salilta kouluun. Koulussa pari tuntia ja sitten pitäs kävästä vetämässä ihan sellanen nopeusjuoksu treeni. Sieltä sit kirjastoon lukeen kirjotuksiin josta sitten autokouluun. Eka on ajo ja sitten pari teoriaa. Päivä näyttää olevan yllättävän hyvin täytetty eli eiköhän tästä hyvä päivä tule :D

Mä oon siinä kondiksessa nytten että on pakko lähtee nukkumaan, eikä taas jumia koneelle...

Voi vittu piti mennä jo 12 nukkuu taas tää meni tähä. Rahkatki lopus. Vaivun katoboolian porteille ennen aamua. Nyt nukkuu kyl hetkeks. Ku serranot taas 9:S iha poikki oon

Voi saatina noita Serranoja ku kaikki tsiigaa :D Pakko joku kerta herätä kattoon

Joko kaikki nukkuu? Eihän se käy päinsä, yötrediä on kuitenkin vielä 2h jäljellä!

Avattu! :D
Meenki tästä nukkuun.

Itel huomen aikanen herätys nii ei nyt parane jää'ä tänne. Maksimikokeilutki ehkä ;)
Suodattakaas laatupaskaa sil välil tänne.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom