Off-topic 24h

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Kyllä rannetuet/siteet varmasti rajoittaa harrastuksen alussa ainakin ranteiden vahvistumista näin maalaisjärjellä kun kelaa. Mut sitten kun mennään isoihin painoihin esim työntöliikkeissä niin ei se ranteen rakenne vain yksinkertasesti tule kestämään satoja kiloja penkkipunnerruksissa esimerkiksi.
Forkut kasvaa treenin sivussa muutenkin aikalailla varsinkin jos ei käytä mitään naruja esim vetoliikkeissä, itse käytän remmejä vasta sitten kun ei vaan enää pysy puristamalla kädet kiinni tangossa...

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Juu, kuviakin on siinä lemmikkieläin threadissa. Kääpiöluppakorva, aivan kuningas elukka:rock:

Mulla on tollanen joku harjakani..tai muija sen oli raahannut meille häkkeineen päivineen mun työpäivän aikana.ihan söpö kapistus se kyl on.

e. ja löytyy vielä siihen lisäksi 2kissaa ja yks 5 kuukautinen jackrusseli

tässä uusin tulokas, Rico.

Liitteet

• 30062007026.jpg
    30062007026.jpg
    30,5 KB · Katsottu: 64
koirat on saatanasta

Mageen näkönen veijari! Ei ne kissat ees välitä tosta kanista kun se juoksentelee ympäriinsä täällä, se on siitä hyvä että sen voi päästää huoletta parketille juoksee kun se kusee vaan yhteen ja samaan paikkaan, eli kissojen hiekkalaatikkoon:D

Joo, mutta nyt helevetin kyytiä kotiin ja nukkumaan.

Kukahan sulkee tältä yöltä?

Maikeliakaan ei oo kuulunu?taas treenaa varmaan niitä kuvaus-juttujaan.

Öitä kaikille.

en tiedä.lapsuuden trauma.
pienet dogit vielä menee,mutta yli polven korkuiset saa suksia kuuseen.
ja mun polvet on tosi matalalla

näyttää ihan pehmolelulta :D

söpö koira kyllä. koirat on parhaita :rock:

tais olla 9 viikkonen tossa, joo näyttää ihan pehmolelulta tiiän...mut voi jumalauta sen kaa saa juosta nykyään. se juoksis vaikka koko päivän frisbeen perässä jos ite jaksas heittää sitä:lol2:

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom